pondelok 1. apríla 2013

One Thing 2



-Princezná čo sa stalo? 
Stále mi hľadel do oči a čakal. Slzy sa mi opäť nahrnuli do očí. Hlavu som si oprela o jeho hruď
-Podviedol ma, prišla som na party k Bethany a našla som ho zajebávať sa s 3 babami naraz. Vynadala som mu a povedala čo si o ňom myslím a nakoniec som mu vrazila pravý pravý hák a rozbila nos(pousmiala som sa) Potom som išla do parku a tam rozmýšľala nad všetkým všetko čo som mala na sebe som hodila do fontány. Nech si to ide loviť. Potom som stretla milú skupinu chalanov. A ešte som šantila vo fontáne. Preto som mokra a bosá. V parku ma Jack dobehol a vyhrážal sa mi tak som mu vrazila kolienko medzi nohy a nech je s neho impotent, zaslúži si to. A ešte som prehodila slovo s nimi a aj tam ostali a dávali pozor aby sa niečo nestalo. Rozlúčila som sa a s pískaním šla domov. No nie som ja divná? A až teraz to ak osika na mňa doľahlo........
Rukami som sa zakvačila o jeho tričko. Silno ma objal
-Ten hajzel, nech si ma neželá. Nik nebude ubližovať mojej malej sestričke. Nie nenechám to tak neskúšaj sa ma presvedčiť.  Ublížil mojej malej sestričke a to nemôže nikto!
Pousmiala som sa a pomaly sa postavila
-Ďakujem. Nik nemôže mat úžasnejšie dvojča ako mam ja.
Pobozkala som ho na líce a postavila sa. Všetko sa mi zakrútilo a musela som sa chytiť steny. Ben hneď Vyskočil a chytil ma okolo pása. Ustarostene na mňa pozrel. Pomohol mi dotrepať sa do izby. Rýchlo som sa umyla a dala pyžamo. Ben sedel na posteli. Uložil ma
-Nenastavuj si budík, poviem v skole že neprídeme a urobíme si súrodenecký deň a večer pôjdeme do klubu a nie neberiem
Usmiala som sa a radšej ho poslúchla. Viem, že odpor bol zbytočný. Venoval mi bozk na čelo a odišiel.


Áno asi ste postrehli že som ho nazvala dvojča. Áno je to tak je o par minút starší. Ale háčik je v tom že sa vôbec nepodobáme. On ma tmavšie vlasy viac do hneda a ja zase blonďavé. Ja som utlej postavy a on je ramenatý a svalnatý. Však je chalan no nie? :D Iba črty tvare mame rovnaké ale nie zas úplne :D Sme ako deň a noc. Ako slnko a mesiac. Ale jedine čo je na nás rovnaké sú naše prenikavé zelene oči. Vtedy vždy ľudia vedia že sme súrodenci. Ale na dvojičky by neprišli. Ale zase sme rady že sa moc nepodobáme aspoň nemáme s toho moc problémy. Ale ja ho ľúbim aj keď je niekedy tvrdohlavý, papuľnatý atd. mohla by som vymenúvať do večera. Je to proste môj starší bráško (O par minút). Neviem čo by som bez neho robila. Je mojou oporou vždy mi pomohol, chránil ma a bil sa za mňa.... Od únavy som zavrela oči a konečne zaspala.

Ich oči :)


                                                     *************************************


       
V noci som sa zobudila. Mala som hnusný sen ohľadom Jacka. Hneď som išla do kúpeľne, postavila sa v pyžame do sprchy a pustila na seba ľadový prúd vody. Hneď ma to prebralo a odplavilo hnusne pocity. Jedine čo mi neschádzalo z mysle boli tie nebesky modré oči toho blondiačika. Bol krásny a rozkošný. Škoda, že ho už nikdy neuvidím ani nestretnem. Všetko mokre som so seba zhodila. Vytiahla si čisté pyžamo v podobe bratovho veľkého trička a treniek. Opäť som zaľahla a snívala o blondiačikovi.....

Pyzamo

Ráno sme si s bratom urobili palacinky usadili sa a cely deň pozerali a jedli zmrzlinu(ja), popcorn, čokoládu a samé sladké proste. Kukali sme od romantických až po hororové filmy. Okolo siedmej došla Lucy. Benova frajerka. A zároveň moja best friendka.

Lucy


Vyfintili sme sa. Ben si dal tmavé džiny, biele tričko a modrú mikinu a na nohy jeho klasiku conversy. Lucy zvolila tmavomodré šaty bez ramienok a s kvetinovou potlačou, okolo pása elegantný opasok s kvietkom, lodičky telovej farby a k tomu náušnice. Bola krásna. Jemne sa nalíčila a natočila si vlasy. Ja som zvolila pohodovejší štýl. Dala som si čiernu sukňu s vysokým pasom do toho zakasala voľnejšie pásikavé tričko, dala tenký tmavý opasok a čierne conversy. Nalíčila som sa tak aby mi vynikli oči a vyžehlila si svoje dlhé blonďavé vlasy. A nejaké tie malé náušnice. 


Ešte sme sa navzájom povychvalovali a mohli sme vyraziť. Taxik nás zaviezol k nášmu obľúbenému klubu Beats. Poznali nás tam takže nás bez problému pustili dnu. Sadli sme si do zadného boxu. Začali sme drinkom Sex on the beach. Chcela som sa spiť a na všetko zabudnúť. Keď som už bola podgurážená alkoholom vybrala som sa na parket to tam roztočiť. Nechala som za sebou hrdličky nech si tam hrkútajú. Hrala nejaká pesnička od Pitbulla. Začala som tancovať a nechala sa unášať rytmom hudby. Partneri sa pri mne striedali ako na bežiacom pase ale nevnímala som ich. Teraz som bola ja a hudba. Začal hrať nejaký sladák. Odfrkla som si a vybrala sa k baru. Nejaký odvážlivec sa ma opýtal či si s nim nezatancujem. Ale samozrejme som ho odpískala. Ďalej som smerovala k baru keď ma niekto objal zo zadu a pritisol k sebe
-Osud asi chcel aby sme sa stretli opäť. To muší niečo znamenať.....
Hlas mi bol veľmi známi. Zvrtol ma k sebe, chytil za boky ja jeho automaticky okolo krku a začali sme sa pohybovať do rytmu. Opäť som hľadela do tých krásnych očí. Usmial sa na mňa a ukázal skoro neviditeľný strojček.
-Hmm...a čo by to malo podľa teba znamenať?(Ja)
-Neviem ale niečo určite
-Ty si trdlo(Ja)
-Ale menšie ako ty!
-Ako to? Ja že si väčší...
-Ja nebehám po fontáne
-Ale joj....
Usmievali sme sa na seba ako slniečka na hnoji. Áno flirtovala som s nim pretože som toho mala v sebe už viacej.
-Inak Kraska stále neviem ako sa voláš, a už by sa aj patrilo predstaviť sa keď sme sa už druhy raz stretli...
Zasmial sa a ja s nim. Mal pravdu.
-Ja som Niky Hernova
-Pekne meno peknému dievčaťu, to sa mi páči
-To som rada odkážem rodičom že si spokojný s výberom. No a ty krásavec? Ako ta mam volať?
Prekvapene sa na mňa pozrel
-Ty to vážne nevieš?
-Mala by som? 
Zasmial sa
-Asi hej keď mňa a ostatných pozná cely svet
Zvedavo som naňho hľadela. Určíte je nejaká gogo tanečnica. :D Ale nie....
-Ty vážne nevieš....To je zákon schválnosti keď chcem aby ma niekto poznal tak ma nepozná......Tak teda ja som Niall Horan  skupiny One Direction
V tom mi v hlave svitlo
-Jaj už viem, preto ste mi boli taký povedomí. Teraz už viem. U nás baby o vás básnia a sú s vás úplne napichane...
Spolu sme sa zasmiali. Mal veľmi nákazlivý smiech. Pesnička skončila. Vybrala som sa konečne k baru s nim, za sebou. Barman sa na mňa milo a až flirtovne pozrel. Bol pekný ale nič pre mňa.
-Jedna vodka s džúsom
-18 už bolo?
-A čo si moja mama?
Zasmial sa ešte raz. Bolo mi to nepríjemné. Zamrvila som sa. Niall si to všimol, pristúpil ku mne bližšie a dal si ruku okolo môjho pása. Otočila som sa k nemu so zdvihnutým obočím. Len sa usmial.
-2 krát vodku s džúsom
Barmanovi zamrzol úsmev na tvarí. Bez úsmevu nám dal objednávku a škaredo na mňa pozrel
-Čo to malo byt?
Opýtala som sa Niall
-No čo asi? Zachránil som ta od ďalšieho ctiteľa a jeho od zlomeného srdca.
-Jaj tak ti za to ďakujem. My hero
Povedala som a dala mu pusu na lice. Krásne sa na mňa usmial. Červeň mu vošla do tvare. Vyzeral zlato
-Pod zoznámim ta s ostatnými.
Prečo nie? Zaviedol nás k boxu, ktorý bol oproti nášmu. Boli tam všetci + 2 krásne baby asi ich priateľky.
-Ľudia pozrite koho som našiel?
Všetci otočili hlavy a pozreli na mňa. Široko som sa usmiala
-A to je ten šialenec
Bol to Harry. Už som ich vedela pomenovať
-Pre teba len Niky
Chalani sa zasmiali
-Tak teda toto je Harry, Zayn, Louis a Liam. A toto Liamova priateľka Daniell a toto Louisova Eleanor. A toto je Niky Hernova.
Všetci ma pozdravili, posadali sme si a začala debata
-S kým si tu? (Dan)
-S bratom a jeho priateľkou a zároveň mojom BF
-Ty más brata? (Zayn)
-Je toho viacej co o mne neviete ale nemôžem to hneď všetko vykecat. Este by som vás omrzela
Zasmiali sa
-Nie to by sme blondiačikovi neurobili, on....
-Louis! Buď ticho!(Niall)
-Ty sa červenáš?!(Louis)
-Nie to sa ti zdá to máš s tej mrkvy!(Niall)
-Tak to sme potom slepý aj my ostatní(Harry)
-Však ho nechajte!
Povedali sme s Liamom naraz. Pozreli sme sa na seba a spustil sa obrovsky smiech. K stolu pristúpil Ben a Lucy(Tiež bola fanúšik ale ten normálny)
-Aha no pekne krpec, naša spoločnosť ta už omrzela? Si ma hlboko ranila. Moje srdce krváca. Vlastná krv! Zabudni na moje palacinky..(Ben)
Vyvolalo to smiech
Ale big bro to nie je pravda len som vám chcela dopriať trocha súkromia. A netrep že krvácaš lebo sa Lucy urazí. A tvoje palacinky? Skôr moje! Ty sa tam iba šmotleš! Prepáč dvojča ale s teba by nebol dobrý herec
Uškrnula som sa. Pristúpil ku mne s našpúlenými perami. Ruku obmotal okolo mojej hlavy a pritiahol si ma k sebe a päsťou prechádzal po mojich vlasoch a strapatil ma. Keď skončil odtiahol sa
-Ach čo by som neodpustil môjmu najobľúbenejšiemu súrodencovi?(Ben)
-Myslíš jedinému? 
-Ty ťapa!(Ben)
-Aj ja ta ľúbim
-Však aj ja teba(Ben)
Vyplazili sme na seba jazyk. Robili sme veľké divadielko pre ostatných ty sa dobre zabávali
-A kto je starší?(El)
-Ben ale iba o 3 minúty ale naparuje sa ako keby o 3 roky
Odfrkla som a vyslúžila si štuchanec od brata
-Ale však to sa nedá aby niekto mal ďalšie dieťa o 3 minúty po prvom(Louis)
Pozreli sme s Benom na seba a prskli smiechom. Nikto to nechápal iba Lucy. Vysvetlila som im to
-Nejde to lenže je to Ine keď ste dvojčata!
Vypúlili oci
-Ale veď sa nepodobáte(Liam)
-My vieme ale to je dobre sme originálny.(Ben)
-Nenaparuj sa ako nejaký páv
-Ticho krpec vravím aj o nás oboch
-A bla bla bla
-Ty mala....(Ben)
Začali sme sa škriepiť
-Lucy? To sa takto naťahujú stále? (Dan)
-Skoro stále ale býva to aj horšie(Lucy)
-Nezávidím ti(El)
-Ale dá sa to vydržať dokým si neuťahujú s vás. Ale pri takýchto škriepkach sa dozviete vždy niečo zaujímavé a je to sranda(Lucy)
-Hej ak ste si nevšimli my sme tu!
Zvolali sme s Benom naraz a vybuchli smiechom
-Beriem spať určíte sú dvojčaťa (Liam)
Pozreli sme na nich. Ben zavolal Lucy tancovať. Liam s Louisom nasledovali jeho príklad. Vlastne všetci išli preč. Ostala som tam len ja a Niall. Prisadol si ku mne bližšie. Začali sme sa rozprávať o všetkom o skole, rodine, kapele proste všetko
Zrazu sa ku mne naklonil a vpil sa mi do pier. Bol to príjemný ale žiadostivý bozk. Zľakla som sa. Zdvihla sa a utiekla do masy ľudí. Počula som ako za mnou kričí moje meno. Neotočila som sa. Vybuchovalo vo mne množstvo citov, nevedela som ich pomenovať. Cítila som horúčavu ale aj chlad. Žalúdok mi zvieralo, nohy sa mi podlamovali a triasli. Stále som cítila chuť jeho pier. Boli sladké a jemne a chutili po vodke s džúsom. Vybehla som zadným vchodom, oprela sa o stenu a zosunula sa na zem. Cela som sa klepala. Čo sa to so mnou deje? Srdce mi búchalo ako o život. Ani s Jackom som to tak neprečitovala. Čo to znamená? To čo je? Bolo mi s nim úžasné. Pri ňom som bola sama sebou. Musím si to vyjastnit. Žeby?....Nie tak skoro nie ale čo aj ak?...Postavila som sa a zamierila k dverám. Chcela som ísť za Niallom a vysvetliť si to s nim. Dvere sa mi otvorili rovno pred nosom. Moje srdce vynechalo jeden uder. Stal tam Jack spitý na mol. Keď ma zbadal slizký sa usmial. Chytil ma a pritlačil o stenu. Teraz som nemala šancu. Bol opitý a agresívny. Skôr by ma zabil ako by som utiekla
-Tak tu si ty mala suky...
-Pusť ma!
-Nie! Teraz si vezmem nieco...
Nedokončil. Plietol sa mu jazyk. Odstrčila som ho od seba a strelila mu facku. Nazúril sa a jednu mi vrazil. Zacítila som chuť krvi v ústach a následne jeho hnusný a slizký jazyk. Začala som sa metať. Kopla som ho ale strhol ma a ležala som pod nim. Prosím, prosím nájdite ma. NIALL!! Zavŕzganie...
-Niky si.....HEJ! NECHAJ JU!!!
Niekto ho so mňa strhol. Bol to Niall. Jednu mu vrazil. Vbehla som dnu.
-Niky nie je to nič? 
Ben ma chytil ako som bežala. Pozrela som na neho so slzami v očiach.
-Čo sa stalo, vrav!
Všetko som mu vyklopila
-......Niall je tam a bije sa s nim....Bože! Ben bez za nim....
Viac mu netrebalo. Rozbehol sa do zadu. A ja som zatiaľ zdrhla. Vybehla som pred klub a išla do parku. Nejako som sa dostala pred tu fontánu ako naposledy. Sadla som si na lavičku a tvar položila do dlani. Slzy mi stekali dolu. Nemohla som ich zastaviť. Vôbec som nevnímala. Precitla som až vtedy keď sa okolo mňa obmotala niečia ruka. Preľaknuto som zdvihla hlavu. Pozrela som do tých modrých očí. Boli ustarostene. Hlavu som si oprela o jeho hruď a rozplakala sa. Privinul si ma bližšie a tíšil. Prechádzal mi rukou po chrbte a niečo sepkal do ucha. Odtiahla som sa od neho. Ruky som mala polozene na jeho hrudi a on svoje na mojich bokoch. Zahľadela som sa do tých jeho krásnych očí. Musela som to povedať
-Ja...Niall ďakujem že si ma zachránil. Neviem čoby sa stalo keby si neprišiel.....
Nedokázala som ďalej rozprávať. Privinul si ma k sebe. Oviala ma jeho vôňa. Bola krásna taká drevitá a citrusová. Proste waw.
-Niky? Veríš na lásku na prvý pohľad? Ja som neveril. Ale keď som videl jedno dievča šantiť vo vode zamiloval som sa najprv do jej smiechu a bláznovstva, potom do jej očí a úsmevu. Ďalej odvahy a nakoniec do nej samotnej ako osoby. Cítim to úprimné zo srdca. Niky asi vyzniem ako blázon ale ľúbim ta. Ale ak potrebuješ čas tak ja si počkám aj keby mal nastať koniec sveta. Konečne som sa zaľúbil a našiel úžasné dievča a nenechám ta len tak ujsť.....
Zdvihla som k nemu hlavu. Dojalo ma jeho vyznanie. V pohľade sa mu zračila láska. Šokovalo ma to a milo prekvapilo. Sklonil sa ku mne. Jemne a pomaly ma začal bozkávať. Pohrával sa s mojimi perami. Začala som spolupracovať. Jemne sa mi začal jazykom dobíjať do úst. Pootvorila som ich a začal sa vášnivý tanec našich jazykov. Jednou rukou si ma pritláčal bližšie a druhu si vplietol so mojich vlasov. Ja som ho objala okolo krku a začala sa hrať s jeho vlasmi. Odtiahla som sa od neho. Zatváril sa sklamane. Pousmiala som sa a rukou mu pohladila tvar. Nechala som mu ju položenu na líci. Oprel sa o ňu a zahľadel sa na mňa.
-Do teraz som nevedela co sa so mnou dialo. Ale teraz to už viem, tiež som sa do teba zamilovala. Keď som ta videla zaľúbil sa mi tvoj úsmev, smiech a tie tvoje kukadlá.....Celu noc ma prenasledovali. A keď si ma pobozkal uvedomila som si čo sa so mnou deje. Áno Niall zaľúbila som sa do teba na prvý pohľad. Neviem ako je to možno ale je to tak. A teraz sa ma už nezbavíš.
Priblížil sa ku mne s nežným úsmevom. Celom sa oprel o to moje.
To asi nechcem...
 Naše vyznanie sme spečatili bozkom. Veľmi dlhým a vášnivým. V živote som sa necítila tak šťastne ako teraz. Zaľúbila som sa do toho najúžasnejšej osoby s blond vlasmi a modrými ocami. Nikdy to nebudem ľutovať............

                                                                 THE END




1 komentár: