pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 9


-No ide o to že sa s tebou potrebujem stretnúť
-A prečo znieš akoby si šiel na popravu?
Zasmiala som sa a čakala čo zmysluplne mi povie. Počula som ťažké vzdychnutie
-Aj si tak pripadám
-Pre boha Olly koho si zabil?
Prekvapene som vypúlila oči a snažila sa udržať smiech.
-To nie je vtipne. Musíš mi ho pomôcť zakopať!
Zvolal hystericky a ja som sa rozosmiala.
-No dobre ty vrah. Kde a kedy?
-Za hodinku pri starbucku
-Zas?
-Nepindaj a buď tam a ber lopatu!
A zlozil. Hľadela som na displej kde som mala fotku seba a Em a musela sa smiať
-To je debil
Ale na Malika nemá. Dodala som v duchu. Prevrátila som očami a postavila sa z postele. Už som zamierila v skrini. Stihla som sa zabývať a Malikovi vyhádzať polovicu skrine. Pozorne som sa zahľadela na moje kôpky a vytiahla si svetle rifle, tyrkysovú blúzku a hnedé oxfordky


Do tašky som si hodila veci a polozila ju na posteľ. Vbehla som do kúpeľne a vlasy si zopla do konského chvosta. Jemne som sa namaľovala a pery pretrela balzamom. Z postele som zobrala tašku a zbehla dole. Preletela som okolo chalanov a už otvárala dvere
-Kam zas ideš?
Zastavil ma Zaynov podráždený hlas
-A čo ta to trápi?
-Nenamýšľaj si zas
Odvrkol. Mykla som ramenom a otvorila dvere
-Som s Ollym keby niečo
Zavrčala som keď ma chytil za rameno. Vytrhla som sa mu a dvere zabuchla pred nosom. Nahnevane som začala kráčať smerom do centra. Potrebovala som sa upokojiť. Slúchadla som si zapojila do mobilu a do uši si pustila pesničky od Lawsone. 
Kým som sa dostala na miesto už som bola pokojná a zmierená sama so sebou. S ľahkým úsmevom som si vykračovala keď som už zbadala Ollyho ako netrpezlivo prešľapuje
-No kde máš tu mŕtvolu?
Ozvala som sa poza jeho chrbta a sledovala ako sebou mykol a otočil sa ku mne. Ruku priloženú na srdce a prudko dýchal
-Toto mi už nikdy nerob! Skoro som si cvrkol!
Zafučal a ja som ho pobavene sledovala
-No kde je?
-Kto?
-Mŕtvola
-V Temži
-Na čo som teda trepala tu lopatu?
-Kde ju máš?
-V kabelke
-Čierna diera?
-Tomu kur!
Hľadeli sme na seba a mne sa pery rozťahovali do úsmevu tak isto ako aj jemu. Milujem naše zmysluplne konverzácie
-A ja som sa tak tešila
-Na budúce krpec
Postrapatil mi vlasy a za sprievodu nášho smiechu sme sa pustili po pešej zóne.
-A teraz vážne čo si chcel?
Zrazu jeho nálada zmizla a opäť bol taký väzný. Starostlivo som naňho pozrela a pohladila ho po ramene
-Dnes volal manažér a musím odísť. Prepáč. Sľúbil som že tu budem dlhšie ale musím ísť.....
Trochu ma to zarmútilo. Na silu som sa usmiala
-Olly je to tvoja práca tak sa mi za to neospravedlňuj. S tým musím rátať.
Pozrel na mňa a tuho ma objal. Bradou sa oprel o moju hlavu a ja som sa usmiala
-Si úžasná
-Ja viem
- A aj skromná!
Vyplazila som naňho jazyk.
-Chcel by som sa ísť rozlúčiť s Em
-Dobre!
Prikývla som a pomaly sme sa vybrali k nemocnici.
-Angie. Nezabudni. Chcem aby si už od ďalšieho roka začala študovať a mala Em chodiť do školy jasne?
-Sľubujem. Toto je posledná akcia a už končím. Chcem dokončiť psychologickú fakultu a začať pracovať
Zasnene som sa usmiala. Zasmial sa na mojom výraze. Trocha som skrivila pery
-Dúfam že to Em výdrži.
-Neboj sa ona je bojovníčka
Pohladil ma po chrbte. Vďačné som sa usmiala. Bola som rada že ma podržal. Vedel to vždy najlepšie. Vošli sme dnu a hneď sa vyviezli na poschodie na ktorom ležala. Zaklopali sme na dvere a našli ju ako si číta knihu so zamračeným výrazom
-Ahoj princezná!
Povedali sme s Ollym naraz a usmiali sa. Stále zohratý. Prekvapene a šťastné na nás pozrela
-Ahojte!
Skríkla. Prišli sme k nej a poriadne sa s ňou objali. Pučila nás tými malinkými rúčkami. Bola som šťastná keď bola aj ona. Bolo to moje slniečko ktoré mi spríjemňovalo deň
-Čo to čítaš?
Usmiala som sa na ňu a čakala
-Popolušku
Hrdo vypučila hruď a usmiala sa. Musela som sa zasmiať. Postrapatila som jej vlasy .
-Princezná prišiel som rozlúčiť des večer letím späť do Ameriky
Smutne na ňu pozrel Olly. Ona sa zatvárila sklamane ale potom vyčarovala ten najkrajší úsmev
-Ale sľub že ešte niekedy prídeš
Nastavila malíček. On sa zasmial a tak isto nastavil
-Sľubujem
Stvrdili to maličkom a potom sa už len zabávali a vymýšľali program na toto leto. Sem tam som sa zapojila ale toto bola ich chvíľa nie moja. Okolo štvrtej sa Olly pobral preč. Poriadne nás vystískal.
-Angie keby si hoci čo potrebovala zavolaj mi jasne?
-Ďakujem že sa o nás tak staráš
-To je samozrejmosť potrebujete nejakého chlapa
-Chlap!
Buchla som ho do ramena. Dal mi pusu na líce s prísľubom že mi napíše kedy pristanú. Aby som sa nestrachovala. Vrátila som sa späť a videla sústredene Em.
-Zlatko čo ti je?
-Boli ma bruško...
Zamrnčala. Vybehla som na chodbu a stiahla dnu nejakú sestričku. Skontrolovala ju a povedala že nie je to nič vážne. Dala jej injekciu. Ostala som pri nej. Hľadela som ako pokojne leží a dýcha
-Sestrička precitaj mi rozprávku
-Dobre zlatko
Vzala som knižku a začala čítať rozprávku o šípkovej Ruženke. Em ma po cely čas sledovala a pozorne počúvala. Sem tam mi polozila otázku na ktorú som odpovedala. Nevedela som koľko je hodín. Bolo mi to jedno. Bola som pri svojej malej sestričke a to mi stačilo.
-Mne je jedno že by sme tam nemali ísť!
Ozvalo sa s chodby a dvere sa prudko otvorili. Otočila som sa a hľadela na Zaynovu nahnevanú tvar a chalanov ktorý sa prekvapene tvárili
-Čo tu robíte?
-Neozývala si sa a no báli sme sa. Vyhecovali sme Zayna a preto tak vyzerá.
-Liam ako ste vedeli kde ma mate hľadať?
-Olly!
Skríkli 4 osoby. Malik ma prepaľoval pohľadom cely nasraty
-Na čo máš ten mobil? A kde ho máš?
Precedil cez stisnuté zuby. Prevrátila som očami. Nechcela som robiť scény. Vytiahla som ho z kabelky a zistila milé potešenie
-Hups je vybitý!
Zaškerila som sa provokačne a čakala. Malik šiel niečo povedať ale vtedy
-Angie? To sú One Direction?
Vykukla poza mňa mala hlávka mojej sestričky. Mala ju naklonenú na bok a zvedavo na nich hľadela. 
-Áno srdiečko
Nežne som sa na ňu usmiala. Jej tvárička bola taká krásna a keď ju ozdobil úsmev musela roztopiť každé srdce
-Ehm Angie to je kto? Nepredstavíš nás?
Pozrel na mňa Niall a usmieval sa. Prevrátila som očami.
-Chalani toto je moja sestrička Em. Em toto sú..
-Ja viem!
Zašvitorila a úsmev sa jej roztiahol do úškrnu. Prekvapene som na nu pozrela
-Nevedela som že ich máš rada
Mykla ramenami ako nejaká veľká slečna
-Minule tu boli brigádničky a rozprávali sa o nich a nechali mi tu napálené cédečko tak...
Šibalsky sa usmiala. Zasmiala som sa a postrapatila jej vlásky
-Hej!
-Ale joj ty buchta
Zaškerili sme sa na sebe
-Podobajú sa
Spoza mňa sa ozvalo Harryho mrmlanie
-A ako veľmi!
Pritakal mu Louis. Otočila som sa a videl ako stoja v jednom rade a zamyslene na nás pozerajú. Postavila som sa a pozrel raz na nich a raz na malú. Prevrátila som ocami a pozrela na Liama. On pochopil. Prišiel k posteli a sadol si na ňu. Usmial sa na malú a prekvapenú Em. Ktorej sa do líc nahrnula červeň
-Ako sa máš princezná?
-Teraz úžasné.
Zaškerila sa. Ja som sa stiahla do uzdia a uvoľnila miesto chalanom ktorý sa k nej nahrnuli. Malik stal obdelač. Ruky hlboko vo vreckách a so zamysleným výrazom. Sem tam na niečo odpovedal. Ja som odfrkla a pozrela von oknom. Chalani sa s ňou rozorvali o všetko možnom. Ani som nevedela o tých témach. Veľa som sa o nich dozvedela aj niečo čo som nevedela. Zahĺbila som sa do seba a precitla až vtedy keď prišla sestrička a povedala že musíme ísť. Rozlúčila som sa s ňou a sľúbila že ešte prídem ako aj chalani. Vyšli sme na chodbu. Nezapájala som sa do rozhovoru a ani Malik čo bolo divne
-Čo vám dvom je? Ste akysika mĺkvy ani sa nehádate
Šprtol do nás Louis. Škaredo sme naňho zagánili a opäť sklonili hlavy.

Pohľad tretej osoby:

Zayn a Agie boli mĺkvy. Obaja boli zahĺbený do svojich myšlienok a nevnímali svoje okolie. Chabni rozoberali čo im môže byt. Predsa len bolo divne že sa nehádajú. štekali po sebe každých par minút a teraz nič. Čím to bolo? Mohol byt jeden znechutený? Smutný? Nahnevaný? Alebo niečo iné? Cela skupina sa dostavila do domu. Vystúpili z auta a pobrali sa dnu. Angela skupinku hneď opustila a mierila do izby. Zatiaľ čo Zayn odišiel na terasu fajčiť cigarety. Chalani si posadali a rozoberali rôzne teórie a blížiace sa turne. Ale každému vŕtalo v hlave čo tým dvom sadlo na nos. Bolo tu také ticho bez ich doberania. Nevedeli si predstaviť čo by sa diala ak by to tak pokračovalo. Taktiež nechápali prečo sa tak nenávidia. Angela sa len bránila ale čo Zayn? Nevrav sa že z nenávisti vzniká láska? Bude to tak aj v ich prípade? Čo ak je v skupine niekto iný ktorý po nej nenapadne pokukuje? Čo sa vtedy stalo v jej byte? Škoda že na takéto otázky nevieme aj odpovede. To by potom nebol život keby sme sa nepopálili. 
Zayn sa opäť vrátil dnu a sadol si k chalanom ktorý sledovali televízor. Nakoniec sa zdvihol a šiel si ľahnúť aj on. Ostatní tajne dúfali že zajtra to už bude normálne.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára