piatok 9. augusta 2013

Holiday...9

tak nemala som moc casu ale konecne som si ho nasla viete pivo je pivo a spanok je spanok tak chapeme sa :D dufam ze sa dalsia cast bude pacit a jedna s vas tipla s kym sa zapletie nasa Lili ale nejdem vravie ktora ale jeden spravny tip padol :D a tak ideme si pisat vonku je burka ako inak :D
btw odkaz pre Annie ano ty tam z BA :D na dalsi tyzden od utorka som v BA na takych prazdninach s babami ak chces mozeme sa stretnut kote :*

Hra
Lili:



Všetci sme šli za Harrym. Viedol nás dozadu kde boli súkromné boxy. Také ak ste nechceli byt v tom hluku. Samozrejme aj tu hrala hudba ale nie tak nahlas aj keď dunenie basov bolo počuť aj tu. Z boxov sa ozýval smiech alebo tiché rozhovory. Pokračovali sme až dozadu. V stupili sme do jedného boxu ktorý bol podľa mňa asi najväčší aj už iba kvôli tým miestam ktoré tu boli. Vzadu boli hnedé sedačky do pol kruhu a samé vankúše čomu sa môj pripitý človek potešil. V strede bol menší gauč a všade boli záclony. Na ľavo bol zaves ktorý bol odhrnutý a tak sme mali krásny výhľad na more čo sa mi páčilo. Zo stropu visel luster ktorý svietil na
červeno a dookola boli samé tlmene svetla.
  Chalani sedačku čo bola v strede odsunuli a tým spravili priestor na sedenie. Na zem sme nahádzali vankúše a usadili sa do kruhu. 
-Čo teraz? 
Opýtala som sa na čom sa zasmial Zayn. Z poza chrbta vytiahol fľašu Jacka. Harry pred nás položil poldecáky a ja som na nich prekvapene pozerala.
-To mate odkiaľ? 
Lenže odpovede som sa nedočkala lebo Jack začal tiecť
Nalial do piatych pohárov. Pre Liama samozrejme nie ten tam mal pohár nejakého nealko drinku. Každý zobral ten svoj , pozreli sme na seba a Harry sa zasmial troska pripito
-A na ex!
Vykríkol a povinne to do seba kopol. Troska skrivil tvar akoby jedol citrón ale toto bolo predsa len niečo lepšie. My ostatní sme nasledovali jeho príklad. Troška ma zamrazilo ale už nie tak ako na začiatku keď som bola triezva. 
Zatiaľ sme len pili a pili. Nehrali sme nič pretože ako povedal Louis "ešte sme moc triezvy to nebude ono" a tak sa neotáľalo a nalievalo. 
Chalani začali rozprávať o X-factore. Šli tak ako jednotlivci ale nepostúpili tam na návrh Nicole ich dali ako skupinu a teraz toho neľutujú. Lebo skupina je silnejšia ako jednotlivec. Nie po speváckej stránke ale po tej vnútornej. Videla som ako je medzi nimi puto niečo ako u mňa a dievčat. Šprtali do seba a stále sa doberali a ja som sa smiala. 
Na oplátku som im aj ja povedala nejaké historky na ktorých sa smiali a oni spomínali rodinu ako im chyba ale po tejto spoločnej dovolenke idú domov si odpočinúť ešte viac. Ako aj od spevu tak aj od seba. Bolo proste super. Nasmiala som sa a dosť toho popila. Poriadne som už o sebe ani nevedela. Sedela som na zemi medzi Zaynom a Liamom. Liam na mňa ustarostene pozeral ale ja som iba pokrútila hlavou a vzdychla si. Rukou som si prešla po tvary.
To bude opica
-Dobre už by sme mohli začať fľaša je prázdna
Ockom som pozrela na Louisa ako drží Jacka oproti svetlu a skuli aby zistil či tam už nič nie je. Pokrútila som hlavou bol vtipný tak som sa na ňom musela usmievať. 
-No tak Louis už toč!
Zavrčal naňho Zayn. Keď som na neho pozrela kusal si do spodnej pery a nepokojne sa mrvil. Ramenom som do neho buchla a on sa ku mne otočil
-Nebuď nervózny neboj to prežijeme
Žmurkla som naňho a jemu sa v očiach objavilo niečo zvláštne. Nechcela som to riešiť a ani som nemala silu.
Fľaša sa začala točiť a prvý to schytal Niall. Vzdychol si a čakal. Louis sa zákerne usmial 
-Pravda alebo odvaha? 
Vtedy som vyprskla smiechom čím som upútala pozornosť
-Hej čo sa smeješ!
Oboril sa na mňa Harry a trocha zavrčal.
-Nevedela som že budeme hrať pravda odvaha. Ja totiž z veľkými hrám už Odvaha alebo odvaha
Žmurkla som naňho a tým som ich vyprovokovala
-Dobre ako chceš
Žmurkol a otočil sa na Niall ktorý bol zmätený
-Takže Niall máš smolu je to odvaha alebo odvaha ako zavelila
Niall trocha poklesol ale nakoniec vypäl hruď 
-Tak teda makaj Tommo
Nastalo ticho. Z reprakov sa niesli tony nejakej zremixovanej pesničky a čakali sme čo vymysli
-Sprav striptíz
Vyhŕkol a ja som pozrela na toho chudáka ktorý nevedel čo ma robiť. Chalani sa zasmiali a my sme začali tlieskať a povzbudzovať ho. Predtým ako začal kopol do seba dva poháriky a postavil sa. Mierne ho zatackalo ale ustal to. Začal sa vrtieť a postupne si vyzliekal tričko a tým odhaľoval svoje vypracovane bruško. Obdivne a až lačne som naňho hľadela. Bol proste sexy. Ale nedala som to najavo aj keď viem že oči sa mi isto leskli. S Louisom sme najviac hulákali a povzbudzovali ho. Liam krútil hlavou ale nechal nás. Vďaka bohu. Predsa len opite decka...
Nakoniec skončil len v boxerkach a tak si sadol k nám a usmieval sa hrdosťou že to zvládol. Zasmial sa a točil. Dopadlo to na Liama. On prekrútil očami a pozrel na blondáka ze co vymysli
-Jeden pohárik Liam

Zo začiatku protestoval ale nakoniec sa dal ukecat čo ma prekvapilo. Chalani hulákali a ja s nimi tlieskali sme. Točil On a padlo to na Harryho. Hodil po ňom banán a musel ho zjesť. Čo bolo celkom vtipne a dosť sexisticke
Keď ho konečne dojedol tak som si vydýchla lebo sa to nedalo vydržať. Tentoraz sa roztočila fľaša a jej prázdne hrdlo dopadlo na moju osobu. Zdvihla som pohľad a hľadela do Harryho zelených očí ktoré boli zakalene či už alkoholom alebo vzrušeným. Potichu som sledovala ako sa jeho úsmev začal rozširovať. Zdvihol jeden kútik úst a vyčaroval ten najdrzejší úsmev. Jazykom si prešiel po hornej pere a povedal
-Pobozkaj Zayna
Vyslovil tuto úlohu a ja som sa otočila k Zaynovi ktorý prekvapene naňho pozeral a nakoniec pozrel na mňa. Len prikývol. Hodila som drzý úsmev na Harryho
-Si myslíš že to nezvládnem tak sleduj a uč ca mladý

Zayna som jemne zatlačila do hrude aby sa oprel o kreslo čo bolo za nim. Ukazovákom som nadvihla jeho bradu a so zavretými očami sa prisala na jeho plne a horúce pery. Pobozkala som ho na hornú peru a jemne do nej zakusla. Spolupracoval a ani sa nebránil. Mala som ho v hrsti. Na jeho perách boli kvapky alkoholu tak som ich pomaly až bolestne každú jednu oblizla. Nakoniec som skončila. Jemne som ho pobozkala na jeho červene a napuchnuté pery
Odtiahla som sa a videla ako oči ma stále zavreté. Hruď sa mu zdvíhala dosť rýchlo. Lapal po dychu. S drzým úsmevom som sa otočila na Harryho ktorý mal sánku až niekde na zemi a nebol sám
-No čo hráme? 
Nečakala som na odpoveď. Fľaša padla na Louisa. Zamyslene som si zakusla do pery keď mi svitlo
-Sprav Harrymu cucflek nad jedným vrabcom
Kopol do seba panáka. Harryhy si dal dole tričko a tak odhalil svoje vypracovane a potetovane telo. Louis sa rovno sklonil k jeho hrudy a prisal sa na jeho hruď. Harry zomkol pery a zamračil sa. Keď Louis skončil ostala mu tam mala modrinka na pamiatku. Točil Louis a padlo to na Zayna. Hodil očkom na mňa
-Sprav Lils nieco na pamiatku konkrétne cucflek
Zasmiala som sa
-Pomsta Louis? 

Len žmurkol. Ani som sa nespamätala a Zayn ma zatlačil na zem do vankúšov. Natiahla som krk aby mal lepší prístup a pousmiala sa. Privrela som oči. Jeho telo sa skláňalo nad mojim a jeho pery najprv len jemne prebehli po mojom krku kým si našli to správne miesto. Opatrne sa do neho zakusol. Robil to tak pomaly až ma skoro týral. Potiahol moju tenkú kožu dohora a ja som zalapala po dychu. N tele mi nabehli zimomriavky. Mala som chuť mu prsty zapliesť do vlasov ale ovládla som sa
Srdce som mala až niekde v krku keď sa odtiahol spokojný so svojou pracou. Sadla som si a rukou si opatrne prešla po modrine. Dosť to bolelo. Sykla som a škaredo naňho pozrela. Len sa usmial...
A takto to šlo ďalej. Úlohy naberali na sexuálnom podtóne a bolo to dosť bláznivé. Harrymu som napríklad spravila druhy cucflak nad druhým vrabcom.  A na mojom krku bol pricapený ešte Louis, Harry ktorý si to náramné užíval a Liam. Niall mi musel len venovať dosť vášnivú pusu. Proste bolo toho moc. Po Jackovi prišla slečna vodka ktorá nás dorazila. Nevedela som o sebe nič. Ale viem že sa to začalo zvrhávať. Čím ďalej boli viac nadržanejší. Vyzliekali ma a mne to nevadilo veď komu hej v mojom stave? Myslím že ak by tam nebol Liam dopadlo by to dosť zle. Asi by sme sa všetci vyspali a mali grupáč. Veď prečo nie čo? Vďaka Bohu za Liama.

Zobudila som sa na strašnú bolesť hlavy a toho že môj žalúdok protestoval. Nevedela som kde sa nachádzam a bolo mi to jedno. Keď som vyletela z postele o niečo alebo niekoho som zakopla. Rýchlo som sa postavila a ďalej smerovala do kúpeľne. Dúfala som že je tam kde aj moja. Šťastie stalo pri mne.  Vbehla som tam a hneď sa sklonila k záchodovej mise. Mojej dobre známej. Začalo ma dávať ale nič nešlo von. Dusila som sa ale žeby som sa vyvracala tak to nie. Dopadla som na zadok. Slzy mi tiekli dole prúdom. Nie smútku ale proste s toho že som nemohla vyvrátiť ten alkohol. Zotrela som si plot. Vedela som čo mam spraviť  
-Lili si v pohode?
Vyľakala som sa hlasu ktorý sa za mnou ozval. Keď som sa otočila videla som Liama len v pyžamových kratasoch ako si pretiera oči a ustarostene na mňa hľadí
-Ja len vylákal si ma...môžeš mi povedať co sa stalo? Lebo nič si nepamätám
Usmiala som sa a on sa zasmial. Prišiel ku mne a sadol si vedľa vani a oprel sa o ňu.
-No tak hrali sme fľašu. Ale to vieš. Keď to začalo ísť do tuhého a keď ta chalani začali vyzliekať tak som to zarazil. Dosť protestovali ale nakoniec to vzdali. Tak som vás pomaly niesol. Lenže nevedel som nájsť tvoju kartu tak som ta nechal spat tu u mňa a ja som si ľahol na zem
Usmial sa a ja som sa cítila trápne
-Liam pre boha mňa si mal nechať na zemi nemal si tam ležať ty. Budeš cely dolámaný a mne by to bolo jedno.
Len zavrtel hlavou. Opäť ma naplo ale ja som vypľula iba sliny
-Vážne si v pohode?
Starostlivo na mňa pozrel a ja som sa usmiala
-Hej len sa mi nedá vyvracať to je problém
Zrazu sa zasmial a ja som naňho pozrela
-Prepáč ale to si asi prvá. Ostatní stihli už po ceste a trocha to aj na tebe skončilo
-čože?!
Vtedy som na seba konečne pozrela. Na sebe som mala čierne tričko s batmenom. Liamove
-Ja Liam...ďakujem
-V pohode
Úsmev mi opätoval. Sedeli sme tam v tichosti. Nebolo to také blbe ticho ale v pohode
-Ja Liam inak dúfam že som nevyviedla nič trápne
Ozvala som sa a pozrela naňho. Len sa usmial
-Tak ak ratas par cucflekov a par bozkov tak nič zle
-O môj bože
Tvar som schovala do dlani keď mi niečo doplo. Vystihla som sa na nohy čo som asi nemala lebo som sa zatackala. Lenže Liam bol pohotový a zachytil ma. Postavila som sa pred zrkadlo a odokryla si krk.
-Nie...
Zašepkala som. Svietili mi tam 4 cucfleky. Prstami som prešla cez ten najväčší
-To...
-Harry
-Vrátila som mu to? 
-A riadne
-Dobre
Opláchla som si tvar a otočila sa na Liama. 
-Liam prosím odprevadil by si ma na izbu? 
-Prečo?
-Tak potrebujem si dať lieky a ty sa potrebuješ vyspať a na zemi spať nebudeš
Zavelila som a nechal to tak. Podal mi moje veci a kabelku. Našla som kartičku. Boli tri hodiny ráno.
Prechádzali sme tichými chodbami až sme zastali pred mojou izbou
-Ráno pri raňajkách?
Ozval sa a ja som len prikývla
-Som zvedavá na chalanov
Zasmiali sme sa. Na rozlúčku ma objal a ja som vbehla do izby. Vošla som do kúpeľne a spravila niečo čo už dávno nie. Prsty do krku a nastalo to správne uvoľnenie. Obsah žalúdka skončil v záchode a konečne mi bolo lepšie. Vyčerpane som sa hodila na posteľ a zaspala.
Zobudilo ma klopanie na dvere. Dnu sa mi vrútili baby a ja som na seba museli rýchlo niečo hodiť a umyť sa. Vyzvedali čo bolo včera ale ja som ich umlčala pohľadom a ony pochopili preto sa začali potmehucky usmievať. Blúzku bez rukavov som si zapla až po krk aby som zakryla fľaky a na nohy šortky. Ponáhľala som sa za nimi. 
Pri recepcii som zbadala známe tvare a s úsmevom sa k nim blížila. Keď ma zbadali tak.....


Ďalšia kapitola skončila a mne to bolo vtipne.
-No čo dodať
Pozrela som na chalanov a rozosmiala sa a oni s nimi. Videla som ich červene tvare ale aj úškrny
-Nemôžeme za to boli sme mladý...dobra výhovorka ze Harry? Mam ju od teba
Žmurkla som naňho a on ukázal palec hore.
-No ďalšia kapitola bude dosť zaujímavá. Nazvala som ju
Dobre ráno

Tak co poviete? Moze byt? :D neprehnala som to? :)

6 komentárov:

  1. neprehnala si apsolutne nic! je to uzasne! uplne pripominajuce:young and wild! teda diiievca poviem ti dost dobreeee toto! :DD pobaviloo a ver ze predstavivost precovala :DD mozno by som aj chcela byt na jej mieste.. ved mat nejaku pamiatku od chlapcov z 1D... dobre uz koncim racej :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oooooooooo mrkvooooooooo toto je bomba <3 mať tak cucflek od Harolda ebo jedneho z nich bože ! :DDDDDD si proste TOP <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určitě si to nepřehnala :33 jr to vážně úžasný :33 být na jejím místě :33 hej umřela bych _D prostě dokonalost ♥ těším se na další :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie neboj sa, nepreháňaš to! :DD je to úplne super :D byť tak na jej mieste :3 áááh :33 :DD teším sa strašne na ďalšiu! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ....Bomba ..NePrehnala si to je to úžasné :-P :-)
    Lenka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dalšiu a ešte dneska :P !!!!! ináč si ma nepraj :DDD

    OdpovedaťOdstrániť