pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 16


Zayn:

Známe tony pesničky One Thing.
-Daj hlas!
Napomenul Harry Liama a ten s povzdychom počúvol
-Harry? Nemám tam moc veľký zadok?
Začal otáčať hlavu a kukať na zadok. Nakoniec si ho aj oblapil.
-Louis nie tvoj zadok je krásny akurát do ruky!
-Vy uchylaci!
Smiala sa Jess
-Hej!
 -To je nezvyk keď sa zapájaš
Žmurkla na Nialla. Zaťal som zuby. Viem, že to bolo zo srandy ale vadilo mi to.
-Zlato?
 Prevrátila oči
-Ach bože Niall s tebou o niečom vtipkovať, to sa mi oplatí viac s nimi!
Ukázala na fackajúceho sa Harryho a Louisa.
-Tak prepáč
Spravil puppy eyes
-No čo s tebou
A začali sa na niečom smiať. Keby som mohol ja tak s ňou vtipkovať. Tak nezáväzné a neobdivovať pri tom jej oči, vlasy, smiech, úsmev, tvar....
-Ehm Zayn?
Liam ku mne podišiel a ukázal mi aby som išiel do kuchyne. Zoskočil som z parapety a šiel za nim. Keď som tam vstúpil zbadal som 2 uniformovaných strážnikov.
-Mam isť pre Jess?
-Nie ja idem pre ňu. Pošlem ju sem a skludním tam tých ale ešte predtým...
Do pleteného košíka nahádzal samé jedlo pre Nialla. Prevrátil som oči. Čakali sme na Jess. Vysmiata vstúpila dnu
-Zayn čo si....
Úsmev jej zmizol z tvare ako zbadala policajtov. Farba sa jej stratila z tvare. Chytil som ju za ruku a posadil na stoličku. Ja som sa oprel o linku hneď za ňou.
-Tak.....
Začal jeden z policajtov. Jess im musela povedať úplné všetko až po....potom som rozprával ja cele to obdobie a nakoniec o tej akcii...Aj Jess povedala svoju verziu. Neušlo sa to par slzám. Vtedy som stal za ňou a držal ju za ramena. Dodával som jej silu.
-Dobre mame už všetko. Pojednávanie ma byt o mesiac. Ešte vám dáme vedieť či je vaša účasť potrebná. Lebo sa prihlásili ešte nejaké dievčaťa ohľadom tohto prípadu...
-Dobre
A odišli. Díval som sa na ňu ako ticho hľadí von oknom
-Zayn?
-Áno?
-Keď teraz všetko skončilo je na čaše isť domov
Krutá realita ma zasiahla viac ako moje predstavy. Čo jej mam teraz poviem? Povedz jej, že ju potrebuješ.....Nie! Ešte nie!
-Ja....Ostaň s nami pokiaľ nepôjdeme na turné...
-Dobre
Tajne som si prial aby to bolo aspoň o týždeň, aby som si usporiadal city.
-Zayn!
Niekto zakričal. Vošli sme do obývačky kde všetci zmätkovali
-Čo sa stalo?
-Popláááááách!
Zakričal Niall. Vyskočil zo stoličky, tričko si dal na hlavu a rozbehol sa k dverám. Lenže nevyšlo mu to a vpálil do steny. No proste čo by ste spravili vy? Ako najlepší kamoši? Začali sme sa samozrejme smiať ako fetnuté veveričky. Ked sme sa ako tak ukľudnili posadali sme si na gauč. Niall s vreckom mrkvy priloženým na čele
-No už nám povieš čo sa deje?
-Volal Paul
-A?
-Turne sa presunulo. Zajtra o 15:00 letíme do U.S.A.
Šokovalo ma to. Obarene som ostal sedieť. Čože?! Žiadny čas! Nič! Už zajtra sa odlúčime? Čo bude potom? Čo? Postavil som sa a odišiel na terasu. Cítil som sa sebe všetky pohľady. Nemal som silu. Ona odchádza. Sadol som si na terasu a zapálil si. Mohol som tam sedieť par minúť ale aj hodiny....
-Zayn?
Strhol som sa pri svojom mene. Jess sedela vedľa mňa a ustarostene na mňa hľadela
-Si v pohode?
-Ale hej len.....
-Len?
-Neviem či som psychicky pripravený na ten cirkus, bojím sa ja.....
-Zayn si úžasný spevák. Netráp sa. Tvoje fanúšičky ťa milujú. Budú ti oporou. Máš tam ešte chalanov, ktorí sú ti ako bratia. Nemáš sa čoho báť
Ale ja sa bojím...že ťa stratím...
-Ďakujem
Strhol som ju do náruče a silno stískal
-Čo budem bez teba robiť?
-To čo do teraz. Užívať si život pop-star
-To sa nedá len tak zabudnúť.
-Musíš...Pod ideme sa pobaliť.
Vytiahla ma na nohy a vtiahla do víru zmätku. Vybehol som do izby, vytiahol som kufre a začal do nich hádzať , vlastne celu skriňu. Ešte som zmätene pobehoval po dome keď som hľadal svoje mikiny. Spokojne som všetko zavrel. Do príručnej tašky som nahádzal notebook a Ine somariny. Dole som zišiel a stále videl zmätených chalanov ako hľadajú svoje trenky pre šťastie. Niečo som zjedol a vrátil sa do izby. Umyl som sa a neviem ani ako ale zaspal.....


Neskôr:
-Zayn,Zayn, spiš?
-Už nie....Kto si  čo si a prečo ma budíš?
Zabručal som a prevalil sa na chrbát
-To som ja Jess a nemôžem spať, môžem spať pri tebe?
Hneď ako som začul meno prebral som sa. Zmätene som sa na ňu zahľadel. Stala vedľa mojej postele. V mojom veľkom tričku. Bola neodolateľná
-No pod
Zdvihol som perinu a ona sa ku mne natisla. Svoje studené nohy si preplietla s mojimi. Objal som ju okolo pasu a pritiahol si ju bližšie.
-Ďakujem...
-Dobru...
-Brú

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára