pondelok 1. apríla 2013

Jazz Club 2


Elly:

-Elly vstavaj, Elly
Zacal ma budit hlas nasej Rose. Aasi mam problem
-Ak mam pruser tak si to nechaj na neskor prosim
Zamrmlala som v polospanki
-No odo mna nie je ale zachvilu bude od Pinky lebo mobil ti vyzvana jedna radost
A dvere buchli. Mobil. Co je dnes? Vcera bol piatok takze dnes je sobota....Sobota nemala som nieco v sobotu? Vcera sme boli v bare a a a a....A do riti! Z postele som vystrelila ako strela a vpadla do obyvacky kde sedeli baby a popijali rannu kavičku. Ako selma na svoju korist som sa hodila za mobilom a zaroven preskocila gauc a skoncila na zemi. Mobil akurat zvonil. 
-Ano? 
-Elly? Kedy nas prides pozriet?
-Mami? To si musela zobudit cely dom kvoli tomuto? 
-Prepac ale dlho som ta nepocula chcela si pocut niekoho ineho?
-Nie som rada ze ta pocujem a o taky tyzden sa zastavim aj s babami. Ze baby!
-Jasne!!!
-Dobre tesim sa na vas uz mi chybate
-Pozdravuj oca, babku a krpca
-Ahoj pa lubim ta
-Aj ja teba
Zlozila som a ostala sediet na zemi. 
-Do prcic!
-Elly? Nechcela by si vstat?(Iza)
-Ale mne je tu dobre
Ale aj tak som sa postavila. Este raz som pozrela na mobil a mala som ta sms-ky. So skryvanou zvedavostou som otvorila a nasla som tam spravu od L. 
Dufam ze to dnes plati, velmi sa tesim.Lxx
Na tvari sa mi vycaroval siroky usmev. Hned som mu odpovedala. 
Aj ja sa tesim a dakujem za akcne zobudenie:P Exx
Dala som odoslat a skerila sa na baby ktore na mna kukali ako na debila.
-Elly si v pohode? (Will)
-Ja? Hej preco? 
-Lebo sa tu usmievas ako retard!(Pinky)
-Tak dakujem Pinky a co potesilo ma nieco?
-Nieco alebo niekto(Sara)
Horucava mi stupla do hlavy ked sa mi pred ocami objavili jeho oci, vlasy a ten krasny usmev. Hlavu som sklonila dole
-Aha takze niekto
-Co? Sara ty nieco vies? Ja vobec nechapem!(Iza)
-Boze Iza nevidis? Elly ma dnes rande!(Pinky)
-Co? Elly ? Nasa?(Will)
-Poznas este nejaku inu? (Marry)
-Aj ty si tu Marry?
Vypadlo so mna a ona hodila kysli vyraz
-Prepac vies nepocula som ta kecat
-To preto lebo ma boli hrdlo
Zasepkala a vtedy som si vsimla ten chraplak
-Ale Elly tak okato odbiehat od temy no vrav kto to je? Meo vsetko povedz!(Will)
Vzdychla som si a povedala im vsetko od toho ako odisli.
-....Mal krasne cokoladove oci, hnede strapate vlasy a uzasny usmev s ktoreho sa mi podlomili kolena bol proste uzany
Rozplivala som sa dalej nad tym tajomnym L.
-Ty si zamilovana!(Pinky)
-Coze? Hrabe ti? Nie som len sa mi paci!
-Vsak jasne! Vrav svojej babke!(Pinky)
-pRESTANTE SA HADAT!(Sara)
-Ze si to ty ale dojde na moje slova uvidite!
Prehlasila zapalene. Ja som ju uz radsej nepocuvala spravila si caj a pomaly si ho vypila v izbe pri notase. Po takej hodinke som pozrela na hodiny. 14:00 
-Do prdele!!!!!!
Zrevala som na cely dom. Mam hodinu na to aby som sa dala do poriadku!
-Shit!
Vbehla som do kupelne a odtial vyhodila polonahu Iz. Ktora na mna nadavala cez zavrete dvere. Rychlo som sa umyla vlasy vsetko. Len v uteraku som vybehla von. Zvalcovala Saru a Pinky. V izbe som na seba natiahla spodne pradlo a otvorila skronu. Boze co teraz? Pozrela som von okno ma svietilo slnko. Takze...
Hodila som na seba cierne sortky s kamienkami, modru bluzku a cierne conversy. Vybrala som so suflika fen a rychlo si vyfeovala vlasy a spravila si s nich jemne vlny.
Zvolila som jemne licenie. Teda puder spirala a horna linka. Nic viac. A samozrejme moj milovany cerveny ruz. Urcite si ma vsimne vdaka nemu. Este posledne upravy nejaku tu bozuterriu. Kabelku do ktorej som vsetko nahadzala a mozem ist. Rozlucila som sa s babami a bleskovou rychlostou utekala na mestro. Len tak tak som ho stihla. Pokojne som sa usadila a cakala na moju zastavku. Mam este 5 minut. Aspon ze tak. Lezarnym krokom som mierila k miestu stretnutia. Nikde som ho nevidela. Sadla som si na lavicku na oci nasadila pilotky a sledovala okolie.....


Liam:


Preco prave ja? Vzdy ked nepotrebujem vstavat tak som hore od siedmej. Ale ked mam stretnutie vstanem o 14:30!!!!Pane boze! A kde je trieskanie hrncov kazde rano? Ked sa Niall snazi spravit si ranajky? Preco ja? To je ako naschval. Zakon schvalnosti!!!!! S nervami som sa rychlo umyl. A rychlo vbehol do uzby ku skrini. Hodil som na seba. Hnede nohavice, biele tricko, modru mikinu, cervene conversy a pilotky. Zbehol som dole. Vsetci ako ovecky sedeli pred telkou a ani necekli.
-Raz v zivote chcem aby ste robili hluk a nerobite ho?
Pozreli na mna vyhukane. Ako prvy sa spamätal Harry
-My sme mysleli ze budes na nas kricat za ten vcerajsok
-Ste normalny! Ja teraz kricim pre to lebo meskam!
-A kam?/(Niall)
-Na stretnutie!
-Co!!!!
Zvolali vsetci na raz
-S kym!(Zayn)
-S jednym dievcatom ktore som stretol v bare tak sa majte!
Usiel som skor ako by ma mohli zasypat hrbou otazok. Schmatol som kluce od Harryho auta a ponahlal sa na anse stretnutie. Rychlo som odparkoval a ponahlal sa meskal som 5 minut. Prosim nech tam este bude prosim....Zastavil som pod okom a nikde som ju nevidel. Obzeral som sa dookola az som zbadal jedno dievca s vyraznym cervenym ruzom a pilotkami na ociach. Zeby to bola ona? Nerozmyslal som a smeroval k nej. Svoju hlavu otocila ku mne....

Elly:

Uz je 15:03 meska on meska....Nepride on nepride! Od strachu som volala Sare. Ukludnovala ma a povedala nech pockam aspom do stvrt a potom nech pridem domov a pojdeme sa zabavit. Prehltla som divny pocit v hrdle a pomaly sa zacala obzerat. Vtedy som ho zbadala ako rychli krokom mieri ku mne. Mal na sebe hnede nohavice, biele tricko a mikinu takej istej farby ako moja bluzka. Na nohach mu svietili cervene conversy a na ociach mal nasadene pilotky ktore sa mu nehorazne hodili. Ostala som sediet. Nech si pride
Zadychane zastal pri mne. No cakam aku vyhovorku mi povie
-Prepac Elly ze meskam ale ako naschval ked chcem aby v domu bol hluk je ticho a vsetci sedia a cakaju kedy na nich nakricim vazne prepac
Hm znie to v ierohodne. Na tvari sa mi objavil usmev
-To je v poriadku ja som tiez meskala ale stihla som nakoniec. A inak som Elly oficialne
Bola to len taktika ako zistit jeho meno. Tiez sa na mna usmial. Chytil mi moju ruku a vytiahol na nohy
-Ja som Liam
-Rada ta spoznavam
-Aj ja tebe kam ideme?
-Navrhni nieco co tak sa ist prejst a potom na veceru?
-Moze byt
Trocha som sa bala ale nechala som sa ukecat. Presli sme cely Hyde park. Uzasne som sa s nim zabavala. Verila som mu ako nikomu. Povedala som mu vsetko o sebe, rodine, skole, priateloch. On mne povedal tiez vela. Hlavne o rodine a chalanoch s ktorymi byva. Vtedy sa ma to opytal
-Elly? Ty vies kto som?
So strachom v ociach pozrel na mna. Musela som sa usmiat
-Hej viem a bevadi mi to
-Preco si nepovedala ze to vies?
-A naco by to bolo?. Chcela som ta spoznat takeho aky si a nie toho Liama o ktorom citam v novinach
Krasne sa na mna usmial. Ale nic nepovedal. Pokracovali sme dalej. Vtedy mi uz povedal o x-factore a o nom uz o vsetkom.

Liam

Ona je uzasna! Vie kto som a nevyvadza a chcela ma spoznat mna! Nie Liama Payna spevaka skupini One Direction! Je uzasna ako som uz povedal celkovo. Povedala mi o sebe toho vela. Studuje psychologiu. Byvala v Ediburgu, ma tam rodinu a sem si prisla splnit sen. Byva na internate s babami. Vela mi o nich povedala. Boli to sialene holky ako som vytusil. Musel som sa na nu stale usmievat inak mi to nedalo. Mala kuzelny usmev a jej smiech! V zivote som nikoho takeho nestretol ani Dan taka nebola. Co som si musel priznat. Nedokazala ma tak pohltit, tak rozveselit tak zaujat. Ked to teraz porovnavam tak som prisiel na jednu uzasnu vec.
-Pod ideme na tu veceru
Zatahal som ju za ruku. Mierili sme do mojej oblubenej restaracie. Poznali ma tam ale nerobili z toho ziadnu vedu. Objednali sme si spagety a nasa debata pokracovala. Dozvedel som sa ze ten chalan v bare bol jej byvali ktory ju podviedol. Nechapal som ho ako niekto mohol zadnut takemuto uzasnemu dievcatu. Keby som bol na jeho mieste nedokazal by som to. Rozmaznaval by som ju aj modre z neba zniesol. Bola by to moj poklad dievca mojich snov. Payne kludni hormony. Ona nie je tvoja. 
-Elly mozem sa opytat preco Psychologia?
-No...Vzdy ma zaujimalo ako funguju ludske city. Vzdy som rada pomahala ludom videla som v tom zmysel mojho bytia. Teraz si povies ze som este mlada a neviem co to znamena ale pre mna to znamena vela a viem co chcem v zivote robit
Prosim vas ovalte ma niecim ona je
-Si uzasna!
Rukou som si tresol po ustach. To som nechcel povedat. Prekvapene sme na seba pozerali a nevedeli co povedat. Dostal som nas do velmi divnej situacie. Boze ja som taky tupec! Ani na pusu si neviem davat pozor
-D-dakujem som rada ze si to myslis
Sklonila hlavu a zacervenala sa. Natiahol som som ruku cez stvol a chytil ju za tvar. Pozrela na mna prekvapenym pohladom ja skumavym. Jemne som sa na nu usmial.
-Nedakuj za pravdu a nie nic nevrav
Zavolal som casnicku a zaplatil. Isiel som ju odprevadit domov.

Elly:

Co to malo byt v tej restike? On vazne povedal ze som uzasna? A ta ruka? Boze ? Preco som taka zmetena? Co sa to so mnou deje? Preco? Preco je taky uzasny? A citim sa pri nom tak uvolnene? On ma vsetko co ma mat spravny chlap. Sarm, humor, laskavost, silu a ja uz neviem. Som pri nom nervozna potia sa mi ruky a niekedy neviem co povedat......Teraz smerujeme ku mne domov. Povedal si ze ma ide odprevadit. Po ceste ako sme rozoberali korytnacky. Ano zistili sme ze mame vasen ku korytnackam ja mam doma 5 korytnaciek a je to moja uchylka. Nenapadne alebo omylom zavadil o moju ruku. Prebehol mnou elektricky prud. Urcite si to vsimol lebo som sa zakoktala. A nasledne za to si so mnou preplietol ruky. S otaznikom v ociach som nanho pozrela. On sa chutne usmial a pokrcil plecami. Zastali sme pred nasim internatom. Otocil si ma a navzajom sme si hladeli do oci.....

Liam:

Stale som ju drzal za ruku. Dival som sa do jej cokoladovych oci ktore som si zamiloval. Musel som sa pousmiat ked som si uvedomil a ujistil sa v tom co si myslim
-Elly? Ja je to divne a bude to aj tak zniet ale je mi s tebou velmi prijemne. Som rad ze som ta spoznal a sme kamarati ale myslim ze mne to kamaratstvo stacit nebude. Ja som sa do teba asi zamiloval. Nie asi ale urcite. Si ina od ostatnych. Robis so mnou divy chcel by som ti zniest modre z neba. Spravat sa k tebe ako k princeznej. Neocakavam ze mi to opätujes. Vsak sa pozname iba den a pol a a a 
Nevedel som co mam uz povedat. Ostal som stat na mieste a cakal ako ma odpalkuje. Hlavu som sklonil k zemi. Nemohol som sa na nu divat. Moju ruku pustila. Ja som to vedel. Tuho som zavrel oci a prehltal slzy. Prvy raz stretnem uzasne dievca a ona mi ujde. Preklzne pomedzi slzy......








Nie nie som svina :D :D :D :D :D 


Elly:

Jeho vyznanie ma dojalo. Do oci sa mi nahrnuli slzy. Uprimne par mi ich aj uslo. On sklonil hlavu a cakal ako ho odpalkujem. Boze taky rozkosny je. Pustila som mu ruku. Zavrel oci a zhrbil sa. Hlupacik. Chytila som mu tvar do ruk a zdvihla ju k sebe
-Liam pozri na mna
Pomaly otvoril oci. Mal v nich strach.
-Je to divne ale citim to rovnako. Nikdy som nieco taketo nezazila a citim sa uzasne a len vdaka tebe. Najprv som to brala ako iba ulet. Chcela som si len uzivat ale ako som ta spoznala viac za ten jeden den no....mozes za to ty to tvoje caro ktore neviem ako opisat ale..nie nejde to vyjadrit....
Prisala som sa na jeho pery a nezne ho pobozkala. Zo zaciatku bol zaskoceny ale potom sa zapojil a prevzal vedenie. Zacali sme bozk plny lasky a slubov. Odtiahla som sa od jeho pier
-Aj ja ta lubim Liam a je to 
-Sialene?
-Presne ale nevadi mi to
Usmiali sme sa na seba. Zrazu som zacula potlesk a hulakanie. Zmätene sme sa otocili. Bolo tam velmi vela ludi aj moje baby a ich chalani ale aj nejaky cudzi
-Co sa to tu deje?
Zvolali sme s Liamom naraz na com sme sa aj zasmiali.....

Liam:

-No odisiel si bez vysvetlenia a tak sme zasli do klubu a pozistovali si nieco. Nabehli sme sem prepadli tito damy a dozvedeli sa nieco viac. Bolo nam jasne ze ju pojdem odprevadit tak sme cakali a oplatilo sa(Niall)
-Liam James Payne! Dufam ze si mojmu milovanemu auticku nic nespravil!(Harry)
-Nie neboj tvoje auticko je v pohode pri Londynskom oku
Odpovedal som mu s usmevom a Harry si vydychol
-Mila dama toto je akoze nic? 
Ozvalo sa rysave dievca
-Ale mami to nemozes tak brat
-Ja som to vravela vidis? Mam u teba cokoladu!
Ozvalo sa dievca s ruzovymi vlasmi
-Pinky dobre ale ty mi prestanes robit zle
Zasmiali sa. Navzajom sme sa popredstavovali. Od Elly som sa nepohol ani nakrok a ked sa chalani k nej priblizili vrcal som na com na vzdy stuchla. Nakoniec sme to sli oslavit k nam domov. Harry sa priplietol k Iz, Niall k Will a Zayn k Pinky. A vsetci sme boli stastny. Oslavovali sme do skoreho rana.  Nakoniec prisla aj El. Baby si s nou velmi sadli. Ked sme vsetkych tych opilcov ulozili lahli sme si aj my. Elly len v mojom tricko v ktorom bola rozkosna a ja len v pyzamovych nohaviciach. Stulila sa mi na hrud a ja som ju jemne hladil po vlasoch
-Som rad ze ma Niall donutil ist do baru
-Som rada ze som si dodala odvahu
-Elly milujem ta
-Aj ja teba Liam a je to totalne psycho za aku kratku dobu som sa zamilovala. 
-Laska nepozna hranice
-Na to som dnes prisiel
-Lubim ta Liam
-Ale na nieco som zabudol
Zdvihla ku mne hlavu 
-Na co? 
-Opytat sa ta jednu velmi dolezitu vec
-Aku?
-Elly budes mojim dievcatom?
-Vies co Payne? Budem musiet este porozmyslat
-Nenatahuj ma!
Prevalil som sa na nu a tycil nad nou. Ruky obtocila okolo mojho krku a pritiahla si ma k sebe
-Ale ked mna to bavi ale bude mi ctou byt tvoje dievca
Tieto slova sme specatili bozkom
-Liam pockaj este jedna vec
-A aka?
Mrmlal som pomedzi to ako som jej bozkaval krk
-Na buduci tyzden idem k nasim a chcem aby si isiel so mnou chcem aby ta nasi spoznali viem je to moc skoro ale citim to tak...
Prestal som ju bozkavat a pozrel jej do oci
-Nie je to blbe je to uzasne. Rad spoznam tvoju rodinu bude mi ctou
-Dakujem
Teraz som do bozku vlozil vsetku vasen, lasku a vela citov.
Nejdem dalej vraviet co nasledovalo urcite si viete predstavit. Poviem vam len ze som nikdy nebol taky stastny.......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára