pondelok 1. apríla 2013

One Thing 1


Ten idiot, debil, chumaj, pako hovedo.....arghpifi....Už som nevedela ako mu mam povedať alebo lepšie povedané nadávať. Najradšej by som ho roztrhla ako hada alebo nakopala do zadku. Poslala niekam na Antarktídu k tučniakom nech tam zmrzne a skape! Len aby som ho už v živote nevidela! Taký chumaj a ja som krava že som sa s nim tak dlho ťahala....Tak asi sa teraz pýtate kto som. Volám sa Nicol ale volajú ma Niky. Mam 17, chodím na strednú kde študujem spev a herectvo hlavne herectvo. Raz chcem byt herečka a vystupovať v divadle. Mam dlhé blonďavé vlasy a prenikavé zelene oči. To by vám na začiatok malo stačiť.....Čo sa stalo? Zhrniem to. Môj priateľ ma volal na party, lenže ja som nemohla lebo sme mali dôležitú skúšku na školské predstavenie pre mňa veľmi dôležité lebo tam budú hľadači talentov .Naštvalo ho to. Nakričal na mňa, že ho sa oňho vôbec nezaujímam že toto tu je pre mňa prednejšie ako on a nech sa mam tým všetkým zadrhnúť a keby som niečo pokazila. Šokovane som naňho hľadela. Otočila som sa a naštvane odišla. Ešte na mňa niečo kričal ale mala som ho v paži. Ako to mohol povedať? Dobre vedel čo to pre mňa znamená a aj tak to povedal. Bola som naňho naštvaná mala som chuť prefackať ho a nakopať do zadku. Ale nakoniec mi to všetko prišlo ľúto. Tak som sa po skúške prezliekla hodila som na seba hnedé tričko s gepardím vzorom na to hnedý kabátik po lakte, čierne kraťasy s tenkým opaskom, na ruky dala drevene náramky, zobrala kapsu a nakoniec moje nove topánky s platformou ladiace s tričkom. Bola som spokojná so svojim autfitom a vybrala sa na tu party k Bethany.

Z domu sa ozývala hlasná hudba, bez pozvania som vošla dnu však načo sa obťažovať formalitami? Všetci na mňa pokukovali až bojazlivo a so strachom v očiach. Nechápala som prečo. Len som mykla ramenom a nevšímala si to. Vždy tak hľadeli tak to si potom človek zvykne. Vstúpila som do obývačky s ktorej spravili parket a na kraji bol Dj. Hral dobre pesničky. Boli rytmické a rýchle presne na tancovanie. Začala som sa predierať davom. Zrazu sa začali formovať a vytvorili koridor. Vôbec som to nechápala. Prečo....Moje myšlienky sa rozpŕchli pri pohľade na ten obraz či scénku zo zlého sna? Jack môj priateľ no vlastne už ex bol opretý o stôl a na ňom boli nalepene tri štetky. Všetky 3 mali ruky za jeho rozopnutými nohavicami a určíte zabávali jeho kamaráta. On mal jednu ruku na blondínkynom rozkroku a jemne jej ho šuchal. Druhu mal v čiernovláskynom výstrihu kde mačkal jej ňadro. A s tretou sa olizoval. Priala som si aby sa zadrhli tými jazykmi ktoré mali pomaly až v hrdle. Všetko dookola  stíchlo dokonca aj Dj prestal hrať. Všetci napäto čakali čo sa bude diať. A prečo stíchli? Prečo sa netvárili že sa nič nedeje? Preto lebo môj brat je kapitán futbalového týmu, otec kapitán a hlavný veliaci londýnskej polície a mama hlavná sudkyňa v Londýne. Proste mali rešpekt. Moje nohy sa odlepili od zeme. Začala som sa približovať. Jack otvoril oči zarazilo ma to že nebol zliaty. Ako som to vedela? Po prvé už som ho videla a vtedy sa mu moc až rapídne leskli oči a teraz nič. Bol pri zmysloch. To ranilo ešte viac. Vypúlil oči. Tie tri štetky od neho odstúpili a vystrašene na mňa hľadeli. Radšej sa začali vzdiaľovať lebo som bola schopná vytrhať im tie umele vlasy. Rástol vo mne hnev. Za chvíľu vybuchnem. Vedela som to, klepali sa mi ruky.
-Ty idiot! Pes prašiví! Hajzel! Sviniar! V živote ta už nechcem vidieť! Ani sa ku mne nepribližuj, neukazuj sa mi na oči a vyhýbaj sa mi! Pravé som s tebou skončila ak ti to nedošlo....Úplne sa mi hnusíš....Si troska a ani neviem prečo som sa s tebou ťahala......
-Zlato počkaj ja ti to vysvetlím to nie je tak ako to vyzerá ja.....
-Nevolaj ma tak ja nie som žiadne tvoje Zlato! A nevyzeralo to tak? Koho chceš klamať? Si úbohý! Čo si im dával prvú pomoc? Alebo ich učil ako majú vyvolať erekciu?  To skúšaj na také vymleté hlavy takých ako sú ony a nie na mňa. Maj sa skončila som s tebou
Išla som sa otočiť ale napadlo ma niečo. Zaťala som päsť a zahnala sa. Moja pravačka pristala na jeho tvári. Niečo zachrupčalo asi som mu zlomila nos. Vložila som do toho všetok hnev ktorý som pociťovala. Bola som rada že som mu spôsobila bolesť aj keď nie takú akú on mne. Bola som rada že ma brat učil ako sa obrániť keby sa niečo stalo. Najviac ma však prekvapilo že som naňho vôbec nekričala. Všetko som to vravela s mrazivým a tichým hlasom po ktorom každému naskakovali zimomriavky. Otočila som sa na opätku a ako kráľovná so zdvihnutou hlavou vykráčala von. Za sebou som počula vravu a smiech tých ktorí to už prehnali......
Jack

.....A tak som tu. Bežala som cez pol Hyde parku na 7 centimetrových opätkoch. Bola som prekvapená že som si nevyvrtla členok. Už som nevládala ďalej. Sadla som si na prvú lavičku. Hlavu zlozila do dlani. Chcela som ho hodiť do Atlantického oceánu a nechať zamrznúť. Potom by som ho rozbila na márne kúsky a porozhadzovala kade ľahšie alebo nakŕmila žralokov. Najviac ma štvalo, že som mu skočila na tie jeho sladké rečičky a nechala sa obalamutiť. Bola som iná naivka ,hus sprostá. A práve som na to doplatila! Ja krava blba. Ešte ma aj mrzelo že práve jemu, áno jemu som venovala svoju nevinnosť lebo som si myslela že je ten pravý a zaslúži si to. Hovno s toho, teraz by som ho najradšej niekam zakopala. Už sa to nedalo vrátiť späť debil debil zmizni! Vypar sa s povrchu zemského! Všetko to na mňa doľahlo a začalo som vzlykať. Slzy mi tiekli po tvári. Neplakala som kvôli tomu hajzlovi ale kvôli tomu čo som všetko obetovala a stratila. Dva roky v prdeli a nikdy ich nevrátim späť. Sakra s takým lúzrom, troskou som sa zahadzovala a ťahala ako sprostá.....No moje veľké prekvapenie som sa začala smiať. Asi mi už šibe ale nič nove pod slnkom. Rukou som si zotrela slzy a nechala ju položenu na tvári. A ďalej sa usmievala ako pripečená. Niečo ma chladilo na oku. Dala som si ju dole a pozrela na ňu. Vynímal sa mi tam prsteň od neho. Zúrivo som ho strhla a rozhliadla sa okolo seba a zbadala fontánu želaní. Podišla som bližšie a hodila ho tam a s krku si strhla retiazku s jeho menom a nasledovala aj ona. Začala som sa usmievať ako blba. Predstavila som si ako mu poviem aby si zobral šnorchel a išiel loviť svoje veci do fontány. Určíte si pomyslia že ide brat tie mince. Nech ho načapu policajti. Pôjdem za nim a ešte sa mu zasmejem do ksichtu že tu to ma. Schuti by som sa zasmiala.
-Nebolo to až moc cenne na to aby si to tam hodila? To musí byt inak drahé želanie....
Bol to nejaký mladý chlapčenský hlas. Neotočila som sa
-Hej je želám si aby dotičný  zmizol s povrchu zemského nech sa niekde škvarí v pekle....
Odvrkla som a zachechtala sa. Ten chalan si musí myslieť, že som odniekiaľ ušla a nech. Aj ja si to myslím keď sa smejem ako šibnutá a to som sa práve rozišla  s človekom ktorému som verila. Bola som ja ale hlúpa. Počula som vzďaľujúce sa kroky. Sadla som si na okraj fontány. Skopla lodičky a začala si ich máčať vo fontáne a špliechať dookola. Opäť som si sadla. Rozpustila si svoje vlasy a s krku strhla šatku. Zahľadela som sa na hviezdnu oblohu a spomínala. Nevydržala som to a opäť začala šantiť okolo fontány. Opäť som si sadla ale teraz preto lebo mi už bola zima a začalo mrholiť. Stále som sa usmievala však načo plakať? Konečne som voľná a cítim sa super. 
Fontana zelani
Zobrala som lodičky do rúk a s pískaním sa vybrala domov. Vôbec som sa neobúvala. Však načo? Tak či tak už vyzerám hrozne. Bez rozmyslu som sa rozbehla a do niekoho vrazila tak že som skončila na chrbte. Narazila som do niekoho alebo on do mňa? Začalo ešte viac pršať. Pozrela som hore. Nejaký kučeravý chalan sa nado mnou skláňal a naťahoval ku mne ruku. Okolo neho stali ďalší štyria a so záujmom si ma prezerali. Boli mi veľmi povedomí ale ani za pána som si nevedela spomenúť. Mala by som prestať jest tie vajíčka. Ale keď oni sú také dobre...Vďačne som sa usmiala a prijala ruku. Zachrupčalo mi v chrbte. Kyslo som sa usmiala a začala si šuchať boľavé miesto. Pozrela som na dotyčného či dotyčných?
-Si v poriadku? Nie je ti nič? Nemám volať záchranku?
Chlapec začal panikáriť. Začala som sa cynicky usmievať.
-Áno prosím rovno aj pohrebákov lebo na odretý chrbát sa umiera
Povedala som ironicky. Brčkavý prestal a vypúlil na mňa oči. Jeho kamaráti sa začali smiať a vlastne aj ja. Pokrútila som hlavou. 
-Nič mi nie je. Skôr by som sa mala ospravedlniť že som do teba vrazila. Sorry moja chyba.
-Ty si bosá? 
Otočila som sa a hľadela na nejakého blondiačika s modrými ale krásne modrými očami. Pozrela som na nohy a naňho.
-Hej, problém? Rada ti ho vyriešim
-Nie nie ja len že chalani našiel som toho šialenca ktorý behal po fontáne :D
-Hm ale pekný šialenec
Povedal ten tmavší s náušnicami. Zaškerila som sa
-Šialenec prijíma poklonu ale už musí ísť kým jeho súrodenec vyhlási policajne pátranie a budem počuť húkačky. Majte sa a rada som vás pobavila.
Pozbierala som si veci zo zeme. Chýbala mi jedna lodička.
-Hľadáš toto?
Podišiel ku mne chalan s čokoládovými ocami a podával mi  lodičku(Nie tu ktorú pustite po vode)
-Aj áno, aj keď si myslím že nejaký bezdomovec by sa potešil
Zobrala som ju a poďakovala sa. S prihlúplym úsmevom a zase pískaním sa vybrala preč. Ty chalani sa na mne uchechtávali a niečo si sepkali. A nech je mi to jedno.
-NICOL, NIKY STOOOOJ!!!!
Otočila som sa za svojim menom. Videla som približujúcu sa osobu. No kto to bol? Ak ste typovali Jack tak bingo! Vzdychla som si. Chlapec asi nedostal až tak moc treba mu to asi ešte raz vysvetliť. Ty chalani ostali stať a čakali čo sa bude diať. Možno sa aj báli aby sa mi niečo nestalo ale až taká naivná som zasa nebola. Jack konečne dobehol. Cely zadychčaný lapal dych.
-Prosím vysvetli mi čomu si nerozumel na nechaj ma na pokoji, nechcem ta vidieť, neukazuj sa mi na oči a vyhýbaj sa mi? Mam ti to vysvetliť ešte raz? Proste mi dvaja sme spolu skončili v tej chvíľu ako som ta videla s tými štetkami chápeš? Ja už som tvoja bývala!!!
Rátala som to na prstoch a zamýšľala sa či som to už jasne povedala. Zase som mala nervy.
-To kto povedal že si bývala? 
-Žeby ja? 
-Pokiaľ to nepoviem ja tak to tak nie je. Ja ta milujem. Niky....
-Daj mi pokoj ty chumaj! Ľutujem deň kedy ma s tebou zoznámili! Poviem ti len jedno. Nerob so seba ešte väčšiu trosku ako si a ADIOS!!
Otočila som sa na odchod ale zdrapil ma za ruku a pritiahol bližšie k sebe. Mal silu ale ja zase odvahu a ta mi v ničom nebránila. Zhnusene som naňho hľadela.
-Tak a teraz  sa spolu vrátime  späť a povieme že sa nič nestalo. Chápeme sa maličká?
Vytočila ma to čo práve povedal. On bude so mnou vyjednávať? Ha si na omyle chlapče ja sa nedám. Periférne som videla ako sa ta partia začala približovať. S celej sily som ho trafila medzi nohy. Nebrala som na nič ohľad. Už som nejednala v rukavičkách. Vypúlil oči a v bolestiach sa zosypal na zem. Z výšky som naňho pohŕdavo hľadela.
-Mne sa nim vyhrážať nebude to si zapamätaj. A ešte raz za mnou prídeš už to nebudem riešiť ja s mojou pravačkou ale s pravačkou môjho brata. A ver tomu že sa to dozvie a bude to riešiť. Más sa na čo tešiť. A inak ak sa s teba stane impotent tak mi zavolaj a dovolím ti poďakovať sa mi. A ochotne sa ti aj zasmejem a nič za to nebudem chcieť. Tak sa maj a ak chceš dostať na hubu vieš kde ma nájdeš. Papa zlato.....
Usmiala som sa svojim hollywoodskym úsmevom a pískajúc a pohupujúc bokmi so strany na stranu sa vybrala preč. Išla som okolo chalanov ktorí na mňa vyvalene pozerali. Jeden sa začal smiať. Ten smiech bol krásny a chytľavý proste úžasný. Otočila som sa a pozrela naňho. Bol to ten blondiačik. Bol krásny. Ten úsmev a tie oči ach..... Pobavene som naňho pozrela a aj on na mňa cez ten svoj geniálny smiech.
-Som rada, že som ta pobavila Kladne aj na budúce majte sa chlapci
-Diky a inak si mu naložila(Blondiačik)
-Ja viem! Ak by ste mali nejaké problémy prijímam objednávky a rada sa zahrám na bodygarda. Adios...
S hlasným a pološialeným smiechom som sa vybrala domov. Zahľadela som sa na náš veľký a honosný dom. Ešte sa svietilo. Ben ma musel čakať. On to robieva vždy lebo sa o mňa boji a dokým neprídem nejde spať. Vzdychla som si a vošla dnu. Pozrel na mňa a ja na neho. Zahľadela som sa do tých známych zelených očí. Akoby to všetko na mňa doľahlo. Do očí  sa mi nahrnuli slzy. Keď to videl postavil sa a ja som sa mu hodila okolo krku a rozplakala sa......
Ben
Dom
Obyvacka

2 komentáre: