štvrtok 31. októbra 2013

Dark Side 53


Ahojte lasky moje :) viem po dlhej dobe opät cast vieteskola a tak niekedy vobec nie je cas co vam poviem :) dufam ze sa bude pacit podmienky stale platia ako vzdy :) tak uzite si ju


Niall:


Hľadel som na celkom mladého lovca ktorý si udržiaval odstup. Na hlave mal natiahnutú kapucňu a tvar skrytu pod čiernou maskou.
Pche žeby nejaká nová móda? 
Pomyslel som si ironicky. 
Kusa sa mu len tak hompáľala v ruke a na chrbte mu visel tulec s otrávenými šípmi. Zaťal som sánku a snažil sa prísť na to ako sa odtiaľto dostať čo najskôr.
Rýchlo som pozrel na Ely ktorá sa triasla v mojom náručí. Vyzerala byt vystrašená a zarazená tým čo sa tu deje. 
Veď kto by nebol? Prvýkrát sa teraz stretla s lovcom a asi nebude skákať meter dvadsať. 
Vzdychol som si a nežné ju pohladil po chrbte
-To bude dobre nedovolím aby sa ti niečo stalo
Šepol som pomedzi to ako som nám pomáhal na nohy. Len prikývla. Hneď ako som cítil pevnú pôdu pod nohami presunul som ju za svoj chrbát a chránil vlastným telom. 
Lovec nás lenivo sledoval
a usmieval sa popod fúzy. Vyzeral akoby si myslel že nás ma v šachu. Naivne. Preletelo mi mysľou. 
Poslal som signál Liamovi aby prišiel s Louisom a Eleanor. Nik viac. Potrebujeme odpútať pozornosť nie ju na seba upútať. 
Dovtedy som ho musel nejako zabaviť.
-No čo komu patríš ty? 
Posmešné preriekol a hľadel pritom na mňa.
Arogantne som naňho pozrel. To nemysli vážne. Mal by to vycítiť. Žeby nejaká mlada žubrienka? Vystrel som sa v svojej plnej výške. Chcel som mu nahnať trocha strachu.
-Myslíš že potrebujem niekoho komu sa musím spovedať? 
Môj hlas sa zarezával az pod kozu. Lovca striaslo ale snažil sa to zákryt tým že prestúpil z jednej nohy na druhu. Premeral si ma od hlavy až po päty
-Hm takže hlava klanu? Dnes mam asi svoj šťastný deň!
Rozosmial sa na plne kolo a mne ho prišlo ľúto
-Skôr by som povedal že tvoja nočná mora za chvíľu začne chlapče.
Odfrkol som posmešné. 
Tým som ho zarazil. Prestal sa smiať a prižmúril oči
-Niekto tu ma husté reči
Precedil pomedzi zuby
-A niekto si neuvedomuje že ma všetko zrátané
Prevrátil som očami. Ely za mnou zalapala po dychu. A to upriamilo lovcovu pozornosť na ňu. Prižmúrenými očami si ju obzrel.  Pozorne som ho sledoval. Jeho zreničky sa rozšírili od prekvapenia.
On ju pozná!!
Preletelo mi hlavou. To bude problém. Svoj nahnevaný pohľad sa nesnažil kontrolovať a prišpendlil ma k miestu
-Čo chceš s ty dievčaťom robiť? 
-Hrať s ňou človeče asi nie
Odfrkol som. Provokoval som ho. Chcel som ho vytočiť do nepríčetnosti aby jednal pudovo a nie hlavou
-Myslíš že som až taký sprostý?
Vyštekol. Môj smiech sa rozľahol po tomto malom mieste a odrážal sa od vysokých stien malej budovy. 
-Vážne ti mám odpovedať chlapče?
-Ty jedna pijavica!!
Skríkol a jeho kusa vystrelila ďalší šíp. Bez pohnutia som stal na mieste. Keď sa však šíp priblížil moc rýchlo zachytil som ho holou rukou.
-Hm slušná práca...Vyzerá to že Lucian svojich žiakov dobre učil.
Prezrel som si detailnú ručnú prácu. Zlomil som ho na polovicu a odhodil preč. Lovec sa stvoril prekvapene až šokované
-Ako ako...
-Ako viem jeho meno? Prosím ta s tým starcom som bojoval par desaťročí kým vydýchol. Lenže bol prefíkaný a svoje znalosti a zápisky posunul ďalej. Starec jeden. Ale musím povedať že bola radosť s nim bojovať....Nie ako s tebou mladý. Nie si dosť vycvičený. Nevieš ani rozoznať postavenie upíra. Som sklamaný že takéto deti vypúšťajú do terénu.
Vystrelil ďalší a ďalší šíp. Bola to cela séria. Schytil som Ely a odskočil s ňou do boku
-Mal by sa naučiť ovládať svoje emócie. Pretože už nemáš s čím strieľať
Ako som povedal jeho ruka siahla dozadu do tulca ktory bol už prázdny. Ticha nadávka preťala ticho. Víťazné som sa usmial  a laškovné naňho pozrel. 
-A čo teraz s tebou maličký? Zabijeme ta pomaly či rýchlo. Alebo pošlem nejaký odkaz? Hm....
Vtedy však vytiahol peknú ručnú prácu. Meč.
-Ach takže to nebude až také ľahké. Škoda.
Natočil som sa k Ely ktorá to ticho sledovala. 
-Zostaň tu ,za chvíľu príde El,Louis a Liam
Prikývla. Otočil som sa a pomaly kráčal naproti bežiacemu lovcovi. Prvému švihu som sa vyhol ako aj desiatky ďalším
-No musím povedal že aj Starý Drake nesklamal a učil svojich nasledovníkov dobre. 
Zasmial som sa. Mohol som sa mu uhýbať dobrých 10 minút. Cítil som že už sú tu. Prevrátil som očami. Zachytil som lovcovu ruku, vykrútil ju a mec s cvengotom dopadol na zem. 
-Už ma to nebaví prepáč chlapče. Ale nechám ta ísť. Pozorne ma počúvaj odkážeš svojmu veliteľovi nech nelezú do môjho teritória. Myslím že keď im ma opíšeš tak budú vedieť o koho sa jedna a ty budeš podsteny tým že ťa nechal žít a hral sa s tebou. Tak utekaj! Vypadni!!!
Odhodil som ho. Zatackal sa. Zdvihol svoj mec a so strachom v očiach utekal preč čo mu nohy stačili. Obrátil som sa smerom k Ely. Vystrašene na mňa pozerala. 
-Neboj som v pohode
Usmial som sa a pomaly kráčal
-Niall pozor!!
Jej krik preťal ticho. Bleskovo som sa otočil. Dýka presvišťala okolo mojej hlavy a poškriabala ma na líci. Videl som ako lovec už uteká a neotáča sa. Prevrátil som ocami. El spravila bariéru a zhustila les aby toto miesto už nenasial. Cítil som jed ako ma štekli na koži. Lenže takýto slabý jed neplatí na mňa. Iba sa budem cítiť ako opitý. Zatriasol som hlavou. Vtedy do mňa narazilo malé telo. Pozrel som a videl vystrašenú Ely ako sa ku mne tisne. Kľakol som si spolu s ňou k zemi a tíšivo ju hladil po chrbte.
-Som v poriadku neboj nič sa nestalo
Sepkal som a snažil sa ju upokojiť. Nechcela sa ma pustiť. Tak som ju chytil ako nevestu a zdvihol si ju do náručia o ktorom som vedel že sa jej nič nestane. Pozrel som na Liama ktorý sa mračil
-Neboj je to slabý odvar pre mladých upírov. Mladý povie všetko čo som chcel. Vy sa postarajte aby ste zahladili naše stopy a aj náš pach. Ja idem s Ely k nej do bytu.
Len prikývli a ja som s ňou začal bežať.
Zastali sme až pred jej bytovkou. Podala mi kľúče a spolu s ňou som vybehol až pred dvere jej bytu
-Bude to tam vyzerať hrozne že? 
Zašepkala a ja som si spomenul na tu bitku v jej izbe. Sám pre seba som sa uškrnul
-Nie El a Dan sa o to postarali a tvoja izba prešla menšou zmenou. Ale iba ta. Tak pod ideme sa na ňu pozrieť. A musíme sa vážne porozprávať.

Zdvihla ku mne svoj pohľad a len prikývla. Bál som sa ako zareaguje....




takto nejako to u mna vyzeralo ked som rozmyslala ja viem hrozné so mnou :P nevedela som co a ako a tak :) inak v stredu idem na dalsie tattoos :3


11 komentárov:

  1. Vau nech j už ďalšia časť nemôžem sa dočkať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. .. Ako zareaguje načo ? :O ty si to zasa ukončila Ti teda poviem :-) ...Ách ale časť úžasná :-P ... Moc sa teším ná dalsiu ;-)
    Lenka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já tě miluju! :33 to je prostě dokonalé :33 vyplatí se čekat na část :)) prostě wow :33 a jaký tetování ted? :O :) doufám,že přidáš foto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ohhh toto čo? :OOOO dokonalé Mrkva! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujímavé, som zvedavá čo to bude obnášať ďalej :DDDD A hlavne kto bol ten debil, ktorý si myslel, že zabije slavného Nialla Horana, najväčšie upíra týchto čias :DDDDD Inak som úplne v pohode :DDD *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádhera...těším se na další díl

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jep konečne som prečítala všetky časti Dark a nová časť? skvelá.. a tie fotky :D Ale krásna si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super.... už sa teším na dalšiu časť :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nemuč nás a přidej další :333 Jinak musím říct, že kdyby to bylo v češtině nemělo by to takový šmrnc :333

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja viem že ma nepoznáš ...ale ..mohla by si mi odfotiť tú tvoju popísanú stenu za tebou? ..ja by som ju strašne chcela vidieť :) .....a časť je suprová! ....*beth*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělá část, ale ten konec? Jako mohl bejt jinčí ;DD
    Btw. To tetování ti závidím. Já s ním přjít domů letím přímou linkou na Mars.
    -Efka

    OdpovedaťOdstrániť