pondelok 5. augusta 2013

Holiday...8

Musim povedat že milan Lieskovský bol uplne uzasny! zábava že najvááááác :D inak som sa nasmiala a zabavila ako nikdy :D :D uplne parádne :D a hlavne s mojimi babami :D a tie tanecky s kamaratom :D muela som ho upozornovat ze oci mam inde :D :D :D :D :D  ale to potom mozno niekedy o tom napisem jednodielovku :D tak teraz dalsia cast dakujem za pekne komentare :D a uz ste si museli zvyknut na tie moje konce ta ne? :D

To vážne?!
Lili:


Hľadela som do jeho očí omámené neschopná slova. Jedine čo som dokázala bol úsmev. Spamätala som sa až po kopnutí do nohy. Sykla som a pozrela na Lucy ktorá sa veľmi nenapadne tvárila. Zavrtela som hlavou a otočila sa opäť k nemu
-Áno?
-Ha! Vedel som že si to ty. Ja len že som tu s kamošmi že či by si sa k nám nepridala.
Krásne sa na mňa usmial a mne bolo jasne že keby som stala tak som už na ženy
-Rada ale neviem ako baby s chalanmi že či...
Ani som nedokončila lebo mi do reči skočila opäť Lucy
-Sa idú zdekovat na prechádzku takže sa nám o ňu postarajte a neopite ju moc a dotrepte na izbu. Kartičku ma takže sa vidíme až pri raňajkách. Maj sa drahá uži si to.
Ani som sa nenazdala a už som hľadela na ich chrbty ako sa vzďaľujú a Lucy ich pohana ako ovce. S neznámym sme na seba prekvapene pozreli a nakoniec sa rozosmiali
-No čo nič iné mi neostáva
Postavila som sa a vzala kabelku. V tichosti sme mierili niekam dozadu. Obzerala som si ho nenapadne. Mal na sebe biele tielko a džínsové šortky a na nohách biele supry. Vyzeral tak zlato. Aj s tými jeho strapatými vlasmi. Už som to nevydržala. Vôbec som nemala šajnu ako sa vola ale tužila som to vedieť
-Inak je mi to blbe. Ty vieš moje meno ale ja tvoje stále nie. 
Opatrne som sa naňho usmiala. Šokovane zastal na mieste a obzeral si ma. Pod jeho pohľadom som sa cítila nervózne. Začala som sa ošívať a čakala som. 
-Vážne nevieš kto som? 
Pokrútila som hlavou a pozerala naňho ako na blázna. On sa rozosmial na cele kolo až sa za nami otáčali
-Prepáč mi to. Ja som myslel že vieš keďže mňa a mojich kamarátov pozná polovica ľudí  a tejto planéte. Tak ešte raz. Ja som Niall Horan rad ta spoznávam
Žmurkol na mňa a ja som si s nim potriasla rukou. Na čo sa zasmial a strhol ma do náruče. Pokrútila som nad nim hlavou a nechala sa nim viest k stolu. Jeho modré oči sa usmievali na všetky strany a nemohla som si predstaviť dievča ktoré by mu odolalo. 
-Inak už je lepšie? 
Prekvapil ma otázkou a ja som len prikývla nechcela som to moc rozoberať. Pochopil ma a tak začal o niečom mlieť. Zastali sme až pri stole od ktorého na mňa hľadelo viacero párov očí. Niall si odkašľal takže strhol na seba pozornosť.
-Takže chalani toto je Lili. Lili toto je...
-Niall dokážeme sa predstaviť
Prerušil ho chalan s kučeravými vlasmi, zelenými očami a rozkošnými jamkami v lícach. Niall prevrátil očami a tak si sadol. Ten kučeravý pristúpil ku mne prvý. Mal na sebe čierne tričko Ramones a svetle džínsové šortky ktoré mal ohrnuté vyššie. Mal krásne vypracovane telo a pokrývalo ho viacero tetovaní. Pri pohľade na neho by sa nejednej dievčine roztriasli kolena. Rukou si prehrabol kučery a hodil na mňa drzý úsmev. Zdvihla som nad nim obočie a pobavene sa usmiala
-Ja som Harry rad ta spoznávam
Usmial sa a objal ma tak isto ako Niall. Škoda len že jeho ruky sa náhodne zošuchli na môj zadok.
-No dobre Harry toto si nechaj na neskôr
Dotyční odo mňa odtrhol Harryho ktorý niečo zafrflal. Pozrela som na chalana ktorý ma zachránil. Na tvary mal veselý úsmev, hnedé vlasy mal trocha vyčesané a strapaté, zeleno modré oči na mňa hľadeli tak milo a šibalsky pri čom som sa musela aj ja usmiať. Ako aj Harry aj on bol viac svalnatejší a potetovaný. Oblečené mal biele tričko s bodkami a hnedé platene šortky. 
-Ja som Louis. A Harolda si nevšímaj  už ma toho viac v sebe. A keby moc otravoval daj vedieť
Zasmial sa a ja s nim
-Dobre
Žmurkla som naňho a on ma objal a vrátil sa stále hundrajúcemu Harrymu. Zrazu mi pohľad zatienil chalan ktorý mal snedu pokožku, krásne hlboké hnedé oči ktoré boli tak dokonale ako aj  jeho úsmev. Bol odo mňa vyšší ale vlastne ako aj ostatní. Opäť ďalší svalnatý a potetovaný ako sa patri a mal to mega sexy. Čierne havranie vlasy mal vyčesané a krásne žiarivo sa na mňa usmieval. Oblečené mal čierne platene šortky a biele obtiahnuté tričko s véčkovym výstrihom. Bol úplne krásny
-Ja som Zayn
Usmial sa a jemne ma objal akoby sa bal aby som neodpadla. Úsmev som mu opätovala až nakoniec ostal posledný. Keď som sa naňho pozrela bol mi dosť povedomí. Tiez zastal predo mnou a oberal si ma. Bol vysoký, svalnatý, mal len par tetovaní. Oblečené biele tielko a rifľové šortky. Jemne strnisko a kratšie hnedé vlasy. Hnedými očami ma prepaľoval akoby sme sa poznali ale ja som mala ten pocit. Znenazdajky sa usmial
-Lili? Veď mi sme sa stretli dva dni dozadu nie?  Teda skôr narazili
Zamyslela som sa a mal pravdu. On bol ten bežec
-Jasne už viem
Zasmiala som sa a on ma objal
-Tak teda ja som Liam
Prikývla som a za nim sa ozvalo odkašľanie. Otočili sme sa a Lousi na náš šibalsky pozeral
-Niečo nám ušlo? 
Sadla som si vedľa Liama a nechala nech to vysvetli
-Nie. Iba to že keď som bol raz večer behať narazil som akosika do Lili a tak sme sa stretli.
-Ahaaaa
Povedal dosť ťahavo akoby nám neveril. S Liamom sme naraz prevrátili očami na čom sa Niall zasmial.
-Dobre teda idem pre fľašu
Zayn Vyskočil na nohy a utekal k baru. Trochu som si obzrela jeho zadok a musela uznať že bol na zahryznutie.
-Tak Lils čo tak o sebe niečo povedať? 
Začal Harry a nahodil dosť flirtujúci úsmev. Pokrútila som hlavou a oprela sa lakťami o stôl.
-Tak čo by som povedala? Mam 19 skončila som strednú. Chystám sa na vysokú žurnalistiku a literárnu fakultu. Mam staršieho brata. Na dovolenke som tu s babami teda mojimi najlepšími kamarátkami. A už neviem
Mykla som ramenami a chalani len súhlasné zahmkali
-A čo vy? Podľa Nialla by som vás mala poznať ale vôbec netuším
Vtedy Harrymu zabehlo a Louis ho musel zachraňovať. Niall sa začal smiať ako bláznivý a Liam na mňa prekvapene pozrel
-Vážne nevieš?
Pokrútila som hlavou
-Tak my sme teda One Direction stále nič? 
-Niečo mi to vraví. Skúste niečo zaspievať? 
Navrhla som. Viete mam zlu pamäť na mena pamätám si skôr pesničky. Liam pozrel na chalanov a ty prikývli. 

Začali spievať pre mňa známu pesničku ktorú si hrávam na klavíri
-Vy spievate Little Thing? 
Začudovala som sa a oni sa usmiali
-Takže vieš
Zvolal Louis a zotrel si imaginárny pot z čela. Ja som len mykla ramenami
-Sorry Boys ale pamätám si skôr pesničky ako interpreta teda česť výnimkám
-A čo teda počúvaš? 
Do debaty sa zapojil už aj Zayn ktorý sa vrátil aj s fľašou Jacka
-Hm mam rada Imagine Dragons,30 Seconds to Mars,Linkin Park, The Script,Macklemore,Ramones,Nirvana,Olly Murs,Ed Sheeren,Rihanna,Beyonce,Justin Timberlake,Michel Jakson a už ani neviem
Mykla som ramenami a chalani zostali ohúrene na mňa hľadieť
-Ste si mysleli že budem počúvať Justina Biebra? Alebo niečo také? 
Len prikývli
-Pardon chlapci ale pri mojich dievčatách sa také nepočúvajú
Zasmiala som sa a vzala pohárik do rúk.
-Tak čo pripijeme si? 
Na to sa hneď prebrali. Vzali svoje poháriky
-Na nove priateľstvo a na dovolenku!
Skríkol Niall a kopli do seba na ex. Pozrela som na Liama a on pil iba Džús
-Liam prečo nepiješ? 
-Nemôžem kvôli obličke. Mam iba jednu
-Aha
To sme nechali tak a začali sa baviť. S chalanmi som si rozumela a bola som prekvapená že som bola taká uvoľnená. Možno to bolo tým že mi s nimi bolo skvele. A musím uznať že bolo svetovo. Zabávali sme sa a bláznili. Alkohol tiekol dole prúdom ako čistá voda. Rozprávali mi o sebe o rodine aké je to ťažké byt od nich. Chalani spomenuli priateľky a tak sme sa proste bavili o živote. Vtipkovali a smiali sa ako kone. Ľudia okolo si museli o nás myslieť.
Čím bolo viac hodín tým peckovali lepšie pesničky a ja som chcela isť tancovať
-No tak chalani poďte

Hodila som na nich psie oči a oni konečne povolili. Zvýskla som a Vyskočila zo stoličky. S vrtiacimi bokmi a rukami nad hlavou som sa presúvala na parket. Stratila som sa v dave. S rukou nad hlavou som tancovala a užívala si to.
Zrazu som pocítila ako ma niekto zaťahal za boky a ocitla som sa v kruhu pri chalanoch. Musela som sa smiať na ich tanečných kreáciách aké predvádzali. Dobre že som sa nepocikala od smiechu. Boli to dreva ale snažili sa a boli na zožratie taký boli zlatý. Najprv len tlieskali a prestupovali s nohy na nohu
Krútila som hlavou a tancovala ďalej. Chalani sa ako vidím dobre zabávali a to bolo hlavne. Ja som privrela oči a nechala sa unášať remixom ktorý hral. Milovala som tanec a od Andy sa na mňa niečo nalepilo. A predsa len jeden čas ma donútila s ňou chodiť na hodiny free stylu aby sme sa niečo naučili a hlavne aby tam nechodila sama. 

Ako prvého som schmatla Louisa a vtiahla ho do kruhu kde sme spolu tancovali. Chudák bol taký zmätený a tváril sa ako šteniatko ktoré nechcete zobrať na prechádzku. Ale nakoniec začal predvádzať nejaké kreácie a ja som sa bála že odpadnem
Začal krútiť rukami a tou jeho sexy ritkou. Ale snažil sa a to bolo hlavne. Dokonca aj Harryho som k nám zatiahla a to bol asi môj koniec. Musela som sa vzdialiť. čupla som si a šúľala sa od smiechu. Ten blázon tam začal robiť rozprašovač

To je blázon. Okolo chalanov sa začal tvoriť obrovsky kruh. Niall sa tam smial a Liam nevedel čo ma robiť či zachraňovať tých dvoch alebo sa pripojiť ku Niallovi a Zaynovi.  

Musím ale uznať že si ich podržali lebo nabehli k nim a začali tancovať. To už som si musela sadnúť lebo by som to nevydržala
  Dali sa do jedného radu a začali nejaký taneček tancovať. Urobili pohyb panvou dopredu. Začali triasť akoby prsiami a robiť otočku s jednou nohou ktorá bola mierne pokrčená. Najviac boli tie ich výrazy pri tom.
Ďalej pokračovali tým že keď boli zadkami otočený ruky dali nad hlavu a prekrížili ich a začali vrtieť zadkami. Smiala som sa a to kvalitne. Tak to prezívali a hlavne Niall a Louis. Ale musím uznať zadky majú dobre. Veď sa ani nečudujem. Mala som chuť ich do nich štipnúť. Nakoniec sa opäť začali otáčať a pokračovali
Tento krát mali ruku pod bradou a začali ju dávať do rôznych strán. Keď to bolo už v najlepšom. Dj zmenil pesničku čo chalanov zarazilo. Pozreli na seba a začali sa smiať ako divy. Niall bol cely červený. Bála som sa aby nedostal srdcový infarkt. Keď ma Louis zbadal ako sedím a smejem sa na nich tanečným krokom ku mne prišiel a bez milosti si ma prehodil cez rameno
-Nie Louis daj ma dole Louis!
Búchala som ho po chrbte. Zbadala som jeho peknú vypasovanú ritku. Neodolala som a štipla ho do ritky
-Au!
Skríkol a rýchlo ma polozil na zem. Škaredo na mňa pozrel a ja som sa len nevinne usmiala. Na bokoch som cítila ruky. Pozrela som a bol to Zayn. Ťahal ma k nim a tancovali sme ako divy hlavne oni. 
Dali sa všetci k sebe a začali robiť nejaké pohyby. Smiala som sa až mi slzy tiekli. Boli proste bomboví. Nevydržala som to a Zaynovi skočila na chrbát. Začal sa smiať a tak sme tancovali asi 15 minút. Nakoniec nás to prestalo baviť a šli sme si sadnúť. Napili sme sa. Pozreli na seba a rozosmiali sa
-Nevedela som že ste také parketové levy rawrr
Zavrčala som a oni sa začervenali
-Tak vieš moc sa neukazujeme
Žmurkol Zayn a ja som pokrútila hlavou
-Počujte čo tak ísť niekde kde je viac súkromia? A zahráme nejakú hru? 
Navrhol Harry. Ked nik neprotestoval tak sme sa postavili a mierili za nim. Ťahal nás do zadu. Hm som zvedavá čo to bude.....


Usmievala som sa ako slniečko na hnoji keď som spomínala na tie ich tanecky
-Stále sa smejem na tom ako Louis vrtel zadkom alebo ako to Niall prežíval.
V dave bolo vidno ruku ktorá vyletela hore
-Áno? 
-To vám mame veriť že ste sa stretli s One Direction na dovolenke?
Vedela som že príde tato otázka. Prevrátila som očami pozrela k dverám. Usmiala som sa na nich a oni mi úsmev opätovali. Boli iba štyria ako som si myslela
-A neveriaci Tomáš sa ozval. Áno stretli sme sa na dovolenke a stala sa s nás celkom dobra partia. A prečo o nich aj píšem? Lebo to mam dovolene ako od nich tak aj manažmentu. A predsa len je to reklama a kto by jej odolal? A ak mi neveríte otočte sa k dverám. Dámy a pani One Direction
Zahlásila som ako nejaká redaktorka a videla ich oslnivé úsmevy zároveň so šokovanými pohľadmi. Pomaly prešli dopredu a sadli si vedľa dievčat s chalanmi. Držali sme im miesta. Nevedeli sme na isto či prídu ale predsa len
-Ďakujem chlapci že ste prišli
-To by sme si nenechali ujsť veď budeme vedieť čo si o nás myslíš aspoň 
Zasmial sa Louis a drgol do Nialla. Ten s tašky vybral čipsy a ja som sa nad nim zasmiala
-Dobre teda ďalšia kapitola ma názov

Hra


tak čo vravíte? :D nečakali ste co? :D moze byt? :D len taka otazka čo myslite s kym sa naša Lili zamota? :D hm? :D

7 komentárov:

  1. Umrem :DDD je to skvelé :D :)
    Tie ich tanečky :DDDDDDDDDDD Dobre, ja mám dosť :D ešte aj tie vtipná gifká tam daj, jasné, veď prečo nie :D aby som sa smiala ešte viac :D a ten Louiho tanček :3 Ježiši, on je taký neuveriteľne zlatý... ja ho chceeem :( :D
    Netuším s kým sa Lili zamotá -_- Pri tebe už netuším vôbec nič, takže preto :D ale asi by ma potešiil... potešiil... Zayn :3 Neviem prečo, len tak :D Zayn :D
    A čo sa týka toho, či som to čakala... Dá sa pri tebe niečo čakať, mrkva? :D :D To nebola dobrá otázka :D Ale Niall... Bože, aký je ňuňo, roztápam sa :3
    Teším sa na ďalšiu a dúfam, že bude čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože :DDDD smejem sa ako blázon :DD k tomu mám chrípku takže to bolo úžasné priam dusiť sa smiechom :D ale to nič :DDD stáva sa :3 :D a teraz ako to dopadne..prečo tam boli iba 4, už pri tom závere? o.o a jáááj to zas bude premýšľania :( ale tak si počkám :) a časť bola úplne super ♥ teším sa na ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je jinak boží :33 já tady prostě nemohla z těch jejich tanečků když jsem si to představila:D:D:D:D asi umřu :D:D:D jako s kym se zaplete? to bych i já ráda věděla! :D:D:D:D je to prostě naprosto dokonalé :33♥ strašně se těším na další část :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hm .. buď Zayn alebo Liam :D skveléé

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Imagine Dragons <3
    No ako taaaaaato časť konečne sú tam chalaniiii :3 a tie tanečky ja umrem :DDDDDDDDDDDDDDDD vaaaaazne dokonalá časť !!!! :3 odo mňa dnes vše s láskou čiči <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podľa mňa sa zamotá s Liamom :D neviem prečo ale myslím si :D no a čo sa týka časti! mega úžasná! bezpochýb! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ....Tak ako s tymi tancami si to zabila dievča ... Smejem sa ako idiot :-D .... Som zvedavá akým sa zamotá :-P ... A.časť bez pochýb úžasná <3 ;-)
    Lenka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť