štvrtok 7. novembra 2013

Už je tu moja nová láska :)

Ako som vravela ,že si idem dať tetovanie tak dalšia láska je na svete :) Tetera som navštívila v stredu v kresle som si odsedela pol hodinu a myslela som že umriem :D lebo viete dala som si to na to najcitlivejšie miesto :D zo začiatku to bolo v pohode ale ked začal tieňovať a potom zas bielou do toho išiel tu kožu mam takú rozcitlivenu že
jaukam ked si to musím natierať :D Ale inak pohoda :D ale inak som sa nasmiala
-Toto je finálna verzia? 
-Nie ešte tieň
-Niééééé
A tak krásne sa začal smiať :3ňuňák :D 
Alebo
-už si môžem vydýchnuť?
-ANo
-fúúúú
a hodila soms a do operadla :D ale povedala som že ak mi na to niekto stúpi tak ho nakopem :D 
Ale som spokojná stálo to za to :) Neľutujem :) Bála som sa ako to bude vyzerať lebo nevedela som najsť nejaký obrázok ktorý by sa mi páčil tak som mu povedala že to chcem svetle nie moc tmavé  take realistické :D
Kreslil mi to rovno na nohu a som spokojná ako nikdy :)
Určite viete že na nohách mám aj Kotvičky a spojitosť s pierkom to má takú že :
Hoc lietam s hlavou v oblakoch, nohami stojím stále pevne na zemi. t
Tak toto som ja :) Takýto som človek :)
Tu su nejaké obrázky :)
Takto to vyzeralo ked začínal :)
Tuto je gifko ked to bolo ešte zalepené :)
A nakoniec fotka spred pár hodín :)

Tak takto to nejak vyzerá som spokojná ešte raz opakujem :)
A čo si o tom myslíte? :D

2 komentáre: