pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 3


Vyvalene som naňho hľadela. Nezmohla som sa na slovo. Pred očami mi prebehli všetky chvíle s nim. To krásne detstvo, ta nerozlučná dvojaka, naše tajomstva a nakoniec podraz od človeka ktorého ste "milovali". Stal tam v sprievode 4 chalanov s ktorými tvorili skupinu. V jednom som rozoznala chalana s mekáču čo som mu zobrala hamburger. Prehltla som tu dotieravú guču v hrdla ktorá sa tam objavila. Čo tu do pekla robí? Čo sakra?......Hľadeli sme si navzájom do očí. Na nič viac sme sa nezmohli. Vždy som si predstavovala že keď príde jednu mu vpálim a vykričím čo všetko mi spôsobil a čo trvá až do teraz. Ale v tej danej chvíli nie ste toho schopný. Nemal sa k odpovedi. Stále sedel na gauči a a sa mi zdá že prekvapene sa na mňa pozeral? On nevie? On nevie?....Bolo mi do plaču. Opäť som sa cítila ako kedysi....Nenávistné som naňho hľadela, všetok hnev a zúfalstvo som prenášala k nemu. Mama ktorá to po tichu sledovala sa postavila a podišla ku mne. Zastala si predo mňa a tým prerušila očný kontakt medzi nami. Pozrela som na ňu a čakala čo mi povie. Prečo ho vôbec pustila do tohto domu? Why!?
-Lis Nathan nás prišiel pozrieť lebo s chalanmi natáča videoklip a mal čas tak sa zastavil....Prosím buď milá
Áno dobre ste pochopili. Bol neslávne slávny bratranček ktorého vrúcne "milujem" sa vola Nathan Sykes a je v skupine The Wanted. Nanešťastie je to aj môj birmovný krsný. Keď mi povedali že to bude on tak som myslela že zošaliem. Proste mi si nevyberáme v rodine to proste na niekoho vide a vyšlo to na neho. Povedali by ste si že som hrdá naňho. Aj by som bola keby nespravil to čo spravil. To za čo ho nenávidím. To posledne čo mi mama povedala skôr zašepkala aby to nepočuli. Mama dobre vedela o čo sa jedna a čiastočne ma aj chápala.
-Prečo? Prečo by som mala byt naňho milá keď ho tu ani nechcem? Prečo by som sa mala pretvarovať? Dobre vieš že neviem klamať. Ale chápeš to? Pravé sa som zistila že ma podvádza Erik rozišla som sa s nim a teraz toto sa objaví u nás doma? No prepáč? Toto je moc aj na koňa. Preto sa nebudem pretvarovať a pekne mu to tu spríjemním
Povedala som to na hlas a ešte tak aby to aj počul. Obišla som mamu a zastala rovno pred nim. Zdvihol ku mne zmätený pohľad. Čo si myslel? Že mu skočím do náručia? Ha! Zabudni
-A ty! Nemysli si že budem k tebe milá za to že si nás prišiel pozrieť. Ja ta tu nechcem a je mi jedno čo si budeš myslieť. Ale radím ti nezdržiavaj sa tu dlho alebo sa mi rovno vyhýbaj lebo oľutuješ!
Otočila som sa na päte a kráčala smerom k schodisku
-Aký máš problém? Čo som ti spravil?
On to vážne nevie? On si to vážne nepamätá? To nestalo za zapamätanie? Zastavila som sa. Neotočila som sa k nemu. Nedokázala som to a nechcela ani preto lebo po mojich lícach sa začali kotúľať slzy
-Aký mam problém? Ty si môj problém. A čo si urobil? Len si spomeň! Ja ti to nepoviem na to prídi sám a potom pochopíš! Maj sa!
Nečakala som čo odpovie len som vybehla do svojej izby. Tresla dverami aby to bolo počuť. Hruď mi stiahlo, moje srdce to bolelo. V zúfalstve som sa zošuchla po dverách na zem. Tvar som si vložila do dlani a srdcervúco sa rozplakala. Vzlyky som sa snažila tlmiť ale nešlo to. Pred ocami mi prebehlo cele moje detstvo. Čo všetko sme povyvádzali. Bola s nás úžasná dvojka. Verili sme si ale on on ma zradil, podrazil. Kedysi to nebolo tak ako je to dnes. Nie nebolo. Snažila som sa ukludniť ale nešlo to. Po štyroch som sa došuchtala ku skrini a prezliekla sa do pyžama. Podišla som k veži a zapla si P!nk a jej najnovší album The truth about love. Kúpila som si ho ešte len pred nedávnom ale úplne ma do seba vtiahol. Teraz som cítila zúfalstvo s reprákov začala hrať pesnička Try a tym to ešte viac podčiarkla. Ľahla som si na posteľ a fňukala do vankúša. Hlasitosť som dala čo nahlas aby som nikoho nepočula. Nechcela som nikoho vidieť. No teda skoro nikoho. Po tme a cez slzy som nahmatala mobil a poslala jednu správu mojim chlapcom

                                 PROSIM PRIDITE! POTREBUJEM VAS TU.......

Nečakala som na odpoveď. Cez hlavu som si pretiahla prikrývku a ďalej plakala. A plakala.....


V tej istej chvíli dole: Pohľad Nathan:

Po jej odchode a vlastne po celom výstupe som ostal šokovane sedieť. Myslel som si že to bude ako keď sme boli malý. Že sa poteší že sme opäť spolu, že si zaspomíname a nie toto. Čo som jej spravil? Na čo som zabudol? Nebol som schopný slova. Chalani sa tiež na mňa zmätene pozerali lebo o ničom inom som nevravel len o mojej milovanej Lise, už im to liezlo na nervy ako som o nej stále spieval a teraz toto? Zúfalo som pozrel na tetu Meg a čakal čo mi povie. Ta si len vzdychla a usadila sa do kresla. Skoro vôbec sa nezmenila. Stále bola krásna ako som si ju pamätal a aj taká láskavá. Možno jej pribudlo par vrások ale jej to len pridávalo no krase.
-Teta vysvetlite mi to?
Po tichu som ju požiadal. Súcitné ku mne zdvihla zrak. Rukou si prešla po tvári a zahľadela sa na schodisko po ktorom pred chvíľou vybehla jej dcéra. To ticho bolo nepríjemné ale vedel som že si musí premyslieť čo mi ma povedať. O par minút  sa z vrchu ozvala nejaká hudba. Rozoznal som v nej P!nk. Hlasitosť sa zvýšila a ja som stále čakal. A si som čakal že zíde dole a povie mi že to bol len vtip, objíme ma a povie vitaj.
-Vieš Nathan.....asi si to už nepamätáš nemala by som ti to povedať a ani ti to nepoviem na to musíš prísť sám ako povedala. Toto je len medzi vami. Ja ti len poviem že veľmi trpela vtedy, nevedela sa s toho dostať, na nohy ju postavil jej brat a jedna partia. Veľmi sa zmenila od vtedy. Stále je to to usmievavé dievčatko ako kedysi ale ľudí si drží od tela je ironická a robí problémy ale nie moc veľké. Vieš veľmi si jej vtedy ublížil. Nikdy som si nemyslela že ju uvidím v takom stave......
Pátral som v svojej mysli a snažil sa spomenúť čo som spravil že toto všetko som spôsobil.... Čo to bolo? Prečo som na to zabudol?......Moje myšlienky prerušil zvonček pri dverách. Teta Meg sa postavila a pomalým krokom išla otvoriť. Počul som veľa hlasov a dosť vystrašených. Zrazu sa do obývačky nasačkovalo 11 chalanov. Boli no neviem išiel s nich taký čiastočný strach a hlavne s jedného ktorý stal na cele nich a dvoch ktorý boli za nim. Boli mi veľmi povedomí ale nevedel som si spomenúť odkiaľ. Keď ma zbadali prekvapene na mňa pozreli. Ten vpredu sa zamračil. Čakal som čo spraví, začal som cítiť strach. Situáciu zachránila asi teta Meg.
-Kápo nie tu a teraz. Nechaj to tak je to medzi nimi jasne? Nerieš to!
Napomenula ho. Ten vredu, takze Kápo sa k nej otočil a prikývol. Ale zas sa na mňa zahľadel
-Počula som že ju podviedol je to pravda?
Opýtala sa teta. Tentoraz sa k nej otočil chalan ktorý mal šiltovku naopak. 
-Hej šli sme sa najesť a videli ho ako sa bozkáva s Alishou. No urobila pekne divadielko. Naňho vyliala shake a jednu mu vpálila a jej na ksicht dala hambáč. 
Trochu sa zasmiali pri tej predstave ale úsmevy vystriedal ustarostený vyraz
-Kde je mamča?
Pozrel som sa a videl trojčaťa? Áno trojčaťa ktoré to zvolali naraz. Teta Meg sa na nich pozrela
-Je vo svojej izbe....
-Ideme za ňou
Povedal Kápo. Konečne odo mňa odtrhol pohľad. Otočili sa a vybehli hore. Bolo počuť klopanie a nakoniec buchnutie dverí. Zamyslene som sedel a snažil sa rozpamätať.
-Chlapci asi budete unavený, bežte si ľahnúť. Na konci je jedna izba kde viacej posteli akurát pre vás. Ale nepomýľte si ju s izbou chlapcov. Ta je polepená tak do nej nechoďte
Prikývli sme. Spoločne sme sa postavili zobrali kufre a v tichosti vyšli hore. Ako sme prechádzali okolo Lisinej izby ozývali sa s nej hlasy. Nevedel som o čom sa bavia. Cez tu blbú hudbu som nič nepočul. Shit! Vošli sme do izby o ktorej nám povedala teta. Bola veľmi veľká a priestranná. Chalani si hneď obsadili postele. Ako inak Tom zabral posteľ pri okne. A ostatní sa už nejako roztrúsili. Ale viem že Tom skončil chudák pri dverách. Nepríjemné. Ja som si ľahol na posteľ. Ruky založil na hlavu a rozmýšľal
-Nathan?
-Hm?
Otočil som pohľad k Maxovi. Všetci chalani sedeli na jednej posteli a hypnotizovali ma pohľadom
-To čo malo byt? Čo si jej spravil že takto ehm vybuchla?
Slova sa ujal Tom. Nevedel som čo mam povedať. Sám som to nevedel. Na hlas som, si vzdychol
-Sám neviem ale muselo to byt niečo hrozne...
-Myslíš? 
Ironicky sa zasmial Jay a ďalej pokračoval
-Takto som videl vyvádzať moju ex keď som jej povedal že som si našiel inú
-Chúďa videli ste ako sa pozerala? Koľko zúfalstva tam mala? A bolesti?
Zamyslel sa Siva.
-Nathan ty hovädo! To čo si jej spravil?
Zakričal na mňa Max. Už ma to naštvalo
-Ja neviem do prdele. Keby som vedel tak by som sa jej ospravedlnil a nelámal si tu nad tým hlavu! A čo ju tak obraňujete? Poznáte ju ani nie 10 minút a už ste na jej strane!
Zakričal som na nich. Oni len sklopili hlavu
-Prepáč brácho ale mal si to vidieť s nášho pohľadu
Zamrmlal Max. Ďalej sme to už neriešili. Umyli sme sa a zaľahli. Ja som stále počul hudbu. V nevedomí som zaspával a trápil sa. Čo som len ja debil spravil?....


Lisa:

Cez plač som začula klopanie. Neodpovedala som. Načo? Určite je to mama a ja teraz nemôžem. Nie som schopná. Zrazu tresli dvere. Radšej som sa robila že spím. Tuho som zavrela očí. Ešte viac slz sa vykotúľalo von. Niekto si sadol na moju posteľ a pohladil ma po ramene
-Lis spis?
Počula som známi hlas Kápa. Prudko som otvorila oči. Zhodila so seba prikrývku a hodila sa mi do náruče. Silno ma stisol. Ja som mu medzi tým macala tričko. Ďalšie. 
-To bude dobre maličká neplač
Prihováral sa mi. Odtiahla som sa od neho a zotrela si slzy. Predo mnou sa objavili vreckovky. Jednu som si zobrala a vďačné sa usmiala na......Jeka. On len kývol hlavu a na kolenách mi nechal celu krabičku. Ja som sa oprela o čelo postele a pozerala na 11 ustaraných pároch oči.
-Vieš ako si nás vystrašila?
Do ticha sa ako prvý ozval Jas.
-Mysleli sme si že si si niečo spravila
Doplňoval ho vystrašený Ben
-Dievča ty nás raz privedieš do hrobu uvedomuješ si to?
A dorazil to Tim
-Prepáčte ja ja som nechcela vás tak vystrašiť
Previnilo som sklonila hlavu. Hľadela som na svoje ruky a čakala že odídu. Ale nečakala som to že ma uväznia v skupinovom objatí. 
-Ty si také trdlo Lis. Ale aj tak ta mame radi
Rozoznala som Willa ktorý sa určíte usmieval
-My sme tu vždy pre teba a vždy sa budeme o teba báť
Andy sa trochu zasmial
-Predsa len si naša Littl sis ktorú budeme vždy chrániť a nedovolíme aby sa jej niečo stalo. Že chlapci 
Toto vravel Ká. Bolo počuť že mu dosť odľahlo. Všetci potvrdili a aj sa trocha zasmiali
-Mamča! Toto už nikdy nerob!
Povedala ovečka Max. Nepýtajte sa ako to viem ale viem to už rozoznať predsa len som mama
-Vieš ako sme sa báli? 
Michel
-Už sme si mysleli že budeme siroty. Alebo ostaneme na krku tuná tatovi
Zamrnčal Matt. Už vtipkovali tak bolo dobre
-Hej! Čo sa vám u mňa nepáči? Alebo skôr na mňa?!
Zvolal nadurdený Jake
-No nie si taký milý
Vravel Matt
-Nie si taký prítulný
Pokračoval Max
-A nakoniec....
Začal Michel
-Nie si taký pekný!
Zvolali naraz. 
-Vy malý zmrdi keď sa mi dostanete pod ruky
Zvolal na nich Jake. Samozrejme to vyvolalo smiech. A aj u mňa. Proste som vyprskla smiechom
-No konečne! Smeješ sa! Ovce! Podarilo sa vám to!
Potešene kričal Ben.
Keď ma konečne pustili poľahali sme si nejako na tu moju veľkú posteľ. Hľadeli sme na môj strop ktorý bol polepený tými svietiacimi hviezdičkami. No čo bolo mi ľúto ich dať dole
-Akože Lis hviezdičky hej? 
Zabŕdal do mňa Jas ktorý ležal vedľa mňa
-Akože neozýval sa Jasonkok! Ja viem že aj ty po nich tužíš!
-Ach si ma odhalila! o NIE! Aj ja chcem také!
-Možno keď budeš poslúchať Ježiško ti donesie :D
-Tak dlho nechcem čakať! A počkať akože ja neposlúcham?
-Toto je téma na dlhšiu debatu tak to nechaj tak
Odpálila som to. Spoločne sme sa zasmiali a stále počúvali P!nk. 
-Lis? Čo urobíš s Nathanom?
Do ticha sa ozval Kápov hlas. Prehltla som hrču. Zamyslela som sa
-No povedala som mu nech sa mi vyhýba ale mienim mu to tu znepríjemniť
Pousmiala som sa
-A ako?
Ozval sa Andy
-No :D ešte niečo vymyslím ale verte mi už sa tu viac neukáže
Prehlásila som
-Ty si inak zla!
Zasmial sa
-Mamča! Ty diabol!
Zasmial sa Matt
-Normálne teba by som nechcel za nepriateľa ako ta tak počúvam
Hundral si tam niekde ďaleko Tim
-No veru nechci viem  byt zákerná
-No však toto veď ta už poznáme! Však skoro len kvôli tebe mame problémy!
-No dovoľ tím? Ja za to nemôžem že nepostupuješ podľa plánu
-Podľa teba je pláň hrať sa na opicu múdre?
-To malo odviesť pozornosť! Keby si to spravil neboli by sme cely od muky a od peria
Odvrkla som mu
-Ale...
-Dosť vy dvaja :D Nehádajte sa každý ma v tom nejakú vinu tak ticho!
Napomenul nás Ká ale aj tak sa nám smial. Schmatla som nejaký malý vankúš a hodila som dúfam že po ňom
-Hej! To kto hodil ten vankúš?
Ops! Zle som mierila lebo som trafila Jasa. 
-Lis?
Ozval sa strašidelné
-Ja spím!
Zvolala som a zakryla sa až po uši
-Keby som, ta nemal tak rad tak sa pomstím
-Ale ty ma ľúbiš
-Presne!
-Zase mi balíš ženu? 
Nadurdene vravel Jake
-Nebuď lakomý! A deľ sa!
-Vieš čo? Ty nebuď múdry a spi
-Inak čo?
-Uvidíš hviezdičky
-Tie už vidím!
-Viete čo ticho! Niekto sa chce aj vyspať
Zahriakol ich Tim
-Chlapci ďakujem že ste prišli
-Ale Ticho buď a spi!
-Diky Ben
-Aj na budúce
-Teším sa na to čo všetko proti nemu vymyslíš
Zasmial sa Will
-Nechajte sa prekvapiť
-Ale držíme spolu a keď budeš chcieť pomôcť tak vieš kam
-Ďakujem Ká je mi to jasne 
-Dobru decka
Poprial nám Ben. Od trojčat som počula už pochrapkávanie. Ešte sme si popriali dobru noc. Teda ty čo boli hore. Zavrela som oči. Bola veľká chyba že si sem prišiel Nathan. Teraz uvidíš ako chuti pomsta odo mňa. Chcel si vojnu? Máš ju mat .Vstúpil si do Warzone (vojenskej zóny)...S myšlienkou čo spravím som zaspala a nechala sa unášať snami ktorými som sa vrátila späť do minulosti...... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára