štvrtok 12. septembra 2013

Holiday...15

Tak ano piasem si cast v skole. kedze informa a nasavame velmi silno informacie ked tu nie je ucitelka :D mile :D no tak po dlhom case. Ja viem prepacte ale teraz je toho v skole vela. Menili sa nam ucitelia a dva krat do tyzdna mame 9.hodin co je zabijak ako aj dnes....takze budem si musiet na to zvyknut :)


Zamilovaná
Lili:

S pootvorenými ústami som hľadela do jeho krásnych očí ktoré boli prižmurené v širokom úsmeve. Zreničky rozšírené od množstva alkoholu a tak isto aj jeho tackavá chôdza. Povzdychla som si. Ako ma len našiel? 
Pomaly sa ku mne dotackal a sadol si vedľa mňa. Oprel sa o lakte. Pozorne sledoval obzor na ktorom sa vysmieval veľký mesiac a množstvo hviezd. Trocha som sa pohmýrila a nespúšťala s neho zrak. Pozerala som na jeho bezchybný profil ktorý bol zamyslený a ani na mňa nepozrel. Kútik jeho pier sa mierne pozdvihol smerom hore. Bola to taká kysla grimasa na ktorej by som sa inokedy zasmiala ale dnes nie.
-No čo hviezda čo nejdeš k nám? 

Ozval sa svojim chrapľavým hlasom po ktorom mi naskočili zimomriavky. 
-A čo tam?  Opíjať sa? Nie včerajšok mi stačil
Prehovorila som tichým hlasom ktorý sa mi trocha kolísal. Odkašľala som si a ďalej naňho hľadela. Jeho úsmev sa rozšíril ešte viac až sa nakoniec rozosmial.
-No tak Horan na čom sa smeješ? 

Buchla som ho do ramena čo ho rozosmialo ešte viac
Smial sa tak ako blázon ale veď on nim aj bol. Nevydržala som to a rozosmiala sa s nim
-Pri tebe sa cítim ako blázon!
Dostala som so seba
-A tým patri svet!
Skríkol a rozhodil rukami. Pri ňom som sa cítila tak uvoľnene a spotalne. Mohla som sa smiať a nemusieť dávať pozor na to čo si o mne ľudia pomyslia. Ako som rozmýšľala nad týmito vecami pocítila som tlak na perách. Vtedy som si uvedomila že Niall sa prilepil svojimi horúcimi perami ktoré chutili po alkohole na moje pery ktoré boli pootvorene od mierneho šoku. Pomaly začal hru s perami. Nebránila som sa ale ani neodpovedala. Ruku priložil na moje líce. Horúcim jazykom prešiel po mojej spodnej pere a následne s nim zablúdil do úst. Moje telo bolo v tak paralyzovane že som ho nechala nech si robí čo chce. Bozkával ma náruživo až živelné. Pomaly ma zatlačil na dosky móla ktoré voňali po morskej soli. Roztrasene ruky som mu obmotala okolo krku. Pomaly a opatrne som mu začala bozky opätovať. Začala som si užívať každý jeden jeho dotyk. Boli to nežné pohladenie ktorými láskal moje boky a hebké pery ktoré sa maznali s tými mojimi. Keď som už nevládala dýchať opustil moje pery a jazykom začal zanechávať mokru stopu na mojej sánke. Natiahla som hrdlo. Zmyselne som vnímala jeho vlhké pery ktoré sa hrali s tenkou kozou pod uchom a nad tepnou. Nosom dráždil každú jednu časť a nevynechal ani milimeter. Srdce sa mi trepalo ako kolibrík ktorý chce vyletieť ale nemôže. Bola som lapená v pasti. V zlatej klietke z ktorej nebolo uniku. Vášeň zahmlievala moje zmysli. 
Veľké dlane putovali po mojom tele. Zastali až na bokoch kde sa zakliesnili. Rukami som mu škriabala po chrbte a počúvala jeho spokojne vrčanie. Jednu nohu som mu vyložila okolo pása a druhu si preplietla s jeho nohou. Panvou sa pohyboval dopredu a dozadu. Dráždil moje najcitlivejšie miesta. Svojim stvrdnutým rozkrokom naznačoval že chce len jedno....
Z pier mi vyšiel slastný ston ktorý zanikol v jeho perách. Svojimi dlhými prstami našiel putka od mojich riflí a začal ich pomaly sťahovať. Nepokojne som sa mrvila. Bol veľmi pomaly a ja nedočkavá. Naťahoval to ako gumu v trenkách. 
-No tak
Zakňučala som a on sa zasmial. Vyhovel mojej prosbe a silnejšie potiahol. Kratasy sa zastavili až na mojich členkoch. Ruku polozil na moje brucho a začal s krúživými pohybmi ktoré spôsobovali motýle v mojom tele. Žalúdok mi skrúcalo. Rukou som ho drsne potiahla za vlasy lebo ma nebavila tato hra na mačku a myš. 
-Počkaj...
Zašepkal zastretým hlasom. Zavrčala som a rukami nahmatala len jeho riflí. Bez toho aby stihol hoc čo povedať som mu ich stiahla a mal už len boxerky. Počula som jeho tlmený smiech. Niečo povedal ale cez toľkú vášeň som mu nerozumela. Konečne prstami zablúdil k lemu mojich nohavičiek. Zadržala som dych a čakala. Tlak ktorý signalizoval že ich pomaly a dráždivo dáva dole. Pri tom mi hlboko hľadel do očí a kusal si do spodnej pery
-Horan ty prasa opite kde si?!
Cez tu všetku hmlu sa do mojej hlavy prenikol povedomí hlas. Vášeň bola zrazu preč. Dostala som studenú sprchu. Oči sa mi rozšírili od hrôzy nad zistením čo sme skoro vykonali s opitým Niallom ktorý nevedel ani kde je sever. Prudko som ho od seba odstrčila a rýchlo si natiahla šortky. Počula som jeho tiché nadávky a sledovala ako si napráva rifle. Prudko sa postavil na nohy a tackavo sa zaknísal
-Kto ma hľadá!
Skríkol a v diaľke bolo počuť zvolanie že ho našli. Dobehol k nám Liam a keď videl že je so mnou zamračene pozrel raz na jedného a raz na druhého. Nakoniec sa jeho pohľad a asi aj hnev obrátil na Nialla
-Niall ešte raz takéto niečo urobíš tak ta pošlem domov! Vieš ako si nás vydesil? Mohol si sa utopiť!
Jeho hlas naberal na hlasitosti. Videla som len vysmiateho Nialla ako sa hodil okolo jeho krku
-Ale daddy neboj sa tak nič sa mi nestalo bol som tu s Lils!
Na líce mu dal veľkú pusu. Liam si vydýchol a už miernejšie na mňa pozrel
-Všetko v pohode? 
Len som prikývla a postavila sa. Mierne mnou zaknísalo. Neviem či od zbytkoveho alkoholu alebo dôvodu ktorý sa dial pred chvíľou
-Áno...
-Idem ho zaniesť na izbu. O ostatných sa poštára Charli s Lucasom ideš za nimi? 
-Asi nie pôjdem sa prejsť a na izbu
Prinútila som sa usmiať. Prikývol a nevypytoval sa. Bola som veľmi rada. Už som len sledovala ako so spievajúcim Niallom kráča k hotelu. Prudko som si vydýchla a opäť sa zviezla na brvna čo boli na mole. Kolena som si pritiahla k hrudi a schovala do nich tvar.
Čo som to skoro spravila? Vyspala som sa skoro s Niallom na verejnom a hlavne otvorenom priestranstve! Čo ak by Liam prišiel neskôr? Čo by si pomyslel? Ale prečo som sa pri Niallovi cítila tak dobre? 
Rozvírene myšlienky sa stali mojimi spoločníkmi keď som pomaly kráčala do izby. So sklonenou hlavou som kráčala po chodbe keď som nesústredené do niekoho vrazila. Dostala som so seba suché Sorry a kráčala ďalej keď ma niekto schmatol za ruku a zatiahol do izby. Zmätene som pozrela na tu osobu. Skrčila som obočie zatiaľ čo on sa oprel o stenu vedľa mňa. Hlboko sa mi zadíval do očí a tak sme na seba ostali hľadieť....


Červenajúc som pozrela na chalanom ktorý boli s toho mierne mimo. Harry sa tváril pobavene a Louis si dával dve a dve dokopy
-No pekne Niall a taký kanec? 
Zasmial sa Zayn a ja s nim
-No čo alkohol s nim robí divy
Usmiala som sa a oni mi dali za pravdu
-V ten deň to bolo veľmi zmätene ale ešte sa to nekončilo ďalšia kapitola ma názov

Prečo? 


Kapitola sa vyvinula inak ako som ocakavala chcela som tam dat len spontalnu pusu a pozrite skoro si to tam rozdali :D ale som sa rozbehla :D no co na to poviete? Paci sa?
Inak co si myslite kto ju zatiahol do izby?  Hm? :)

5 komentárov:

  1. Oh bože to bol náš malý írsky anjelik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD No mrkva ne nezdááááááš ! :DDDDDD ďalej :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej tak to je boží :33 úplně dokonalé :33 tohle je lepší než nějaká pusa :D :D a jako dnes netipuju :D stejně bych se netrefila :D a jako taky mám dvakrát 9 hodin a je to pěkně na nic -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jasneee spontánna pusa :-D :-D to poznáme ...mrkva :-) ... Bude to Liam alebo Niall tipujem :-P :-P ... A.časť úžasná :-D ... Rozbehla si sa veru :-) :-) ... Teším sa moc moc ná ďalšiu časť :-) <3
    Lenka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty kks! toto je neuveriteľné!! :D toto by som nečakala... milé prekvapenie ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wohooou! :DD toto je mega! :3 ty koksoo :3 a myslím, že to izbu ju zatiahol Liam :3 a teraz ma napadlo že Liam a Niall sa o ňu ešte pobijú :3 či? :D uvidíme :) inak fakt mega časť! :3

    OdpovedaťOdstrániť