pondelok 1. apríla 2013

One Thing-Epilóg

O 4 roky neskor:

Určite vás napadá otázka čo sa vtedy stalo s Jackom Tak vám to poviem. Keď tam Ben prišiel zmlátil ho aj s úrokmi....Nič s toho nemal, našťastie. Jack by sa nič neodvážil povedať bola to proste padavka. O týždeň na to sa odsťahoval. Nik nevedel kam a ani ma to netrápilo.

S Bena sa stal právnik. Lucy doštudovala a otvorila si vlastne nahrávacie štúdio. Keď mali 20 zobrali sa a o rok na to sa im narodil malý Nathan. Bolo to malé rozkošné bábo. Aj im to klapalo. Par hádok, par rozbitých váz. Ale ako vždy sa udobrili.
 .
Nathan

A čo sa stalo s One Direction? No stále spievali a stále boli populárny. Už mali za sebou 4 album a veľa tých tour. Momentálne boli doma a leňošili so svojimi polovičkami a s Directionerskymi detičkami. Asi by som vám to mala vysvetliť že? Tak začnem pekne od začiatku.
Liam si zobral Dan ale nevyzeralo to s nimi moc rúžovo. Prečo? Lebo Dan sa na jednej party dosť opila a vyspala sa s nejakým chlapom. Liam zúril a hneď sa s ňou rozišiel. Ale po roku sa dali do kopy. Všetko si vysvetlili a sú spolu až do teraz. Majú krásnu dcérku Jenny Eleanor Payn.
Jenny

Harry mal ešte veľa románikov ale nakoniec si jeho srdce ukradla Emma Tellova. Chodila k nám na školu a stala sa s nej muzikálová speváčka. Akurát bola na materskej. O chvíľu by mala rodiť. Veľmi sa na to malé tešili. Harry je už cely netrpezlivý a už kradne Liamovi malú Jenny a stará sa o ňu. Cvici. Bude s neho úžasný otecko.
Emma



Potom Louis, ten to mal s El ľahšie. Žiadne problémy. Po 2 rokoch El zavesila modeling na klinec a otvorila si vlastnú agentúru ktorá je teraz známa po celom svete. Tiež sa zobrali. Ako povedal Louis aby mal istotu že mu neujde s nejakým modelom. El už čakala ďalší prírastok a malý Harry sa tesil na bračeka alebo sestričku
Maly Harry(Cely tatino stale vysmiaty a tie opicky..)
Zayn chodil chvíľu s Perrie ale keď zistil, že s nim chodí len preto aby preslávila Little Mix rozišiel sa s ňou. A teraz chodil s Vicky. Už boli zasnúbení a po dome im behal malý Nick a mala Alex. Boli to rozkošné detičky. Na spapanie.
Vicky
Nick

Alex
A nakoniec ja a Niall. Áno stále sme spolu. Ako to zobrali ostatní?  Privítali ma s otvorenou náručou. Ben už vtipkoval že konečne niekto normálny do rodiny. Vítam ta švagrík. No nezabili by ste ho? Boli sme spolu šťastný. Naši rodičia boli s nami spokojní a priali nám to. Mali sme pokojný vzťah. Moc sme sa nehádali iba keď tak taká „menšia“ výmena názorov. Naučili sme sa byt voči sebe tolerantní a ústretoví. A vedeli sme robiť kompromisy. Nik nechápal ako sme to mohli dokázať. Závideli nám to ale boli šťastní s nami. Odlúčenia som ako tak zvládala. Ja som stihla zatiaľ doštudovať a teraz hrám v divadle. A aj v par filmoch som si zahrala za ktoré som dostala ocenenia a už sú vo vitrínke :D S Niallom sme sa zobrali len pred rokom. Ale po našom domčeku už behali malý Andy a mala Nicol(To meno si vydobyl Niall nemala som šancu) A boli to dvojičky. Zákon schválnosti. Ale krásne blonďavé a modrooké. Zatiaľ uvidíme akej farby budú aj keby som bola rada ak by mali Modre kukadlá ako ich tatino.
Andy a Nicol
Náš dom
Všetci sme boli samozrejme susedia na tej istej ulici. Mali by ju premenovať na Direction street. :D
No a čo dodať? Boli sme šťastní a spokojní. Bola som rada, že som stretla tohto môjho modrookého anjela, ktorý vniesol do môjho života svetlo, radosť a hlavne lásku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára