pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 5


-Lisa vstavaj Lis!
Triasla so mnou mama.
-Ešte 5 minút prosím.....
Zamrmlala som a prevrátila sa na druhy bok. Ďalej som snívala o jednorožcoch a dúhe keď mi niekto stiahol perinu.
-Dobre som hore spokojná? 
Sadla som si a škaredá zazrela na moju mamu ktorá sa usmievala ako slniečko.
-Áno a veľmi. Máš ešte pol hodinu. Dnes ta ocko vezme. Tak sa stihneš aj najesť
A zavrela dvere. Akože chápete? Berie ma otec a ja som musela vstať o pol hodinu skôr? Ma obrala o pol hodinu môjho života ktorý by som aj tak prespala ale to je detail! Drzosť! S hundraním som vošla do kúpeľne kde som si dala rýchlu sprchu. Vlasy ktoré som mala vypnute som si rozpustila a rozčesala, umyla zúbky aby Jake neodpadol pri puse :D Rýchlo som si dala špirálu a tenunkú linku ktorá nebola ani vidno. Pery som si pretrela leskom a rýchlo sa premiestnila do šatníka. Vonku bolo krásne. Tak si teda dám....
Tieňované ružové tielko, rifľové kraťasy a ružové vansy.


Spokojne som vyšla von, zhrabla školskú tašku nahádzala tam jeden blog a dve pera. Môžeme vyraziť. Po zábradlí som sa šmykla dole a vbehla do kuchyne.
-Dobre ránko family
Pozdravila som a mame s otcom venovala bozk na líce. Všimla som si že aj ta banda opíc sedí v rohu a na niečom sa bavia. S úspechom som ich ignorovala aj keď pri pohľade na jedného sa mi podlamovali kolena. Cítila som jeho čokoládové oči ako mi prepaľujú chrbát. Zhlboka som dýchala a vravela si že sa nemôžem otočiť. S úspechom som si nasypala cerealie, sadla vedľa ocka a začala jest. Ocko rozoberal s mamou jednu stavbu. Mne pripomenul aby som sa spýtala chalanov na izby v Londýne že ako ich chcú mat zariadenú a iné hovadinky. 5 minút pred začatím školy som naháňala ocka aby ma išiel zaviesť. Chudák. Nestihol si vypiť ani kávu a už sedel v aute a rútil sa ulicami k mojej skole. Rýchlo som ho pozdravila a vyletela s auta ako strela. Pred školou už stepovali chalani a netrpezlivo ma čakali
-No konečne! Jej veličenstvu sa uráčilo prísť!
Naštvané na mňa prehovoril Tim. Vyplazila som mu jazyk a stále lapala dych
-Meškáme!
Hystericky vykríkol Ben a začal ma zo zadu tlačiť do budovy.
-Ale Ben kráľovná nikdy nemešká. To len oni prišli veľmi skoro.
Poúčala som ho ako učiteľka deti v škôlke
-Kráľovná? Really?
S ironickým úsmevom na mňa hľadel Will
-Prosím nekomentuj lebo pôjdeš na rande so slečnou gilotínou!
Žmurkla som naňho a nechala sa tlačiť. Trojčátka sa rozbehli rýchlo na druhé poschodie. Prvú hodinu mali matiku tak aby nebolo zle. A my ostatný? Ha! V jednej triede. Mali sme dejepis. Keď sme otvorili dvere učiteľ až podskočil na stoličke a hľadel na nás ako na zjavenie. Mňa Ben stále tisol dopredu. Narazila som do katedry a nevinne sa usmiala na profesora Barna.
-Dobre ránko pán profesor ako sa mate?
Preniesla som medovým hláskom a škerila sa od ucha k uchu
-Teraz už zle. Myslel som si že mi spravíte radosť a neprídete
Zamrmlal ale v očiach som mu videla iskričky radosti.
-Ale pán profesor určíte by sme vám chýbali
Zanôtila som a nechala sa Benom ďalej tlačiť na naše miesta
-Asi mate pravdu s kým by som sa tu hádal? Prosím na tuto otázku neodpovedajte
-Rozkaz šéfe!
Zasalutovala som a konečne si sadla. Ľahla som si na lavicu a dospávala tu pol hodinu. Medzitým profesor do mňa hádzal celu kravičku kried aby som nespala ale ja som to nevnímala a spinkala ďalej. Po 10 minútach to vzdal. Len pre to lebo mu ostala len jedna krieda. Niekde v polovici hodiny sa ozval rozhlas
-Prepáčte za prerušenie hodiny. Poprosila by som aby sa Lisa a Alisha dostavte sa prosím do riaditeľne. Ďakujem
Ach a je to tu. Chalani mi pohľadom popriali veľa šťastia. Ja som hodila rukou a pomaly mierila k dverám
-CO ste zas vyviedli Lisa? 
-Ale pán profesor. Ja nič. Ja idem len na čajík a na priateľský rozhovor
Žmurkla som naňho a odišla. S tildy sa ozval smiech. Nečakala som na tu pušu a rýchlim krokom mierila k riaditeľni. Sekretárka sa na mňa milo usmiala a ukázala mi že mi drží palce. No čo. Všetci ma už poznajú tak sa ani nečudujú. Slušne som zaklopala a vošla. Riaditeľka sa na mňa milo usmievala. 
-Dobrý
-Ahoj Lisa prosím posaď sa
Poďakovala som s úsmevom a sadla si na kreslo. O chvíľu bolo počuť klopkať opätky. Ta ani nezaklopala, nepozdravila a rovno si sadla. Riaditeľka to nekomentovala aj keď ju to naštvalo.
-Tak obidve viete prečo ste tu. Ja sa len chcem opýtať. Kto začal?
Pohodlne som sa usadila lebo som vedela že začne škriekať
-To ona! Kľudne som si sedela, prišla ku mne začala ma urážať a nakoniec mi jednu strelila. Ja neviem čo ma proti mne!
Začala fňukať a akože si utierať slzy. Ja som to nevydržala a začala sa smiať. Nakoniec som jej zatlieskala
-Tlieskam Alisha tlieskam. Väčšiu sprostosť som ešte nepočula
Smiala som sa jej do tvare. Do tej tvare ktorá začínala červenieť. Aj by niečo povedala ale Pani Dorisova ju predbehla
-Ďakujem za vyjadrenie. Lisa poviete mi svoju verziu? 
-No tak pekne od začiatku to bolo takto. S partiou sme sedeli a bavili sa čo budeme robiť. Keď som sa s Danielom začala naťahovať nabehla tuto úbohučká Alisha a začala nás urážať. Urážala moju rodinu a priateľov. Ja som to nevydržala. Chcela som jej dať jednu výchovnú ale chalani ma zadržali. Keď sme sa už vybrali na odchod nadala mojej mame do štetiek, otcovi do chudáka, bratovi do blbca a mojej partii do debilou. Prepáčte za slovník. Tak mi teraz povedzte pani riaditeľka nechali by ste to len tak? Keby vám urážali rodinu a priateľov?
Zakončila som svoj dlhy monológ a čakala. Riaditeľka dobre vedela čoho je ona schopná a akú mam ja povahu. Predsa len nebola som tu po prvý raz.
-Ona klame klame!
Vykríkala Alisha a rozhadzovala rukami
-Ukľudnite sa Alisha! Je to tvrdenie proti tvrdeniu. Ale keďže na konci tohto týždňa končíte školu nechám to tak. Nejdem to riešiť ale keď budem ešte niečo také počuť verte mi že to len tak nenechám a teraz odchod.
Zavelila a vykázala nás s jej kráľovstva. S úľavou som si vydýchla.  Za dverami som sa otočila na ňu
-Akosika ti to nevyšlo. Ale dám ti radu vyhýbaj sa mi do konca týždňa!
Nečakala som čo povie. Otočila som sa na päte a utekala na ďalšiu hodinu. Bola to telesná. Ale keďže si už nik nenosil úbor tak sme sa dve hodiny vyvaľovali na dvore a opaľovali sa. Schmatla som desiatu a rozbehla sa k chalanom. Odrazila som sa od zeme a skončila na nich. Popadali sme ako domino na zem. Začali sme sa smiať ako sprostý. Ale Jas, Jake a Ben to nenechali tak a začali ma štekliť. A ja som veľmi šteklivá.
-Nie! Dosť! Prestaňte!!!!! Danieeeeeel!!!!Pomoc!!!!!!
Kričala som na Kápa a čakala na jeho záchranu. Ten sa len smial a nesúhlasne krútil hlavou. 
-Si zlýýýýýý!!!!!
A ďalej som sa tam skrúcala ako dážďovka. Po takých 10 minút ma nechali tak. Utrápene som si hlavu zlozila na Willove nohy a lapala dych.
-No čo máš nejaký prúser?
Hneď zabŕdal Tim
-Sklamem ta ale vyšla som len so slovným upozornením!
Vyplazila som mu jazyk a ďalej si užívala slniečko
-To nie je fér! Keby sme mi niečo také spravili tak nám dá robiť verejnoprospešné prace ako minule! 
Nadurdene vravel Andy.
-Nesťažuj si aj ja som tam bola!
-Ale bola to tvoja vina!
Osopil sa na mňa Will
-Ale bol to Benov nápad!
-hej! Zrada
-Ops!
Zakryla som si ústa a začala sa smiať.
-To ty!!! Ty hajzlíííík!
Zakričal Ká s Jakom a skočili naňho. Začali sa tam guľať a ja som sa divte nepocikala.
-Hej! Lis skroť si tých svojich miláčikov!
Napomínal ma pomedzi smiech Ká. Mal pravdu videla som ako učiteľ čaká kým to preženú. Vyskočila som na nohy a hodila sa na nich.
-Placááááááák
A pristala som na hore svalov ktorá mi vyrazila dych
-Ak ihneď neprestanete tak si vyhoďte tie nočné návštevy!
Zakričala som. Pomohlo to. Jake a Ben si padli do náručia. Andy si nechápavo sadol vedľa mňa a čakal.
-Ale Lis! Nevidíš ako sa mi veľmi ľúbime? Milujem ta Jake!
Zvolal Ben a začal ho tam pusinkovať a z sa prevalili na chrbát!
Ja som sa tam smiala a všetci so mnou.
V takomto zmysle sa niesol cely deň. Robili sme bordel, smiali sa a užívali si posledne dni strednej.

Po škole:

-Čo ideme?
-Poďme k nám!
-A čo tam?
-To domyslime!
-Ok!
Pomalým krokom sme sa vybrali do nášho domu. V polovici cesty som už nevládala. No dobre vládala ale nechcelo sa mi chodiť. Tak som si s trucu sadla na zem a čakala kým si to tie prázdne a slepé hlavy všimnú.
-Počkať! Nikto nám tu chyba!
Zastavil Tim a začal sa obzerať
-Nikto nás tu nekomanduje kde je Lis?
Otáčal sa okolo svojej osi Will. Hej! Ja nekomandujem!
-Lisa čo to stváraš?
Kričal na mňa Ben a rútil sa ku mne
-Ja už neprejdem ani krok!
-Ale netrucuj!
-Nie!
-Jake! Teraz je tvoja!
-zrada!
Zvolala som a škaredo pozrela na Bena. Ten sa len zaškeril. Pristúpil ku mne Jake. Bez zbytočných rečí ma zdvihol do náruče. Ja som sa pohodlnejšie zahniezdila a už sa venovala debate
-Si hrozna Lis vieš to?
Povedal Jas ktorý sa znenazdajky objavil vedľa mňa
-Why?
-Len nás využívaš na nosenie!
Usmieval sa.
-Vieš čo?
-Čo? 
-Neviem!
Začali sme sa smiať bezdôvodne akoby sme si niečo šnupli. Už sme boli pred domom. Nezamierili sme dnu ale do zadu do záhrady. Chcela som už ísť na zem lenže Jake ma nechcel pustiť. Otočila som sa a videla ako mieri k bazénu. Oblial ma studený pot
-To nespravíš!
-Ale no!
Usmieval sa ako slniečko. Pomaly sa rozbehol a skočil do bazéna
-Dvojitý kufooooooor!!!!
Zvrieskol. 
-Ja ťa zabijéééééééééééééém
Skríkla som keď som sa vynorila von. On už bral do zajačích a utekal po záhrade. Neváhala som a rozbehla sa za nim. Naháňali sme sa okolo stromov, krikov, chalanov a posedenia. Už som ho doháňala ale čo sa nestalo? Prudko zahol a ja som pred sebou uvidela Nathana a jeho teplých bratov
-Uhnite!
Zvrieskla som! Ale oni stuhli a nevedeli ako reagovať. Ja som zavrela oči a do niekoho vpálila. Spadli sme na zem a začali sa kotúľať po zemi. Dopadla som na niečiu hruď. Keď som otvorila oči hľadela som do tých očí ktoré ma prenasledujú. Navzájom sme na seba kukali a nevedeli čo povedať. Prehltla som hrču v hrdla.
-Tom! Lisa! Ste v poriadku?
-Prirútili sa k nám chalani. Ale keď videli že nám nič nie je popadali na zem a začali sa smiať ako kone. O chvíľu boli na zemi a metali sa ako ryby. Naštvane som na nich hľadela. Nie žeby ma podporili ale oni sa mi smejú? Pche! Rýchlo som vstala s chudáka Toma a bežala za roh. Tak som schmatla hadicu a pustila naplno vodu. Keď som sa s ňou vrátila späť vypúlili oči a prestrašene na mňa hľadeli
-Pomsta je sladká! Veď vieš!
Povedala som a pustila silný prúď vody. Zjačali ako baby a začali dookola behať. Nevedeli čo skôr.
-Lisa!!!!Prestaň!!!
Vrieskal na mňa Tim a bežal ako šialený
-Prosím! 
Zvolali ovečky na raz a skovávali sa jeden za druhým
-AAAA vodaaaaaa!!!
Hystericky kričal Ben a chytal sa za hlavu
-Umieram!!!
Volal Jas a pomaly padal na zem
-Rozpúšťam sa!
Toto sa mi zdá že bol Ká
-Zbohom!
Na zemi ležal Andy a nehýbal sa
-Moje vlasy nieeeeee
Toto bol na sto percent Will vsadím aj svoju večeru.
Ostatný zmizli. Než som ich našla vytrhli mi hadicu z ruky. Chytila  a studena voda padala na moju hlavu
-Že je to nepríjemné! Meheheh
Smial sa Jake ktorý ma držal okolo pása. Ja ho dorazím.
-Aspoň mi doneste mydlo nie? Umyjem sa rovno
Sarkasticky som povedala a vyvolalo to veľký smiech. Nakoniec ma už nechal. Popadali sme na zem a všimla som si že medzi nami boli aj Nathan a oni. Radšej som ich ignorovala a robila sa že tam nie sú. Keď mi začala byt zima bez slova som sa zdvihla a odišla dnu. Pomaly som vychádzala hore schodmi keď ma niekto chytil za ruku a prudko k sebe otočil. Zalapala som po dychu a pozrela na toho dotyčného. Hľadel na mňa Nathan. Zúrivo som si vytrhla ruku a čakala čo s neho vypadne
-Lis porozprávajme sa
-A o čom sa chceš baviť
-Prečo si ku mne taká?
-Aká?
Odvrkla som a hľadela inde
-Takáto! Čo som spravil že som si toto zaslúžil?
-Čo si spravil čo? Zničil si mi život! Všetko si pokazil! Vypadni! Vypadni a nevracaj sa pokiaľ si na to nespomenieš!
Vrieskala som ako zmyslov zbavená. Vybehla som hore do svojej izby a prudko tresla dvermi. S plačom som dopadla na posteľ. Od vyčerpania som zaspala a neodpovedala na klopanie....Však on uvidí....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára