pondelok 10. júna 2013

Dark Side 44

po dlhej dobre. Ale uz som zdovodnila. A inak baby mam pre vas spravu ja 25.6. odchadzam do turecka na dovolenku tak sa budem snazit este pridat nejake casti :) takze v terminoch 25.6-5.7 nie som doma vraciam sa az 5.7. takze vidíme sa ked tak az potom :) btw uzite si cast :) podmienky stale platia :)
Liam:

Sedeli sme v obývačke a rozprávali sa o Niallovi a tom dievčati. Bolo to zvláštne. Doteraz som bol z toho mimo. Áno dobre som vedel že sa niečo stane ale moja myseľ bola zahmlená a nevidel som všetko čo sa ma stáť. Ale keby som to videl zmenilo by sa s tým niečo? Dokázal by som zasiahnuť? Vedel by som tomu zabrániť? Boli to iba hypotézy ktoré som viedol v mojej hlave. Rukou som si zúfalo prešiel po tvare
a zaznamenal Danin starostlivý pohľad. Dobre vedela že ma to zožiera ale nemohol som s tým nič spraviť. Teraz nie. Len som si vzdychol. Narovnal ramena a opäť sa vrátil do miestnosti kde sa viedla búrlivá diskusia. Louis sa doťahoval s dievčatami lebo nesúhlasili s tým čo tvrdíme a obraňovali Nialla. Samozrejme som bol na Louisovej strane. Boli sme vo veľkom ohrození ale oni to nevedeli pochopiť....
Harry bol ako vždy ticho. Sedel Pred krbom a zamyslene hľadel do tých žeravých plameňov ktoré oblizovali polena. V ruke držal pohár plný whisky a pomaly popíjal. Ako vždy. Nikdy ho nezaujímali tieto veci. Bol rad že sme ho do toho nezaťahovali. Psy sa stratili ako vždy. Keď zacítili blížiacu sa hádku radšej odišli sa vyvenčiť. Pohľad som opäť otočil k skupinke a počúval argumenty. 
-Veď ho  nechajte! doirrumabo!
El vyzerala ako chodiaca pohroma. Blesky jej šľahali z očí a už začala nadávať v inom jazyku aby to nevyznelo tak vulgárne ako by malo. Videl som ako sa Harrymu na perách mihol úsmev. Len som pokrútil hlavou 
-Kurva! Veď je to človek! V tele mu koluje krv! Je to len obyčajný naivný tvor! Čo ak sa preriekne? Môžeme ísť do riti! Počuješ? Do riti!
Louis zúrivo rozhodil rukami. Pred ústa si nebral servítku a vravel čo chcel. Oči mu začali temnúť a päste stískal až mu nabehli žily. 
-Prestaň na mňa zvyšovať hlas a používať tadeto slova Louis! A máš s tým nejaký problém! Ja som bosorka!
Skríkla späť. Stali oproti sebe. Obidvaja nahnevaný a za chvíľu by sa na seba vrhli. Avšak ten fakt donútil aby všetko naokolo stihlo. Mala pravdu aj keď si to nik nechcel priznať. Ešte chvíľu Louis vydržal stáť. Nakoniec sa zlomil. Vzdychol si a sadol na gauč. Pery stisol do jednej rovnej čiary a ruky prekrížil na rukách.
Podpapučník.
-Proste to nechajte tak. Uvidíme ako to dopadne....
Konečne som sa ozval. Louis na mňa hodil pohľad typu. Zradca a El sa na mňa pousmiala s víťazstvom v očiach. Dan prišla ku mne a preplietla si so mnou ruku. Oprela sa o moje rameno a ja som nasával jej upokojujúcu kvetinovú vôňu plnú života. Presne taký istý živel aký ovláda....
Pootočil som hlavu. Pery som pritlačil na jej kučeravú hlavičku a pobozkal ju. Jej neposedne kučery ma pošteklili a ja som sa usmial ako vždy.
Zrazu necakane ako vzdy. Prislo to ako blesk z jasneho neba. Myslel som si ze za tie starocia sa to uz naucim ovladam alebo to stlmim ale nie....
Vízia.....
Videl som obraz. Niall, Zayn, krv,...Ona.....Bol...Krik, plač, zufalstvo. Cítil som strach a hnev osoby do ktorej som sa dostal. Bola plna hnevu a tužila po pomste. Chcela vidieť a cítiť ako toho druhého roztrhá a zničí....

Nakoniec som zacítil ostrú páľavu ohňa. Plamene mi pomaly oblizovali nohy a ja som tam len stal a prijímal tu bolesť. Keby som mohol plakal by som ale nemohol som. Videl som cez jeho očí ako hľadí na jedno roztrhane telo. Vykročil som smerom do rohá izby. Od bolesti som padol na kolena. Na posteli ležalo telo. Obhorenú ruku som zdvihol k tej kope a pohladil to po tvary
-Vidím....

Nedopovedal a mňa hodilo späť. Zhlboka som dýchal. Triaslo ma na celom tele. Cítil som stále ten nepríjemný oheň ako ma pohlcuje a ja odchádzam. Lapal som po dychu...Cítil som sa ako rozbitý...
-Liam si v poriadku? Liam no tak!
Louis so mnou divoko triasol ako šialenec. Vystrašené na mňa hľadel. Roztrasenými rukami som ho schmatol a pozrel naňho
-Zayn napadol to dievča teraz tam je Niall. Musíme tomu zabrániť! Rýchlo!!!!
-Tak pod!
Skríkol zúfalo. Musel si uvedomovať vážnosť veci. Šlo o každú jednu minútu ktorú sme tu strávili. Čo ak je už mŕtva? Čo ak je Zayn mŕtvy? Čo ak....
-Nie! Bude tam krv...Veľa....
Zavrtel som hlavou. Neovládli by sme sa na takú dlhu dobu akú sme potrebovali. Pozrel som na dievčaťa ktoré stali pri sebe a odhodlane na nás hľadeli. Videl som aká je Dan bleda. Vždy ju to vystrašilo....Bez slova ma pochopili a odišli. Bezradne som pozrel na Louisa. Len si vedľa mňa sadol. Tak bezmocný...Zaťal som sánku a pozrel von oknom kde pravé štartovalo auto. Čo teraz? Prosím nech to stihnú...Nech nie je neskoro....

Niall:

Zastal som v strede cesty. Zayna som sa už striasol. Idiot si mysli že som taký sprostý? Odfrkol som si. Už som ho za sebou necítil čo som bol rad. Ruky som si zastrčil do vačkou a už normálnym krokom sa vybral dole ulicou. Rozmýšľal som nad tým čo sa stalo. Nad tými idiotmi teda aspoň nad jedným ktorý sa kurva stará do môjho života do ktorého mu nič nie je. Je to moja vec s kým chcem byt! A koho si vyberiem! Kurva!
Zúrivosť so mnou len tak pretekala. Nevedel som ju zastaviť....
Chlad...
Zamrazil ma až do mrku kosti. Zamrzol som na mieste a nevedel sa pohnúť. Oči sa mi rozšírili od strachu.
Strach...
Tak takto ho ľudia pociťujú?
Moje nohy boli drevene, žalúdok mi stiahlo a oči ma začali nepríjemné štípať. Cítil som strach a zúfalstvo ktoré prezívala aj ona....
Zbohom Niall....
Počul som v svojej mysli. Nie
-Ely!
Skríkol som všade naokolo až sa par hlodavcov a mačiek vyplašilo. Zúfalstvo ovládlo moje telo. Bežal som ako nikdy v živote s myšlienkou na osobu ktorá ma potrebovala. Ktorú som potreboval ja
Ely.....


podmienky stale platia. No co poviete? myslite ze to stihne?

17 komentárov:

  1. Stihne to lebo to TY nepreziješ :DDDDDD
    Toto je také nepinavé!!!!!
    Rýchlo daj ďalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee ... Aaaaaaaaaaaaaaaa .... Toto je.čo bolo.... Vyhŕkli mi slzy a ja.neviem prečo .. Aaa mám strach ... Bože ... Záchrania ju musia ... MUSIA ... !!!!! .... Ne ne ne ne... Do prdele ... Robíš si zo mňa srandu ... ??? . Nechapem ........ Úžasná krásna časť.. Dokonalá ... Nemám slov .... .. Chce sa mi kričať . ... WOU ... Už sa opakujem ..ale Pen... Proste D-O-K-O-N-A-L-E !!! <3 <3 <3 ;-) ;-) palec horu !! :-* ;-)
    Lenka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BOHAČA! Ak to nestihne tak ma jebne :D :D sorry za slovník ale to sa nedalo nijak inak vyjadriť :D myslím že sa oplatilo čakať!! super! a dúfam že čoskoro pridáš ďalšiu!!! PPČI!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádeherne :3 také vrrr :3 prosiíííííím daľšiu :D :( :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oplatilo sa počkať :) super

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jasné že to stihne -.-" čo by to bolo za príbeh potom :D:D:

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Proste Dokonalé :P teším sa na ďalšie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty si kompletná ? :O akože dokonalosť! ale toto .. on musí to stihnuť!! musí! rozumieš? :3 nemože ju nestihnuť.. musí to stihnuť .. :D ja viem že to nedava zmysel ale tak.. :D rýchlo dalšiu ? :D Sáš

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten konec -_- asi bych tě ted nejradši zabila!! to je tak napínavý :D rychle další!!! Anet :) jo a ano stihne to :d Niall je boží :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Coze?????,,?? este raz ... co???? :D to si snad robis srandu :D Toto je este horsie ako ked prides domov a nenajdes tam ziadnu cokoladu :D :D :D Prestan sa hrat s mojimi pocitmi :D A rychlo to dopis a rychlo to tu daj.. a vsetko to sprav pekne a poriadne rychlo :D Magnifique! :* M

    OdpovedaťOdstrániť
  11. preboha! kde je pokračovanie??? to nemôžeš takto ukončiť ! rýchlo ďalšiu""""

    OdpovedaťOdstrániť
  12. musí to stihnúť :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. uaaau mrte časť !! okamžite ďalšiu!!! :)):):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. stihneme -.- dhshhdhdh amazing cast :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. superdupercuper cast ale ten koniec -.-.-.-.-.-.-.-.-.-
    Rychlo dalsiu!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dufam že to stihne lebo mna porazí !!!! nechci mi pokaziť leto lebo ťa zabijem !! :D davaj dalšiu časť zachvilu ides het :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. hybaj do riti a daj ďalšiu :DDDDD je to skvelé, tak ako vždy :* *K

    OdpovedaťOdstrániť