pondelok 1. apríla 2013

Gotta be you 2





Zamrzla som na mieste. Stal tam ale ako. Bol opretý o stenu a lepila sa naňho nejaká blondínka. Pichlo ma pri srdci. Do oči sa mi nahrnuli slzy. Hajzel. Nemohla som mu dať najavo ako veľmi to boli. Nevydržala som to. Z oči sa mi spustili slzy a stekali po tvári. Zbadal ma. Odtrhol sa od nej. Cynicky som sa usmiala
-Rýchlo si si za mňa našiel náhradu. Takže chýbať ti asi nebudem.....
Otočila som sa na päte a utekala k výťahom.
-Sam stoj! Zastav!
Kričal na mňa. Vstúpila som rýchlo do zatvárajúceho sa výťahu, stále som mala pred sebou Harryho zúfalú tvar. Musela som pokrútiť hlavou. Ako sa cinklo vybehla som. Jane stala pri taxíku a usmievala sa ako slniečko. Keď ma videla úsmev jej zamrzol na tvári. Nastúpili sme do auta a na moju prosbu sa rýchlo rozbehli. Otočila som sa a videla Harryho s bolesťou v tvári. Otočila som sa. Nemohla som sa na to dívať. Cely let som plakala Jane na ramene. Všetko som jej povedala....A tak som tu. Je to už týždeň. Myslela som, že to prejde ale neprešlo. A prečo? Lebo som sa do toho brčkavého idiota zamilovala. Keď  som si to priznala hneď som to povedala Jane. Som krava a veľká! Prečo sa toto muší stať práve mne? Preplakala som veľa noci. Ani von som moc nechodila. Nemala som silu sa pretvarovať že je všetko v poriadku keď nebolo. Snažila som sa  s toho dostať kýbľom zmrzliny. Ale dnes som mala smolu. Moja mladšia sestra Jes(14)



Mala lístky na nejaký koncert chlapčenskej skupiny. A presvedčila ma aby som s ňou išla inak by ju rodičia nepustili. Dúfam že tam prídem na iné myšlienky. Boli už 3 hodiny. O  18:00 už chcela ísť. Zamierila som do kúpeľne. Umyla sa a spravila so seba človeka. Zakryla som kruhy pod ocami. Zvýraznila moje okále. Len c spodnom pradle som podišla ku skrini. Zvolila som košeľu, obtiahnuté rifle, krémový svetrík, malú kapsičku kde som hodila mobil, kľúče, slúchadla, balzam a peniaze. A na nohy nasadila neónové conversy. Ešte som sa učesala a nechala vlasy splývať na mojom chrbte. Do izby vbehla moja sestra. Mala na sebe kvetovanú sukňu s vysokým pasom a do toho zastrčené čierne tielko. Na nohách topánky na vysokom a nejaké doplnky.


Tie na vysokom si tam nevsimajte :D


-Už môžeme? (Jess)
-Hej
Vôbec sa mi nechcelo ísť ale vôbec. Na nejakú pubertálnu skupinu. Prešli sme cez pol mesta a dostali sa pred arénu kde sa mal konať koncert. Bola tam asi milión dievčat rôzneho veku ktoré pišťali ako najate. Bože....to je na hlavu. Jess začala tiež pišťať. Ja som sa dala bokom radšej aby mi nepraskla hlava. Jess sa obzerala ale stále sa držala pri mne. Prišlo nejaké auto. Niekto vystúpil a spustil sa obrovsky krik a potom začali púšťať. Jess ma chytila za ruku a začala ťahať úplne do predu pod pódium. Prvý krát som sa na nich pozrela.



Oči som mala niekde na vrchu hlavy a ústa po zem. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Bolo mi jedno kto je tam. Zvrtla som sa a s rukou pritlačenou na ústach vybehla bočným vchodom ktorý bol pri nás. Možno ma aj videl, možno nie. Bolo mi to jedno. V chodbe nik nebol zosunula som sa na zem a oprela o stenu. Podvedome som nahmatala prívesok od neho. Áno stále som ho nosila. Nemala som silu si ho dať dole. Nemohla som nie......Prečo mi to nepovedal? Harold ty idiot! V čom si mi ešte klamal? V čom? Niekto si ku mne cupol. Objali ma ruky mojej sestry
-Sam, čo sa stalo? Vrav.....
-Vieš ako som bola v tej Dominikánskej? Na party som spoznala jedného krásneho kučeravého chalana. Veľmi sa mi páčil, bol sympaticky a niečo s neho vyžarovalo čo ma lákalo. Išli sme na plaz a no vieš čo sa asi stalo....Cely ten mesiac bol krásny. Užívali sme si a bolo to proste waw. Keď sme už mali odísť musela som mu ešte niečo povedať. Lenže našla som ho bozkávať s inou. Ranilo ma to ako si rýchlo našiel náhradu. Rozbehol sa za mnou ale ušla som mu. Zamilovala som sa doňho. Chcela som zabudnúť ale nejde to. A teraz zistím, že je to známi spevák a ani mi to nepovedal?! Ja ho milujem ale nechcem to! Je to len obyčajný sukničkár a lámač sŕdc....!!
Jess ma pevne objala.
-To som nevedela Sam. Prepáč nemala som ta sem ťahať....Pod ideme domov
-Nie tešila si sa sem tak si to tu užiješ a ja s tebou
-Vážne? 
Oči jej žiarili, utrela som si rozmazanú špirálu a vrátili sme sa späť. Skákala som s Jess a bavila sa len a len kvôli nej. Neviem či si ma chalani všimli ale par krát sa sem pozreli, ale to sa mi určite len zdalo. Vyhlásili pauzu. Musela som ísť na chodbu lebo tam sa to nedalo vydržať. Jess som brala so sebou ešte by mi tu skolabovala a mala by som pruser. Podišla k nám obrovská kopa svalov. 
-Vy dve poďte so mnou
Neodvážili sme sa povedať nie. Zamieril niekam do priestoru pre zamestnancov. Vopchal nás do jednej miestnosti kde bol veľký gauč. Jess sa na mňa vystrašene pozrela a pritisla sa ku mne. Pozerala som von oknom. Dvere sa otvorili. Vstúpil vysmiaty Louis. Keď ma zbadal usmial sa ešte viac. Chytil ma do náručia a zatočil sa so mnou. Vbehli tam všetci dokonca aj "Ten" keď ma zbadali usmievali sa a hneď ma objali na privítanie. On sa zatváril prekvapene a smutne. Nemohla som naňho hľadieť ale nedalo sa to. Ublížené sme na seba hľadeli. Všetci v tichosti odišli von. Jess na mňa pozrela ale išla aj ona. Dvere buchli
-Sam ja......
Smutne na mňa pozrel
-...Je mi ľúto, že som ti ublížil ale nebolo to tak ako to vyzeralo. Bola to moja bývala proste sa chcela vrátiť späť a keď som povedal nie tak sa na mňa vrhla. Nebudem so seba robiť obeť. To nie....Páčilo sa mi to ale keď som ta tam videl, vedel som, že robím chybu asi aj tu najväčšiu v živote. Chcel som ti to vysvetliť ale ušla si. Ďalšia chyba že som ta nechal ísť.....Vtedy som si uvedomil, že......
-Že čo? Alebo vieš čo? Nechcem to vedieť. Vieš ako ma to boli keď počúvať čo vravíš? Ako som sa podľa teba mohla cítiť ja? Vieš ako to bolelo a boli? Myslíš že sa to jedným prepáč vyrieši? To nie je také jednoduché. Radšej na mňa zabudni. Bude to tak lepšie.....
Išiel niečo povedať ale chalani preňho prišli že už musia ísť. Ublížene na mňa pozrel. Odišli
-Zbohom.....
Zašepkala som za nimi za nim. Vrátila som sa späť. Užívala som si posledný pohľad na tie jeho kučery, úsmev a samozrejme jeho nádherný hlas. Pred poslednou pesničkou podišiel k mikrofónu
-Sam chcem sa ti za to všetko ospravedlniť, bol som hlúpy idiot a nevážil som si ta. Prepáč....Toto je pieseň pre teba....Pozorne počúvaj.....
Liam:
Holka, vidím to v tvojich očiach, si sklamaná
Pretože som ja ten pochabý, ktorého
si volila svojím srdcom
Roztrhal som ho na kusy
A dievča, ten neporiadok, ktorý som urobil po tvojej nevinnosti
A žiadna žena na svete si toto nezaslúži
Ale tu ťa žiadam ešte o jednu šancu

Harry:
Môžeme spadnúť, ešte raz?
Zastaviť pásku a pretočiť to
Oh a keď odídeš preč, viem, že zoslabne
Pretože tu nikto nie je

refrén:
Musíš to byť ty
iba ty
Musíš to byť ty
iba ty

Liam:
Teraz dievča, počujem to v tvojom hlase a ako sa trasie,
Keď na mňa hovoríš, nepodobám sa tomu, kto som bol
Mala si skoro všetko
A tvoje činy hovoria hlasnejšie než slová
A si na pokraji zrútenia z toho všetkého čo si počula
Neboj sa, ja nikam nepôjdem

Zayn:
Budem tu, po tvojom boku
Už žiadne obavy, už žiadny plač
Ale ak odídeš preč,
Viem, že zoslabne
Pretože tu nikto nie je

refrén:
Musíš to byť ty
iba ty
Musíš to byť ty
iba ty

Zayn:
Oh, dievča, môžeme to skúsiť ešte raz, ešte raz?
Ešte, ešte, môžeme to skúsiť?
Ešte, ešte raz
Urobím to lepšie
Ešte, ešte, môžeme to skúsiť?
Ešte, ešte
Môžeme to skúsiť ešte raz, aby to bolo lepšie?

Harry:
Pretože to musíš byť ty
Musíš to byť ty
iba ty
iba ty

refrén:
Musíš to byť ty
iba ty
Musíš to byť ty
Len ty.

Pesnička vyjadrovala presne všetko čo sa medzi nami stalo. Cely čas hľadel na mňa. Nezniesla som to. Predstavte si, že ho ľúbite a on vás berie len ako kamarátku s výhodami....Moje srdce sa lámalo a ďalšiu ranu by už neznieslo. Otočila som sa a začala utekať. Nebrala som na nič ohľad. Chcela som odtiaľ proste vypadnúť. Jess som tam nechala
-Sam! Stoj!!
Obzrela som sa a videla ako Harry zoskočil s pódia a utekal za mnou. Tie baby sa okolo neho rozostúpili aby mal voľnu cestu. Vybehla som pred arénu. Kam teraz? Niekto ma strhol. Dívala som sa do tých zelených očí. Slzy mi stekali po tvári.
-Druhy krát ti nedovolím ujsť! Nie takú istú chybu neurobím! Sam odpusť mi bol som idiot, uvedomil som si to neskoro až keď som ta stratil. Ja som sa do teba zamiloval. Ľúbim už od prvej chvíle čo som ta videl tancovať. Len som si to neuvedomoval. Neopúšťaj ma. Daj mi prosím šancu prosím. Ja ta ľúbim!
Oči sa mu leskli. Ešte viac mi začali tiecť slzy. Ale už od radosti že my ľúbi. Jemne mi ich zotieral. Začala som mu búšiť päsťami do hrude.
-Ty idiot, idiot, debil! Mala by som ta nenávidieť za to ale ja blba som sa zamilovala do toho najväčšieho debila pod slnkom. Prečo? 
Odtiahol ma a pozrel mi do tvare
-Čo si povedala?
-Že si debil? 
-Nie to ďalej
-Najväčší pod slnkom?
To v strede
Už znel zúfalo ale ja som ho musela potrápiť.
-Že ta ľúbim?
-Je to pravda? 
-Klamala by som? 
Usmial sa a naklonil sa ku mne. Vpil sa do mojich pier. Tak mi to chýbalo tie jeho sladké pery. Začula som krik a potlesk. Odlepili sme sa od seba. Všetci boli natisnutí pred arénou a pozorovali to čo sa práve stalo. V predu boli chalani aj s mojou sestrou. Pískali tam a výskali. Zasmiala som sa. Konečne som sa cítila šťastne. Harry si ma pritiahol bližšie a objal
-Už ta nikam nepustím
Zašepkal mi do ucha
-To ani nechcem, nedovolím ti to...
Chytil ma do náručia a zatočil sa so mnou. Všetci naokolo sa smiali. A ja som sa cítila šťastne. Venoval mi konečne poriadny bozk. Bol jemný, drsný a žiaduci zároveň. Vtedy som si spomenula na naše prvé milovanie na pláži. Nikdy to nebudem ľutovať. Vďaka tomu mam teraz toho najžiadanejšieho a najúžasnejšieho chlapa na zemi. Bola som spokojná. Nič viac som si nemohla priať. Bol to krásny koniec príbehu ktorý mal plno prekážok ale vďaka láske sme ich všetky prekonali.

                                                                                                               THE END

Do pozadia si domyslite mesto :D









1 komentár: