nedeľa 3. novembra 2013

Story Of My Life


Možem povedať že najdokonalejšie video. Pozerám ho stále dookola a stále ho nemám dosť. Plačem tu ako mala. A už sa tu v tých slzách topím :) Ale je dokonale. Všetci dospievame a aj oni a je to vidno. Minule som si puštala všetky ich video klipy a vidno že už to nie su tý malí chlapci :) Som na nich nesmierne hrdá :) A dakujem im za všetko lebo nie je jednoduché vzdať sa čiastočne rodiny a plniť si sen a oni to pre nás robia. Snažia sa nam splniť sny lebo aj my im pomahame. Verím že každej s nas sa to splní a uvidíme ich aspoň raz v živote :) A neviem už čo mám povedať len že som hrdá a dakujem im za všetko. V poslednej dobe si uvedomujem viacero vecí v mojom živote. Síce už nekričím ked vidím nejaku novinku. Už sa iba usmejem niečo k tomu poviem a idem dalej. Ako aj oni tak aj ja a vy
dospievame :) Beriem ich už inak tak triezvo nie tak šialene ako kedysi :) Vidím to na starých priíspevkoch ale nemožem povedať že prestávam byť fanúšik len že už som upokojená :) a myslím že nie som jediná ktorá si to začala uvedomovať :) Možem ale povedať že chlapcom dakujem za to čím som dnes. Nebojím sa vecí nebojím sa povedať svôj názor som sama sebou a nehanbím sa za to ako vyzerám prišli v ten správny čas :) a ja budem stáť pri nich pokiaľ nepríde ten osudný deň :)
SOML :) Pesnička v ktorej ide o viac ako sa v nej len spieva treba ju počúvať srdcom a nie len ušami a očami :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára