pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 9


-A ideme sa zabávať chlapci! Party Hard!!!
Skríkol naspidovany Ben a začal tam s tými fľašami tancovať ako nejaký šaman. 
-All day All night!
Skríkol tak isto natešený Jas a začal tancovať spolu s nim. Ale úprimné vyzeralo to akoby sa posrali. Nenapadne ale veeeeľmi nenapadne na mňa žmurkli. Väzné určíte by si to všimol aj krtko. Prevrátila som ocami a hodila sa na gauč. Naši milovaný teplý bratia na nich pozerali najprv ako na šialencov prvej ligy(aj keď sú ale pomlčíme) ale potom sa Pleši začal smiať a pridali sa k nemu všetci. Pleši a ovca sa vyvalili vedľa nás na gauč. Ešte viac som sa natisla na Jakeho. Ten sa uškrnul a objal ma okolo ramien.
-Tak nalievajte!
Skríkla ovca...Nie ovca nie ja mam svoje ovečky. On bude.....Záchodová kefa! Áno! Mam to! Meheheh! Pološialene som sa usmiala až tak že Jai na mňa hodil nechapaci pohľad. Len som mykla ramenami. Mali sme takú taktiku. Že opijeme len teplých bratov. My si budeme ulievať z inej fľaše. Ale nenapadne. Ok party sa začína.....
Liali a liali do seba litre vodky. Ty majú ale výdrž napadlo ma. Bolo to dosť komické. Hlavne keď sa Pleši spolu s kefou začali pretekať v pití. Nathana zabával Jai. No jemu pomaly ten alkohol išiel von nosom ako ho rozosmieval. Čokoládku zabával Will a Tim.l Myslím že Will s nim rozoberal módu lebo som počula že pracoval ako model. No čo rozhovory rodičov a teplých bratov sa nedajú prepočuť. Chudák Tim. Videla som ten trpiteľský vyraz. Bezbranne hľadel na tu fľašu s pravou vodkou. Videla som tu túžbu po nej. Už ju otváral ale ja som neváhala. Schytila som ocovu papuču a hodila ju po ňom. Zasiahla ho priamo do hlavy. Zásah! Zmätene sa začal obzerať dookola až sa stretol môj a jeho pohľad. Výhražne som naňho pozrela a on sklopil uši a ďalej ich počúvaj. Aj tak mam pocit že si logol lebo začal o tom s nimi diskutovať a smiať sa. Ale zabilo ma ako rozoberali že v akých nohaviciach pre chalanov vynikne zadok. Skoro som s zadusila. Pozrela som na plešiho a kefu. Sedeli o seba opretí a vyspevovali nejaké írske ľudovky. No prosím skoro som sa pocikala. Oni sú speváci? Aj moje psy by to zaspievali lepšie. Ben, Jas a Ovce sa na nich dobre zabávali a sem tam sa k nim pridali. Videla som ako sa k Nathanovi a Jaiovi pripojil Ká, Kápo a Andy. Neverila som vlastným očiam keď ho Kápo objal okolo ramien. Skoro mi vybehli oči z jamiek. Zaregistroval môj pohľad a žmurkol. Neveriacky som pokrútila hlavou. Pozrela som vedľa seba. Jake a Tom pili spolu. Len ja jediná som pri nikom nesedela. Postavila som sa aj so svojou fľašou a presunula sa k nim
-No Jake máš ma na krku
Žmurkla som a odpila si. Cítila som na sebe Tomov pohľad. Pozrela som naňho. Hľadeli sme si do oči. Mala som pocit že som zabudla aj vlastne meno. Jeho oči ma vťahovali do seba. Pripravovali ma o racionálne rozmýšľanie. Jake na mňa záhadné pozeral. Rýchlo som pokrútila hlavou a sadla si k nim. Tom bol celkom triezvy čo som bola prekvapená
-Tom všimol som si že si akýsíka triezvy
Pýtal sa ho Jake. Tom sa zasmial tým svojim zvonivým a mužným hlasom. Po tele mi prešla jemná triaška, ktorú som zamaskovala tým že som sa rýchlo napila.
-Tak vieš. Pri nich si zvykneš ale nemysli si že som triezvy. Za chvíľu zaspím....
Ale jazyk sa mu plietol statočne. Teda. Uškrnula som sa. Jake sa zdvihol so slovami že ide pohľadať ďalšiu fľašu. Preglgla som. Ostať s opitým Tomom ktorý nerozmýšľa je dosť riskantne. Vyhýbala som sa očnému kontaktu aj keď som cítila ako ma prepaľuje. Pozerala som na ostatných. Pleši a Kefa už spali a Ben, Jas a ovce sa o niečom bavili a potichu sa chichotali. Skupina s čokoládkou sa spojila s Nathanovou. Videla som ako im klesajú oči. Ale vtedy sa stalo to že Jai zhasol. Prekvapene som naňho pozrela. Vysvetlil mi to tým že si ruky priložil na jednu stranu. Akože aby rýchlejšie zaspali. Ale keďže som s nim sedela v kúte nebolo náš moc vidno. Radšej som hľadela so steny pred sebou ako naňho. Srdce som cítila niekde až v hrdle. Čo sa to so mnou deje? Nemôže ma priťahovať! Nie nemôže! Ako som sa hádala so svojim vnútrom nevšimla som si ako sa ku mne presunul. Zacítila som jeho horúci dych na mojom krku. Bol cítiť po vodke. Naskočili mi z toho zimomriavky. Na prázdno som preglgla.
-Prečo na mňa nepozrieš?
Jeho tichý a chrapľavý hlas ma obral o slova. Nevedela som spojiť súvislú vetu.
-A ani nič nevravíš...
Zacmukal. Jeho ruka sa ocitla na mojej brade. Jemne ju stočil tak aby sme si hľadeli do oči. Moje boli rozšírené od strachu z pocitu ktorý ma ovládal. A jeho? Od túžby.....
-Máš tak nádherné oči....Zabíja ma to že sa s tebou nemôžem rozprávať nie že ma ignoruješ.......Je to tým že som s Nathanom v skupine? Čo proti nemu vlastne máš?.....
Jeho druha ruka sa ocitla na mojom stehne a postupne začala putovať smerom hore. Zovrelo mi žalúdok a do podbruška mi vystrelil sip plný tepla. Začala som sa chvieť od túžby. Hruď sa mi začala prudko dýchať. Priblížil svoju tvar k tej mojej. Naše pery ostali od seba len par centimetrov
-Povedz niečo......
Zašepkal. Jeho dych narazil do mojich pier. Pootvorila som ich. Chcela som niečo povedať ale nevyšiel s nich žiadny zvuk ani jedna jediná hláska. Tom si povzdychol. Na tvarí sa mu objavil šibalský úsmev
-Dobre nehovor nič ale teraz urobím niečo po čom túžim odkedy som ta zbadal...
Urobil to po čom som tužila. Jeho pery sa prisali na tie moje. Cítila som sa akoby to bol môj prvý a ozajstný bozk. Ozajstný bozk vo vás rozprúdi krv, vynesie vás do výšky a doslova hodí do nebies, mate pocit že lietate a je to úžasné. Pri bozku nepremýšľate len cítite. Cítila som sa ako v tých starých filmoch keď zaľúbená herečka zdvihne pri bozku nôžku. Chcem lietať! Po chvíli mi začal skúsavať spodnú peru. Jazykom jemne dráždil už dosť rozochvene pery. Jazykom sa pomaly ale isto začal dobývať do úst. Pod extázou a so zahmlenou mysľou som ich pootvorila. Jeho jazyk elegantne preplával do mojich úst. Začal skúmať nepreskúmané vody. Po chvíli aj môj jazyk začal odpovedať na jeho vášnivé dobýjanie. Jeho ruka ma začala dráždiť na vnútornej strane môjho stehna. Oprel ma o stenu a celým svojim telom sa na mňa nalepil. Vtedy som bola vďačná že zhasli. Vedela som že Jake sa už nevráti. Bol si istý že už zaspi. To som si myslela aj ja. Ale nevedela som že sa to takto zvrhne. Od úst mi začal perami prechádzať po sánky až k môjmu krku. Jemne mi skusaval jemnú pokožku. Prisal sa na moju vystúpenú tepnu. Spôsoboval mi rozkoš. Tichý vzdych mi vyšiel z poza pier. Ctila som ako sa uškrnul a ďalej blúdil po mojom. Tele Boh vie kam by to zašlo. Lenže ja som ho od seba odhodila. Naradil hlavou o stenu. Po štvornožky som k nemu prišla. Oči mu začali klipkať
-Nie tak rýchlo zlato. Dám ti radu. Toto už viac neskúšal. Naposledy som ho pobozkala a konečne zaspal. Oprela som sa oproti nemu o stenu. Moja hruď sa prudko zdvíhala. Musela som sa upokojiť. Svoje rozbúrené pocity. Len som dúfala že mi nespravil cucflek inak ho znesiem zo sveta. Aj keď....bolo to úžasné. Namietalo moje druhé ja. Prudko som pokrútila hlavou. Postavila som sa na svoje roztrasene nohy a prešla k vypínaču. Zanietila som
-Spia? 
Opýtala som sa po tichu. Všimla som si ako Pleši a kefa ležia cez seba. Čokoládka objímala vankúš a cumľala si prst? No ty vole! Hneď som vytiahla mobil a odfotila to. Nathan bol opretí o stenu ako aj Tom. 
-Hej ako také nemluvniatka. Mame ho vyniesť?
Vyskočil na nohy Andy s Káom. 
-Môžete...
Pokývala som hlavou. Nathana prehodili cez plece. Všetci sa nahrnuli hore. Ostala som tam len ja. Zahľadela som sa na neho. Na toho co mi poplietol všetky myšlienky. Co to so mnou robí? O čo mu ide? Tvar som skrivila. Zhasla som a vybehla za nimi. Nathan už ležal na posteli. Prezlečený a pripútaný. Musela som sa začať smiať. čupla som si na zem a prehýbala sa v pase
-Sklapni! Ak ho zobudíš!
Zakričal na mňa Ben
-Jeho by nezobudilo ani keby začali z neba padať traktory
Odpovedala som mu pomedzi smiech. Rýchlo to vykonali a odvliekli sme sa k nim na izbu. Ale neodpustili sme si fotku.
-Za toto nás zabije
Opakoval stále dookola sa usmievajúci Jai
-Nie vás ale mňa.
Odpovedala som mu. Nevnímala som ani moc čo sa okolo mňa dialo. Proste som sa nevedela zbaviť toho cudného pocitu čo vo mne vyvolal. Chalani sa tam ešte dosť dlho bavili. A ja som asi zaspala lebo viac si s toho nepamätám.





Ráno:
Zobudila som sa na to ako mi niekto chrápe do ucha. Pretrela som si oči a pozrela na toho narušiteľa. Jai a Jake synchronizovane chrápali a vytvárali taký menší orchester. Z vonka na nás svietilo slnko. Zabručala som a prevalila sa na brucho. Ešte chvíľu som tak ležala ale nakoniec som sa zdvihla a zamierila do svojej izby. Zhodila som zo seba spotene veci a v spodnom pradle mierila do kúpeľne. Zapla som si sprchu a vhupla pod vlažnú vodu. Okrem nečistoty ktorú so mňa zmývala, zmývala aj pocity a zážitky z minulého večera. Musela som na to zabudnúť.  Bol opitý. Nič si s toho nebude pamätať. Jednal skratovo. Len v uteráku som prebehla do šatníka. Obliekal som si pradlo a zahľadela sa do skrine. Vytiahla som čierne kratasy s potlačou, biele tielko a na to cierny pletený sveter.

Vlasy som si prečesala a zopla do drdolu. S úsmevom na perách som zišla dole. Teším sa na tu reakciu. Muhahaah :D Nakukla som do obývačky. Všetci ležali tak ako sme ich tu nechali. Teda až na plešiho a kefu. Oni ležali vo vrúcnom objatí ako dvaja milenci. Uškrnula som sa. V kuchyni som vytiahla misku a cerealie. Sadla som si a pomaly začala chrúmať. Postupne sa ku mne pripojili aj moji blázni. Po tichu sme sa na seba uškŕňali a chichotali. Ben bol cely červený od zadržaného smiechu. A ovce museli odisť von aby sa vysmiali. Keď sa vrátili už tam bola aj mama s otcom. Pýtali sme sa ako bolo. Povedala že super. Dávno sa tak dobre nenasmiali ako vravela. S úsmevom som ju počúvala a sem tam sa opýtala niečo. O takú hodinku k nám došli aj teplý bratia. Slušne pozdravili a vypýtali si ibalgin. Otec sa usmieval popod fúzy
-No čo chlapci ťažká noc?
Všetci prikývli a pozerali na seba ako teľce. Otec to už nevydržal a začal sa smiať. To sme zas nevydržali my a pripojili sa k nemu. Vytvorili sme orchester smiechu. Chudáci teplý bratia sa chytali za hlavy
-Prosím ticho!
Skríkla čokoládka a hlavu si polozila na stôl.
-Ako to že vám nič nie je?
Pozrel na nás s výčitkou Pleši
-Vieš zlatko mi oproti vám niečo znesieme
Žmurkla som naňho a to vyvolalo ďalší smiech. Keď sme sa ukludnili viedli sme taký nezáväzný rozhovor. Otcov výklad preťalo zúfalé volanie
-Pomooooooc! Pustite ma!!!!!!




Úprimné? Chcela som byt sviňa a nepovedať vám viac ale neodolám :D 


Všetci sme na seba pozreli. Rodičia šokované, teplý bratia zmätene a my ostatný sprisahanecky. Vleteli sme hore ako víchor. Pleši rozrazil dvere od ich izby. Môj otec zvieral bassebalovu pálku v ruke. Všetci sme sa nahrnuli do izby a naskytol sa nám dosť komicky vyjav. Pozreli sme na seba. My sme to nevydržali a začali sa smiať. Popadali sme na zem a zvierali sa v kŕčoch. Otec s mamou krútili hlavou ale smiali sa. A teplý bratia? Vytiahli mobily a začali to  fotiť. Ale od toľkého smiechu sa im triasli ruky. Vzdali to a popadali na zem
-Nesmejte sa a pomôžte mi!
Kričal zúrivý Natahan. Ak nechápete ozrejmím vám situáciu čo sme mu spravili. Večer sme ho vyniesli do izby. S chalanmi sme zohnali erotičke puta s pierkami. Stále mi po mysli behá ako sme Andyho poslali do sexshopu kúpiť to. Vrátil sa aj s pierkami a s číslom na predavačku. Chudák taký červený bol. No nič spútali sme ho s nimi o celo postele. Ďalej mu chalani navliekli latexové čierne slipy. Takže mu obťahovali pozadie. Na krk sme mu dali motýlika a na hlavu zajačie ružové uši. Na hruď sme mu napišali neexistujúce číslo a nejaké meno. A chalani neodolali a namaľovali ho. Modre tiene, červene pery a umele mihalnice. Ja som sa skoro pocikala od smiechu keď som to videla za denného svetla.
Chalani ho nejako odpútali aj keď sa im to nedarilo pomedzi ten smiech. Nathan Vyskočil na nohy. Vyzeralo to dosť komicky. Strhol so seba uši a motýlika. Otočil sa k nasej partii
-Kto s vás to bol?
Stihli sme. Nepozreli sme na nikoho lebo by sme sa prezradili. Na tvári sa mi objavil zákerný úsmev. Zdvihla som ruku ako keď sa hlasite v škôlke.
-To som bola asi ja
Zahlásila so s frajerským úsmevom. Čakala som ako zareaguje....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára