streda 9. októbra 2013

Waw!

Baby uprimne som dojata :) kamarátka mi poslala jeden link na sutaž a dívam sa že čo? a čo nevidím? Som nominovaná? Ja? S Dark Side na ktorý nemám poriadne čas? No proste neviem čo mám povedať len že patrí vám veľké dakujem bez vás by som nebola to čo som a kde som :) nebyť vás mojich zlatíčok a verných čitateliek neviem čoby som robila :) Patri vám jedno veľké dakujem :) Ešte raz dakujem všetkým dievčatám ktoré ma nominovali do Summer 1D FF Awards v kategori Niall :) Ešte raz dakujem vážim si vás za všetko čo robíte pre mňa a pre tento blog :) Nie som to len ja kto ho tvorí ale aj vy :) A som rada že vás mám a budem sa snažiť viac to zvládať už len kvôli vám :) Ešte raz dakujem uvedomila som si nie len teraz ale aj predtým že tento blog mi dal viacej ako len písanie príbehov dal mi priateľov a svet do ktorého môžem ujsť :) Dakujem :)

1 komentár:

  1. nemáš začo :) zaslúžiš si to :) myslím, že je to taká veľká vďaka tebe táto nominácia :)

    OdpovedaťOdstrániť