pondelok 1. apríla 2013

Dark Side-Intro


Volám sa Ely. Mam 18 a som študentkou umeleckej školy. Bývam v Londýne v malom bytíku, ktorý ma krásny výhľad na mesto. Aj by som bývala s rodičmi, lenže no..... Akoby som to povedala?....Vykopli ma z domu, vydedili, odcudzili. Už majú len jedno dieťa a to je Tedy. Prečo sa tak stalo? Naši chceli aby so mňa bola lekárka alebo právnička. Lenže ja som to nechcela. Nebavilo ma to. Mojim snom bolo robiť to čo ma baví. Umenie. A tak po veľkej hádke som si všetko zbalila a vycestovala. Prvý rok som bývala na internáte. Popri tom som pracovala a zarobila si na môj bytík. Bývala som v ňom len ja a moje malé klbko menom Starsy. Male mačiatko, ktoré som si osvojila alebo skôr zachránila z útulku. Bolo úplne rozkošné. Malo obyčajnú farbu ale pre mňa bolo jedinečné. A tie jej krásne okále....


So....som celkom obyčajné dievča. Vzorovo podľa mňa nič moc. Však ako každé dievča si mysli o sebe že nič moc. Nejdem tu potiť kocky o sebe že čo si "myslím" proste si poviem že nič moc a nechám to na ostatných. 100 ľudí 100 chuti.... Ale musím si povedať že mohlo to byt aj horšie. Hnedé čokoládové vlasy do pol chrbta, moje výrazné smaragdové oči, večný úsmev na perách. Nepatrím medzi tie najvyššie. Z mojich 165 centimetrov mi je do plaču, keď pozerám na tie vysoké modelky s dlhými nohami. Neostáva mi nič iné ale sa na svet dívať cez ružové okuliare. Moja špecialita. Aj keď niekedy som cynická, ironická, tvrdohlavá, ľahkovážna, optymisticka....a veľmi veľa ďalších vlastnosti, viem si zo všetkého spraviť srandu a aj so seba. Možno na povrch vyzerám drsne ale opak je pravdou. No nie?.....





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára