pondelok 1. apríla 2013

Luxury companions-Epilog


O rok:

-Malik ty si taký idiot!
Skríkla a hodila po ňom tanier. On sa však uhol a dopadol na stenu. Stali oproti sebe nasrdení a nahnevaní. Zayn mal na sebe len tepláky. Nestihol si navliecť ani tričko pretože Angie naňho nahnevane skríkla a on nahnevane zišiel dole. Nevedel čo sa s ňou deje. Len že posledne dni bola podráždená. Boli spolu už rok. Krásny dlhy rok. Verejnosť ich prijala späť a boli rady pretože si ich obľúbili. Ako skončilo leto Angie začala chodiť do školy tak isto ako aj Em. Angie mala za sebou už tretí semester už jej chýbal len jeden. 
Po pol roku si spolu so Zaynom kúpili byt. Bolo to pre nich praktickejšie ako byt v tom malom byte. Teraz je prenajatý a peniaze idú Angele. Avšak ich vzťah sa neobišiel bez hádok ako aj predtým. 
-Ja? Čo som zas spravil?
Vyštekol na ňu a čakal. Zas bola na nervy. O čo jej ide?
-Za čo? Za všetko! Si len obyčajný kretén!
Vzala to čo bolo najbližšie. Ovládač a hodila. Opäť sa vyhol. Už ho to nebavilo. Priskočil ku nej a zovrel ju v náručí
-Púst ma ty chrapuň!
Udrela ho do hrude. On si len vzdychol a prisal sa jej na pery. Svoj hnev zmenili na spaľujúcu vášeň. Vzal ju do náruče a vyniesol do izby kde pokračovali vo svojej láske.....


-Milujem ako ma vieš upokojiť....
Zašepkala mu do ucha a kusla ho. Zayn sa zachechtal a otočil sa k nej
-Pochybovala si niekedy o mojej mužnosti?
Hravo sa na ňu pozrel a ona mu pohľad opätovala
-Boli také chvíľky....
-Čože?
-Ale no tak zlato robím si srandu
Natiahla sa a dala mu pusu na nos. Zatváril sa urazene ale dlho mu to nevydržalo keď mu začala pusinkovat celu tvar
-No dobre vyhrala si
Povedal a stiahol si ju na hruď
-Zayn?
-Áno láska?
-Muším ti niečo povedať
-Ak mi chceš povedať že si rozbila ďalšiu sadu tanierov...
Zasmial sa ale ona nie. Zvedavo na ňu pozrel. Keď zbadal jej väzný vyraz smiech ho prešiel
-Je to vážne
-Počúvam.....
-Ja.....
Začala ale zasekla sa. Zatvárila sa....ona mala strach? Z čoho pre boha?
Zayna začal oblievať studený pot
-Čo ty?
-Sľub mi že sa na mňa nenahneváš
-Sľubujem
Vzdychla si
-Budeme mat nového člena rodiny...
Zašepkala a on na ňu nechápavo pozrel. Zrazu sa uškrnul a s jeho pier odišiel smiech
-Zlato ak si mi chcela povedať o tvojej sestre tak je trocha neskoro..
Zasmial sa ale ona sa pretočila a hodila naňho škaredý pohľad
-Malik prestaň!
-Tak čo to potom bude? Ty mi kúpiš šteniatko?
Zatváril sa ako malé dieťa na Vianoce a ona si len vzdychla a ľahla si na jeho hruď.
-Nie Zayn budeme mat Malika juniora
-To je divne meno pre psa nemyslíš?
Zatváril sa zamyslene. Ona to už nevydržala a vybuchla
-Pre boha Malik kde más rozum? V gatoch? Som tehotná!
Posadila sa. Prikrývku si držala pri tele a hľadela na Zayna ako mu pomaly dopína. Svojimi veľkými očami behal medzi jej tvarou a jej bruchom. Nakoniec sa usmial.
-Ja budem otcom....
Zašepkal takmer nečujne. Svojimi veľkými rukami sa dotkol jej zatiaľ plochého bruška a ju striaslo. Od radosti a dojatia. Myslela si že bude nahnevaný
-Myslela som že sa budeš hnevať
Zašepkala a on k nej zdvihol prekvapený pohľad.
-Hnevať sa? Na to že sme splodili naše dieťatko? Ja som nadšený! Chápeš ja budem OTCOM!
Skríkol na cely dom že to museli počuť aj susedia. Ona sa rozosmiala. Zayn si kľakol a zatlačil ju do perín. Odokryl ju a svojimi bozkami obsypal cele jej bruško. Musela sa chichotať ako to šteklilo a k tomu jeho jemne strnisko. Nakoniec svoje ucho priložil k brušku a počúval. Ona mu svoje prsty zaplietla so vlasov a jemne sa s nimi hrala. Bola dokonale šťastná
-Ľúbim ta Angie teda vas. Ľúbim vás...
Zašepkal Zayn dojato a svoju hlavu zdvihol. Stretli sa im pohladí a ona ho pohladila po líci
-Aj ja ta milujem Malik
Usmiala a on ju pobozkal pomalým ale zato milujúcim bozkom.....Odtiahol sa od nej a lišiacky sa usmial
-Ale ten psík...
-Malik prestaň!
Rozosmiala sa a nakoniec ho pobozkala ona bozkom v ktorom vyjadrovala všetko.....Boli dokonale šťastný a  ich radosť sa znásobila pocitom že za chvíľu budú plnohodnotná rodinka. Aj so Zaynovim psíkom.......

1 komentár: