pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 15


Sadla som si do kruhu a hľadela na všetky tvare. Bola som tu jediná baba. O to lepšie. Si myslia že to vzdám ale omyl. Ja to nikdy nevzdávam. Ha! Teplý bratia boli trocha mimo ale nedávali to moc najavo. Ockom po mne pokukovali či to myslím vážne ale toto je slabý odvar toho čo všetko sme robili. Vlasy som si prehodila cez rameno.
-Chcem byt modra!
Skríkla som skôr akoby mi môjho panáčika ukradol niekto iný. Jai na mňa hodil škaredý pohľad ale podal mi ho. Panáčkov sme dali do domčekov. Teraz so vravíte že človeče nie je také veľké pre nás. Lenže keď si dáte vyrobiť také obrovské tak je dosť veľké. 
-Dáma ma prednosť
S úsmevom mi podal kocku Ká. Prevrátila som ocami a hodila na prvý pokus 6. Zaradovala som sa a hodila pyšný úsmev na nich.
-Ako vždy...
Zamrmlal Will a pohodlnejšie sa oprel. Hodila som druhy krát a posunula som sa o 5 políčok. Kocku som podala Jaiovi ktorý bol vedľa mňa. Hneď ma nasledoval ale keďže bol na inej strane tak som mala oproti nemu náskok a bola som v bezpečí. Takto sme prešli cele jedno kolo. Všetci sme už boli z domčeka. Dokonca aj na smoliar Ben. No nedarí sa mu nikdy na začiatku hodiť 6. Ale potom... Tak sme ho omilostili a boli sme tam už všetci
-Hra konečne začína
Ruky si pomädlil Tim a hádzal. Šťastne som sa vyhýbala Maxovi, Kápovi, Plešimu, Willovi a Timovi. Ty boli pri mne najbližšie zatiaľ. Než išiel Ben na rad odbehol a vrátil sa s fľaškou alkoholu a pohárikmi. Každému ponalieval a hra bola veselšia. Ako prvý kus ktorý putoval bolo Mattove tričko.
-Striptíz!
Vykríkol tá záchodová kefa a rozosmial sa. A aj my. Matt sa začervenal a hodil tričko dozadu. Ukázal pekne vypracovane telo a tetovanie na kľúčnej kosti. Posadil sa a hrali sme ďalej. Postupne tam chalani sedeli už bez tričiek a ja som stále bola oblečená. 
-Ale no tak! Už ju niekto vyhoďte!
Skríkol podráždený Tim. Nepáčilo sa mu to ako niektorým.
-Chceš vidieť kozičky?
Stuchol doňho Will. Tim naňho zagánil
-Ako nehraj masku. Nie som tu jediný.
Musela som sa pobavene usmievať. Ale nie dlho pretože ma vyhodil Pleši. Škaredo som naňho pozrela a on sa nevinne usmial
-Ha! Konečne! Dole!
Ukázal na mňa prstom Tim
-Prstom sa neukazuje!
Odvrkla som mu a tričko si pretiahla cez hlavu bez zbytočných problémov a hodila ho na kopu. Odhalila som teda svoje ploche brucho a 
-To sú teda kozy! Nie sú ešte väčšie ako naposledy?
Začudoval sa Will a pozorne si ich obzeral
-Ty uchylak! Nečum na ňu tak! Je to moja sestra!
Schytal pohlavok od Jaia a ja som sa usmiala. Prevrátila som očami a usadila sa.
-Odkedy máš tetovanie aj na bruchu?
Zvedavo na mňa pozrel Jake. Ups. Zabudla som im to povedať. Vzdychla som si
-Asi deň po ukončení školy som si ho šla dať spraviť
Mykla som rameno,
-Je pekne
Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala. Prstom som obkreslila tvar a usmiala sa. 
Vzala som kocku a hodila. A môj panáčik bol opäť v hre. Pozerala som na ich vypracovane hrude a musela som uznať že  každý by stal za hriech. Dokonca aj ten idiot Nathan mal svalovú hmotu a celkom slušnú. Ockom som ich sledovala. Moje oči pristali na Tomovej vypracovanej hrudi. Zalapala som po dychu. Ty vole! Vyzeral tak mužne. Pokojne sa mohol rovnať Kápovi alebo Káovi. Nie prestaň! Zavrtela som hlavou a odvrátila zrak. Cítila som na sebe niečí pohľad ale nechcela som sa otočiť. Nie...Bála som sa že s kým pohľadom sa stretnem......
Hra naberala grády. Dopomáhal tomu alkohol a dobra nálada v miestnosti. Museli sme otvoriť dvere na terasu inak by sme sa zadusili od výparov. Ja som veľa nepila. Vždy som to posunula Jaiovi ktorý nič nevravel. Myslím že bol aj rad že nepijem. Ale tak no.....Hralo sa stále a stále. Pol hodinky sa každý vyhýbal vypadnutiu. Ale do hodiny sme už všetci sedeli bez nohavíc už len v spodnom pradle. Už to bolo len kto s koho. K to prvý vzdá. Bohužiaľ tato úloha dopadla na moje plecia lebo ma Tom vyhodil z hry. No do riti. Pozrela som na chalanov a na ich víťazoslávne úsmevy. Mysleli si že to vzdám
-Dobre Lis myslím že končíš
Zaškeril sa na mňa Tim. Vytiahla som obočie niekde do výšin a pohŕdavo sa naňho usmiala
-Myslíš že to vzdám? Nie som mäkkota ako ty.
Odfrkla som
-A pokračujem ďalej.
Ruky som presunula na zapinkanie podprsenky. Všetci na mňa vyvalili oči. Rozopla som ju a ona pomaly začala klesať dole.
-Dosť!
Skríkol Jai a prehodil cezo mňa deku
-Dobre Lis vyhrala si hra konci
Zahundral. Víťazoslávne som sa usmiala a zapla si podprsenku
-Ja to nechápem. Ty si divná. Každá baba by prestala hrať ale ty nie pokojne by si nám ukázala svoj dekolt
Krútil nado mnou hlavou Jas. Len som sa zaškerila
-Vieš Jasonko ja nie som ako ostatne. Ja som originál
Usmiala som sa a z kopy si vytiahla svoje tričko. Natiahla som ho na seba spolu so šortkami a sadla si na gauč. Sledovala som chalanov ako upratujú hru a musela som sa usmievať nad ich tvárami. Chachacha! :D
Keď to nahádzali do krabice polozili ju nikde a každý si s pohárikom v ruke sadol na zem a liali to do seba. Prevrátila som očami
-Alkoholici
Povedala som ich smerom a vyšla von. Sadla som si na mólo a sledovala mesiac ako sa odráža od jazera a vytvára krásnu a romantickú atmosféru. Zavrela som oči a nechala teplý vánok nech sa pohráva s mojimi vlasmi. Zamilovala som si to tu. Amerika mi bude chýbať ale na Anglicko sa nesmierne teším. Nove zážitky, novy ľudia.....
Niekto si vedľa mňa sadol. Obzrela som sa a bol to Nathan. Zakusla som si do jazyka a pohľad otočila spať k jazeru
-Lis ja...
-Ak sa ma chceš opäť opýtať čo si mi spravil tak odit
Povedala som pokojným hlasom. Vzdychol si a postavil sa.
-Prepáč....
A odišiel. Rukou som si zotrela dotieravé slzy ktoré mi vadili. Zmiznite! Zúrivo som hľadela pred seba
-Stretol som Nathana čo chcel?
Otočila som sa a videla Plešiho ako na mňa do záujmom hľadí. Vzdychla som si
-Zistiť čo mi spravil ale povedala som mu že ak to stále nevie nech vpadne
Zaškerila som sa. Úsmev mi opätoval. Cítila som s neho silnú arómu alkoholu. Fúúú ten to musel prehnať.
-A čo vlastne spravil?
So záujmom na mňa pozrel
-Si už druhy čo sa ma to pýta a nepoviem to
Jemne som sa naňho usmiala a otočila sa k jazeru. Vzdychol si. Myslela som že odíde ale on stále ostával. Niekto ma potiahol za vlasy. Otočila som sa a videla ako ich zviera medzi prstami a hra sa s nimi zatiaľ čo mi uprene hľadí do očí
-Máš krásne oči..cela si krásna. Prečo taká kočka nemá chalana?
Mykla som ramenom. O čo mu ide?
-Lebo nechcem? A načo? Sú to len starosti...
Posledne som zašepkala a hlboko sa mu zahľadela do očí. Usmial sa. Svoju veľkú ruku priložil na moje líce a jemne mi po ňom prešiel. Ako zhypnotizovaná som ho sledovala. Stále sa usmieval. Pomaly sa začal ku mne nakláňať a.......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára