pondelok 1. apríla 2013

Dark Side 26


Ely:



Zobudila som sa so zvláštnym pocitom. Nie zlým ale moje telo ovládol pokoj.  Oči som nechala zatvorene a rozmýšľala. Nepotrebovala som ich otvoriť aby som vedela že Niall tu už nie je. Nikdy tu neostal až do rana. Bol tu v noci ale keď som sa zobudila už tu nebol. Vzdychla som si a pretočila sa na brucho a rozmýšľala. Bola som podctena Niallovou dôverou. Veľa to pre mňa znamenalo. Nechápem prečo to všetko robí ale vyvoláva vo mne zvláštne pocity ktoré som nezažila veky. Ale bolo to úžasné! Vždy keď som ho zbadala alebo začula moje srdce sa rozbúchalo, zovrelo mi žalúdok a rojilo sa tam množstvo motýľov. Neviem či ho milujem ale niečo k nemu cítim to je jasne. Vlastne ani on mi to ešte nepovedal. Proste vraví že mu na mne záleží. A to mi pre teraz stačí. Otvorila som oči a pozrela von oknom. Nikde žiaden sneh. Už iba voda. Čo? Vyskočila som z postele a prešla k oknu. Vonku pršalo a zmylo to malo snehu ktorý bol napadnutý. Vzdychla som si. A zavrtela hlavou. Zvrtla som sa a zamierila si to do kúpeľne. Zhodila som so seba veci a vhupla do sprchy. Poriadne som sa namydlila a spokojná vyliezla von. Chcela som sa obliecť lenže som zistila že som si nevzala veci.  Tupaňa. Pomyslela som si a obkrútená v uteráku prešla do izby k mojej skrini. Zahľadela som sa do nej a vybrala si sivé tepláky, staroružové tričko a na to sveter s dlhým rukávom a slovom Yes. Nazula som si ponožky a vlasy zopla v cope


V izbe som otvorila okno aby sa vyvetrali tie bacily a ja som zatiaľ prešla do obývačky. Tam som tiež otvorila okno a šla si spraviť niečo jest. Klbko sa mi motalo popod nohami tak som mu dala jest a ja som si dala cerealie. Spokojne som sa usadila a pustila sa do toho. neskôr som umyla riad ktorý sa tam kopil, dala veci do pracky a aspoň povysávala a utrela prach. Keď byt bol už ako tak uprataný vyvalila som sa na gauč a zapla si televízor. Avšak nie nadlho. Po prvé môj pokoj pokazilo Klbko ktoré mi skočilo na nohy a usalašilo sa tam. Prevrátila som očami a začala ju škrabať za ušami ako to ma rada. Prijemne priadla a ja som sa usmievala.
-Ty moje vtierka....
Zašepkala som jej smerom. Ona zamňaučala a prevrátila sa na brucho. Uškrnula som sa a ďalej ju hladila. V nasej spoločnej chvíľke nás vyrušil zvoniaci mobil. Trhlo nás a ja som Vyskočila na rovne nohy a rýchlo k nemu pribehla. 
EDIE
Oou. Pomyslela som si a s hlbokým povzdychom zdvihla
-Áno?
-Ely? Panebože toto mi už nerob! Vieš ako som sa o teba bála? V škole si sa neukázala, nedvíhala si a ani neodpisovala. Už som si myslela že si umrela
-Zla burina nikdy nevyhynie
Zaškerila som sa do steny. Počula som jej hlboký vzdych a vedela som že je dobre
-O hodinu nech si v Starbucku budem ta tam čakať
-Ale ja som chorá!
-To mi je jedno! Máš hodinu inak k tebe prídem a vyrazím dvere! MAJ SA!
Vydala rozkaz a zlozila. Utrápené som si vzdychla a hneď zamierila do izby. Zhodila som so seba veci a natiahla na seba niečo normálne. Teda čierne rifle, modré tričko s obrátenou Eiffelovkou.


Vlasy som si prečesala a opäť zopla. Jemne som sa namaľovala a v predsieni na seba hodila čierny kabát a čierne čižmy. Do kabelky som hodila dáždnik, peňaženku a iné somariny. Pozhasínala som a skontrolovala byt či som nič nezabudla. Keď som si bola istá vyšla som von a stopla si taxík. Nechala som sa odviesť k nášmu Starbucku. Zaplatila som a vošla dnu. Edie tu ešte nebola. Prevrátila som ocami a sadla si do rohu kde sedávame. Objednala som si horúcu čokoládu a pohodlne sa usadila a cez sklo sledovala kvapky ktoré sa predbiehali v stekaní po skle. Bola som nimi taká zaujatá že som si nevšimla cinknutie zvončeka a veľa ľudí ktorý vošli. Precitla som až vtedy keď sa mi niekto hodil okolo krku a začal kvíliť. Vtedy som pochopila že Edie dorazila. Otočila som k nej hlavu a objatie opätovala. Jej zelenkasté vlasy stali na všetky strany a na perách jej pohrával úsmev. Zhodila so seba bundu a vtedy som si všimla že neprišla sama dotrepala sem aj tu našu "elitu školy". Prevrátila som ocami a hodila na ňu vyčítavý pohľad. Nevinne pokrčila ramenami a ja som prevrátila očami. Boli tam všetci. Rayen ktorý chodil s Edie, Max ktorý sa škeril od ucha k uchu (ten mulat), Tommy(ten dudroš), Elen(smejo) a samozrejme Andy ktorý ma prepaľoval pohľadom a mne s neho naskočila husina. Moje srdce zovrela neviditeľná dlaň. Nevedela som ci je to od strachu alebo príťažlivosti....? Bola som zmetená svojimi pocitmi. Nevedela som čo vo mne vyvoláva. Pokrútila som hlavou a musela sa venovať bombardovaniu s Edienej strany.
-Poviem to takto. Po talentovkach som prišla domov, v noci mi bolo zle a zvracala som. Tak som teda ostala doma. A stále by som mala ležať ale no....
Hodila som na  ňu vyčítavý pohľad a ona hodila puppy eyes, Rayen sa na ňu lepil ako pijavica ale musím povedať nikdy som ju nevidela takú šťastnú ani keď zrušili vyučovanie kvôli prasknutému potrubiu a nám odpadli písomky. Bola som šťastná za ňu. Úprimne chýbala mi ako lopatka krtkovi. Počúvala som ich rapotanie. Ku podivu sa zapájali všetci teda až na mňa a Andyho. Nepozerala som naňho. Lenže on musel sedieť oproti mne. Prepaľoval ma pohľadom. Mala som chuť povedať Edie nech donesie hasiaci lebo ho treba schladiť ale držala som sa. Len som sa usmievala a prikyvovala. Sem tam niečo dodala. Neskôr sme sa zdvihli a pomaly šli mokrými ulicami. Oni chceli ísť do klubu a ja domov. Chvíľu sme šli spolu ale za tu chvíľu sa stalo veľa..... 
Šla som pozadu a s úsmevom sledovala okolie pokiaľ sa vedľa mňa nepostavil Andy
-Prečo nepovieš pravdu?
Povedal s ostra ja som naňho prekvapene pozrela
-Čo prosím?
-Nehraj sa na hlúpu
Zašepkal hrozivo a ja som nevedela čo si mam o tom myslieť
-Vieš čo asi si, si moc buchol hlavičku lebo tam máš niečo pomýlené. 
Odvrkla som mu a nervózne si kusla do pery. Nechápala som o čo mu ide. Ale vôbec. Zrazu sa postavil predo mňa a tým mi zatarasil cestu. Rukou si nadvihol moju tvar a skúmal ju. Ako obarená som stala na mieste a čakala.....
-Prečo si taká dokonala? Vieš vôbec čo mi spôsobuješ? Cítim sa pri tebe tak inak...Neodmietaj ma....
Sepkal a pomaly sa ku mne nakláňal. Keď sa naše pery skoro dotkli spamätala som sa a odtisla ho od seba. A strelila mu hlučné zaucho. Prekvapene si chytil líce a pozeral na mňa zatiaľ čo ja som ho zúrivo prepaľovala pohľadom
-Toto už nikdy neskúšaj!
Vyštekla som naňho a rozbehla sa preč. Ale ešte predtým som povedala Edie že už idem. Len prikývla a ja som utekala a utekala. Moje myšlienky boli zmätene a nevedeli sa utriediť. V mojej mysli som podvedome vyslovila jeho meno
Niall.......
Pretrela som si oči. Môj beh zastavil vyzváňajúci mobil. Potiahla som nosom a bez pozretia na obrazovku zdvihla.
-Prosím?
-Dobrý chceli by sme vám povedať že......
Ostatne slova som vnímala ako vo sne. Jedine slovo ktoré som vnímala bolo. Som prijatá.......Zlozila som a začala sa usmievať od ucha k uchu. Stala som v strede parku. Všade tma už iba lampy svietili.
-Ely?
Ozvalo sa spoza mňa a ja som sa otočila. Videla som Nialla ako vychádza s tieňa. Nadšene som sa usmiala a rozbehla sa. Hodila som sa naňho a on ma chytil ako nevestu a začal sa so mnou točiť. Smiala som sa na plne kolo



-Som prijatá!
Skríkla som a to sa už aj on usmieval
-Gratulujem. Čo som ti vravel?
-No dobre.
Zaškerila som sa.
Hľadeli sme si do očí. Stále ma držal a mne zrazu začala do tvare stúpať červeň s mojej spontalnej reakcie
-P-položíš ma?
Zahabkala som a on sa len zasmial nado mnou. Keď už som stala nohami pevne na zemi opatrne som k nemu zdvihla zrak
-Prepáč
Videla som ako prevrátil oči a objal ma okolo pasu
-Ideme?
Prikývla som a ticho sme smerovali k môjmu bytu.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára