pondelok 1. apríla 2013

Gotta be you 1




Ležala som na posteli a rozmýšľala čo som zažila pred týždňom v Dominikánskej republike. Bolo to úžasné. Ale....Poviem vám to radšej od začiatku......

S Jane(Džejn) sme skončili strednú. Úspešne sme zmaturovali a zaplatili si dovolenku na cely mesiac. Leteli sme na Dominikánsku republiku. Janin otec mal známeho ktorý vlastnil hotel, nevraď luxusný ale nechajme sa prekvapiť. Takže o ubytovanie sme mali postarane. Dokonca sme dostali ten najlepší apartmán. Keď nás taxík vyhodil pred hotelom sánka mi padla až na zem a ešte nižšie. Pozrela som na Jane ta na tom bola podobne. Zachytila môj pohľad. Široko sme sa na seba usmiali a hodili sa okolo krku a začali pišťať. S hlúpymi úsmevmi sme si na recepcii vyzdvihli kľuč od veľmi sympatického recepčného. Cely čas sa na nás usmieval a žmurkal.....

Hotel kde budu :D

A keď sme už pri tom mala by som sa vám predstaviť aj keď je to nepodstatne....Volám sa Sam, mam 18 rokov. Doštudovala som manažment a teraz by som chcela ísť na konzervatórium. Uvidím či ma vezmú. Mam tmavo hnedé vlasy s premelirovanymi končekmi v prijemnej a šialenej rúžovej farby a svetlo modré oči. Jane bola hyperaktivna červenovláska, ktorá sa venuje tancu......

Konceky :D

Jane

Vstúpili sme na naše poschodie a zamierili do izby teda apartmánu. Bol obrovsky! Krásny priestranný s veľkou terasou. Nemala som slov. Doneste slovník, pretože neviem čo mam povedať a moja slovná zásoba niekam ušla. Podišla som na terasu, mali sme krásny výhľad na more
-Kam sa hrabe Londýn! Toto je doslova raj na zemi. Podľa mňa sme havarovali a teraz sme v nebi!(Jane)
-Ach ty blázon....
Zasmiali sme sa. Rozhliadli sme sa po celom priestore. Hneď som schmatla, teda obsadila obrovskú izbu, s veľkou posteľou s baldachýnom ladenú do hneda prijemne zemité farby dodávali tomu útulnosť. A ten výhľad! More a more nekonečné more. Jane frflala ale keď videla svoju izbu hneď prestala. Bola útulná taká hnedo- ružovo-biela. A tiež výhľad na more a čiastočne aj na mesto. V každej izbe sme mali obrovskú kúpeľňu moja bola krásna ale s Jane sme mali rovnakú ale detail. Obrovsky šatník. Asi vedeli prečo nám dali pravé tuto izbu :D  Kuchyňa spojená s jedálňou a obrovská obývačka :D V modro- béžových farbách. Bolo tu krásne. Stále som tomu nemohla uveriť a musela som sa štípať do ruky.


Janina izba
Hore terasa :D
Samina izba este si predstavte taky jemne bezovy koberec :D
Kupelne
Obyvacka+jedalen a v zadu si vsimnite kupelnu















Do hodiny sme boli vybalene a oblečené na pláž. Dala som si svoje obľúbené pásikavé plavky a Jane svoje neónovo zelene. Zobrali sme osušky a vybrali sa zabávať. Hneď sme šli k moru. Obsadili sme si dve lehatka dosť blízko. Rozbehli sme sa po horúcom piesku rovno do vody. Všetkých sme ošpliechali ale nebrali sme na vedomie. Začali sme sa potápať a špliechať. Toľko vody som vypila že som myslela že mi prasknú pľúca. Jane sa vyvalila na breh sa opaľovať. O chvíľu už odfukovala. No nevyužite to. Zobrala som opaľovacie mlieko a na bedro jej urobila malé srdiečko a na druhé napišala I love Sam! Keď to uvidí tak ma zabije. Chcela som aj okuliare a fúziky ale zomrieť ešte nechcem. Keď som skončila zahľadela som sa na svoje dielo. Niekto sa za mnou smial. Otočila som sa a videla 5 chalanov. Boli pekní a sympatickí. Jeden v pásikavých plavkách mi ukázal 2 palce hore  a ja jemu jeden. Išli ďalej ale stále sa zabávali. 



O hodinu ma to už nebavilo. Zobudila som ju a so zadržiavaným smiechom sme šli späť. Vošli sme do vnútra a rovno do sprchy. Len v spodnom pradle som sa začala hrabať vo veciach.
-Samantha ja ta.....
Do izby vpálila Jane a na jej bronzovo opálenom tele svietilo bledé srdiečko a nápis. Začala som sa smiať a aj ona so mnou. Obliekla som si šortky a tielko a ona šaty. Zbehli sme na večeru. Z jedného roku sa ozýval hlasný smiech ale nevnímali sme ho moc. Navečerali sme sa a povedali si , že pôjdeme do nejakého klubu. Tak sme sa šli prezliecť a namaľovať. Tento krát som si dala kvetovanú sukňu a na to voľne tielko + gladiatorky. Jane si dala sukňu s vysokým pasom žltej farby a do toho zastrčila biele tielko + sandáliky. Obidve sme si nechali rozpustene vlasy a zvolili jemne líčenie.



Chcela som sa spiť a zažiť nejaký letný románik. Zašli sme do najbližšieho klubu, ktorý mal parket aj na pláži. Všetko dookola povisvecovane proste waw. Hneď sme šli k baru. Jane si dala nejaký drink ja som hneď začala s mojou klasikou. Vodka a džús. Ponorili sme sa do víru tanca. Nevnímala som okolie a len tancovala. Nejaké ruky ma stiahli k sebe. Pozrela som hore a videla chalana s krásnymi zelenými ocami a kučeravými vlasmi. Krásne sa na mňa usmial. Bol proste geniálny. Úsmev som mu opätovala. Začali sme spolu tancovať, pili sme vodku s džúsom a rozprávali sa spolu a smiali
-Pod sa prejsť!
Zakričal mi do ucha. Ťahal ma von. Mierili sme k moru. Vyzuli sme sa a s topánkami v rukách kráčali pozdĺž pobrežia.

V noci :D Takze si predstavte tmu :D

Boli sme troška opití  ale aj tak sme sa úžasne porozprávali. Povedal mi o sebe toho veľa. Zrazu zakopol a spadol na zem. Začala som sa nekontrolovateľne smiať.
-Ty sa mi smeješ?
-No nie plačem...
Zrazu ma strhol tak, že som na ňom ležala. Zahľadeli sme sa do oči toho druhého. Niečo medzi nami preletelo ale to už predtým. Nevedela som od neho odtrhnúť zrak. Zrazu sa prevalil tak že sa nado mnou skláňal. Ruky mal polozene vedľa mojej hlavy. Sklonil sa ku mne. Pery par centimetrov od mojich. Ešte viac zvyšoval napätie medzi nami. Prerušil tu malú medzierku a vpil sa do mojich pier. Začali sme vášnivý boj. Bolo to kto s koho. Jemne som ho kusla do spodnej pery. Zavrčal. Jazykom mi prešiel po perách. Pootvorila som och. Hneď to využil a svoj jazyk vsunul do mojich úst. Začal dravý boj jazykov. Chcela som viest ale nedovolil mi to. Po par minútach som to nechala na ňom. Jeho ruka prešla od môjho pasu až k lemu sukne. Pomaly mi ju začal vyhŕňať. Odtiahol sa, zahľadel sa na mňa a čakal na môj súhlas. Ako odpoveď som si ho pritiahla bližšie a dravo ho pobozkala. Prevalil sa na chrbát a ja som na ňom sedela obkročmo. Rukami som mu šikovne rozopla gombíky na košeli a prechádzala po jeho nahej hrudi a vypracovanom bruchu. Chlapec sa nemal za čo hanbiť. Pod mojimi dotykmi jeho svaly tancovali. On mal svoje ruky polozene na mojom zadku. Stláčal mi ho a priťahoval so ma ešte bližšie. Cítila som niečo tvrdé v jeho nohaviciach. Jemne som sa obtrela o jeho kamaráta. Tackal byt ešte vášnivejší. Nahmatal zips na sukni a jedným ťahom mi ju rozopol a odhodil niekam do neznáma zároveň aj s mojim tielko. Bola som tam len v nohavičkách a podprsenke. Opäť sa prevalil na mňa. Strhol so seba košeľu a nohavice. Takže na sebe mal už len boxerky. Rukami mi blúdil po tela a dráždil ma. Najprv sa pohrával s mojimi ňadrami a neskôr jeho ruka zablúdila k môjmu lonu kde mi ho jemne šuchal cez nohavičky. Už ma to nebavilo. Bola som taká vzrušená že som potrebovala uspokojiť. Rukami som ho chytila za zadok a nahmatala lem jeho boleriek. Pochopil. Rozopol mi podprsenku. A stiahol s nás ten kúsok oblečenia čo nás zahaľoval. Zarazil sa a pozrel na mňa
-Beriem tabletky
Pritiahla som ho k sebe. Viac nepotreboval. Vnikal do mňa pomaly a nežne. Panna som už nebola ale bolo to aj tak kúzelne. Bol jemný, vášnivý a drsný. Doslova som sa pod jeho dotykmi rozplývala.....Ďalej si domyslite čo asi nasledovalo :D..................Vyčerpaný sa zvalil vedľa mňa. Vyniesol ma do výšin. Rozplývala som sa. Chvíľu trvalo kým som sa opäť vrátila späť. Zahľadel sa mi do očí. Jeho boli stále zakalene vášňou. Boli sme cely od piesku. Sex na pláži. Aký luxus toto je. Pritiahol si ma bližšie a pobozkal na pery
-Ďakujem 
povedal
-A za čo?
-Za ten najkrajší zážitok
Krásne sa na mňa usmial. V lícach sa mu spravili jamky. Naklonila som sa k nemu a par centimetrov od jeho pier zašepkala
-Tak to potom ďakujem aj ja. Krajšie milovanie som ešte nezažila. Aj nabudúce.
Pobozkala som ho. Zrazu som necítila piesok. Držal ma na rukách a smeroval so mnou k moru.
-Čo ideš robiť?
-Schladiť nás a zmyť ten piesok...
-Aáááá
Zakričala som keď ma hodil do vody. Vynorila som sa a škeredo naňho hľadela. Šplechla som mu do tvare vodu a začala sa bitka. Nakoniec sme stali v objatí a sledovali mesiac. Stále nahí
-Inak zabudol som sa ta opýtať na meno
-Sam a ty?
-Harry
Venoval mi bozk.




Nakoniec sme sa obliekli a vrátili späť. Rozdelili sme sa do izieb. S úsmevom na perách som zaspávala. Cele tie 3 týždne sme boli stále spolu. Zoznámil ma s chalanmi a ja ich s Jane, ktorá si padla so oka s Niallom. Tie 3 týždne boli úžasne, magické a krásne. Mali sme dokonalý vzťah. Správali sme sa ako par aj keď sme boli skôr priatelia s výhodami. Ale ani raz mi nezahol. Čo ma tešilo aj keď som videla koľko krásnych báb sa naňho lepí. Mala som pocit že som sa doňho zamilovala. Ale nechcela som tomu veriť. Nie, nie to nie je pravda. Blížil sa deň, kedy sme sa mali vrátiť späť. Bolo mi to ľúto, že ho už nikdy neuvidím. Užili sme si to ako sa patri. Zobral ma na romantickú večeru pri sviečkach ktorá bola na pláži. A potom sme sa presunuli do izby. Po celej spálni boli porozhadzovane lupene ruži. Bolo to krásne. Mali sme tam aj šampanské a jahody. A ako čerešničku na tortu mi venoval krásne a dravé milovanie. A venoval mi svoj prívesok na pamiatku a ja jemu moje srdiečko pre šťastie (prívesok). Sedela som v hale a rozmýšľala. O chvíľu ma pre nás prísť taxík. Musela som ho ešte vidieť. Musela som mu povedať niečo veľmi dôležité. Povedala som Jane nech ma počkaj. Tam ma ešte s radosťou poslala za nim. Rýchlo som sa vyviezla výťahom. Zastala som pred jeho dverami. Mala som povolenie chodiť bez zaklopania. Nadýchla som sa a prudko ich otvorila. Zastavil sa mi dych.....


Od Harryho je to srdiecko s anglickou vlajkou :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára